petak, 28.03.2008.

28.3.2oo8. jes, gotovooo :)

prošla ona dva gadna tjedna :))
ali svejedno pišem na brzinu jer treba ova 3 dana iskoristit :) finofinofinofinofino

sinoć se išlo u pivnicu nakon ispita, večeras se ide na KsetCaffe , a sutra van s frendicama iz srednje, jer je našoj Sanji 19 godina :D
tako da neću samo na treningzima plesat ovih dana, uživam,
naspavala sam se noćas pošteno,
još trebam hrpu kava obavit, ošišat se, ić u shopping... ma milina :))
step up 2 je došao u kina!! to se obavezno ide gledat!
i u kazalište bi mogla, baš mi se ide...
ma dok ja sve to obavim što želim već će doć novi međuispiti i 2 tjedna učenja :D:D

rezultati međuispita se još ne znaju, jer ovaj semestar sve pišemo na papirima s postupcima i tako, pa traje dok se to ispavi za tolko ljudi ;))

uživajte mi i vi u ovom diiiivnom vikendu !!! ljubim vas kisskisskiss


18:52 - Komentari (17) - Isprintaj

nedjelja, 23.03.2008.

23.3.2oo8.

SRETAN USKRS!!!

provedite ga ugodno ,s obitelji, uživajte u svemu i odmorite se :)))




kisskisskisskisskisskisskiss

11:30 - Komentari (11) - Isprintaj

srijeda, 19.03.2008.

19.3.2oo8. ---zijev---

dakle... 17.3. - 27.3. praznici?? NE

10 dana... 3 zadaće... 3 labosa i 1 blic... 5 ispita...
i Uskrs eekeek
divno zar ne??


zadaće?
--17.3. ujutro, predati svoja 4 zadatka iz Matematike2, točno između 10 i 10ipo u jednoj prostoriji
--17.3. ujutro, predati svoje 3 zadatka iz Fizike1, točno između 10 i 14 na zavodu
--15.-21.3 preuzeti na internetu dva zadatka iz ASPa, napisati tražene programe i predati preko interneta

labosi i blic?
--18.3., 18h, labos iz Autocada ,crtanje tlocrta bokocrta i nacrta...
--20.3., 10h, labos iz Arhitekture Računala, unaprijed napraviti pripremu, oba programa napraviti i proučiti
--21.3., 14h, labos iz Fizike1, napisati pripremu za obje vježbe, tamo mjerenja i tako to...
--26.3., blic iz ASPa, kratki testić

međuispiti?
-- 17.3. 18h -Managment U Inženjerstvu
-- 19.3. 18h -Algoritmi i Strukture Podataka
-- 20.3. 18h -Matematika2
-- 25.3. 18h -Fizika1
-- 27.3. 18h -Arhitektura Računala1


primjećujete kako je sve to natrpano?
Uskrs negdje neprimjećen između...
preklapaju se predmeti, ničemu se ne možeš posvetiti, samo skakati s jednog mjesta na drugo...
e ,to je FER blablablabla

a preživiti ću, samo eto, da znate zašto me nema :)))
ljubim vas, držite mi fige.. I NEED IT!

23:14 - Komentari (24) - Isprintaj

petak, 14.03.2008.

14.3. 2oo8. ...i am what i am...

now playing: Natasha Bedingfield - Soulmate

upijam zvukove... dišem... duboko-... oči zatvorene...
uvijek mi mir najviše treba onda kada ga nema..i kada si ga ne mogu priuštiti...

"...who doesn't long for, someone to hold,
who knows how to love you without being told...
...somebody tell me why i'm on my own,
if there's a soulmate,for everyone..."


inače, puna sreće ,ljubavi... osmijeh, život... ali lagano stres preuzima, napetost...
i tu i tamo želja za nježnosti... zbunjena u zadnje vrijeme..osjećaji, ljudi... sve zbrkano, razbacano..

kada će naići netko s kim će biti jednostavno.. lijepo i nježno...i bez zbrke u glavi...?...barem na kratko...

now playing: Lifehouse - Everything
(hint: tekst i glazba u boxu lijevo...pjesma koju obožavam preko 2 godine,..posebna je...)

sada bi gledala u zvijezde... bila negdje drugdje...disala neki novi zrak...
iskrice u očima.. osmijeh ...smirenost...

"you are the light, that's leading me..
to the place, where i find peace... again...

you hold me in your hands,
and you won't let me fall..."


vrijeme... nestaje... odrastam... ne želim...
još ga zaustavljam glazbom,
još se predajem zvuku...ritmu... sebi...
ali život ne čeka da odplešem svoje i ispjevam dušu...
mogu samo ubacivati pokoji pokret i pokoju notu dok jurim kroz nove stranice..
...svaki dan...

stati... barem malo? ..da pogledam sve lijepo? da pustim suzu...
tek tako.. iz sjete... nekog neobičnog osjećaja...
tu unutra?...

daj mi samo malo..samo malo mi treba, Bože, samo malo...
sebe...tražim još...

now playing: Amy Winehouse - Tears dry on their own

usput, ne očekujte puno od mene next two weeks...
znam, normalnom puku se sprema veselje, praznici, uskrs...
a meni ...2 tjedna ispita, labosa, zadaća... napetosti...
da, prije i poslije uskrsa... nema odmora...

"and you don't owe nothing to me,
but to walk away i have no capacity...

in this blue shade
my tears dry on their own."


i'll find myself one day... we all will, won't we?
samo mi malo treba...
...malo mira, malo nježnosti...
malo novog zraka.... glazbe, u meni i oko mene...

i do love life, you know : )

23:21 - Komentari (20) - Isprintaj

ponedjeljak, 10.03.2008.

10.3.2oo8.



danas samo slike i note :)))

(pustite si pjesmu, stara je ali zadnjih dana me opet preuzela, po faksu i okolo, frendica je kriva :D )
...pjevajte i plešite... tatatada tatadada tatatada tatadada...

obaveza preko glave, ali smijte se sa mnom ;)) finofinofinofinofino
(ne znam kako ću sve stići, ali neka! život treba živjeti, hehehe)

plesati i pjevati!! smijati se ;)))

sunceeee !!!



kisskisskisskisskiss ;))

18:21 - Komentari (19) - Isprintaj

četvrtak, 06.03.2008.

6.3.2oo8. Vozačka Dozvola for me :D

priča kreće već početkom 9.mjeseca prošle godine kada sam konačno upisala autoškolu. nisam imala neku strašnu želju voziti nego ono, vozačka je potrebna, možda ne sad ,ali kasnije sigurno, pa bolje to obaviti što prije.
predavanja prošla, položila iz prve teorijski test, kao i prvu pomoć i došlo je u 10.mjesecu vrijeme da sjednem u auto...

e toga me bilo strah... bila sam ukočena i previše razmišljala.. i to je trajalo dobrih 20ak sati...ccc,not nice,
nakon toga sam još i počela voziti i malo se opustila, ali sam još uvijek bila loša...
koncentracija, vječni problem, greške koje bi radila su bile blesave, kao da odlutam i ne mislim što radim :((
bilo me strah izaći na ispit, i nisam nakon 35 sati... nego negdje kasnije, prvi petak u novoj godini...
tako sam se tresla kad sam ušla u auto...poligon rješila ali kad sam voziti trebala..onaj strogi glas u pozadini, uff, bio je strogi ispitivač...ali opravdano me srušio...
što je najgore ja sam super vozila na početku i kad je rekao polukružno se okreni na ljubljanskoj to nije trebao bit problem, pa radila sam to puno puta, dan prije zadnji put... on me htio tada vratiti na poligon i dati mi vozačku.. ali nakon što sam se nespretno okrenula, odlučio me još mao vozikati a meni je koncentracija otišla i počela sam kikseve raditi ;((
gotovo, idemo na još sati... ti sati su mi postali pritisak, nije m ibilo ugodno iako sam imala predobrog instruktora...samo sam htjela da to završiii
početak drugog mjeseca, drugi ispit...simpatični ispitivač i ja opet isprepadana...i sve divno krasno dok nisam na veeelikom križanju prošla preko zebre po kojoj su hodali ljudi...kojima je bilo zeleno!! direktan pad..naravno, nisam nikoga pogazila ali mora se stati, ja ne znam što je meni biloo
tad sam se već zapitala ima li nade za mene :( ali pričala sam s par ljudi, od kojih su neki tek 4puta išli na ispit, i nekako sam se primirila i odučila to obaviti što bolje... i par tjedana kasnije
točnije na 29.2. prijestupni ,treći put sam išla na ispit...

ovaj put se sve posložilo :D i vozačka je tu :))
drago mi je da je gotovo..iako pravo učenje tek kreće :))

09:43 - Komentari (26) - Isprintaj

nedjelja, 02.03.2008.

2.3.2oo8. i'm back :)

29.2.2008. prijestupni, prekrasni dan:))))

Gibonnijev koncert u Splitu...
a šta da van kažen... ako se itko sjeća mog posta nakon 15.9.2006. i koncerta u Z agrebu...
e takav je osjećaj :) http://pepa.blog.hr/2006/09/index.html#dan17

:) taj čovjek, njegova energija, ljubav, pjevanje...
nije ni čudo da je dvorana bila puuuna, i to ljudi o 10 do 70 godina : ))
poseban je, i atmosfera koju stvara :))
a i to je njegov grad, drago mi je da san i tu atmosferu osjetila :))

i ovaj put sam si playlistu ukucala u mobitel, da ne zaboravim niti jednu stvar... : )

PROJDI VILO
klapa iskon je pratila često, divni momci
DIVJI CVIT
ČINIM PRAVU STVAR
U LJUBAV VJERE NEMAM
KAD SAM NASAMO S NJOM
SVE ĆU PREŽIVIT
inače tedi pjeva ovo, ali gibini su stihovi :)
SVI MOJI PUNTI
e tu je na scenu došla mlada dalmatinka koja je pjevala stihove na francuskom i prekrasno je to izvela s njim :)
OVE DVIJE DUŠE
MIRAKUL
presimpatična crnkinja koja je još dosta vremena provela na pozornici, s vedrim osmijehom i toplinom, divna ženska!
-> Urban!! moje neboo, sad je posoljeni zrak, a moje more razlivena tinta...
...i zato pjevam,da ne proguta me mrak...

TIJA BI TE ZABORAVIT
(aaa,moja pjesma...suze...)
LIBAR
tokom koncerta bubnjar je opet imao predobar solo, a i violina je predobro odradila svoj posao :)..gitariste neću ni spominjat, zakon!
ANĐEO U TEBI
OPROSTI
ZLATNE GODINE
VRIME DA SE POMIRIM SA SVITOM
NE ODUSTAJEM
OVO MI JE ŠKOLA
e sad se već bližio kraj
svi su došli na pozornicu, ponavljali stihove...
posoljeni zrak, razlivena tinta....
klapa pjevala dalmatinsku klapsku... Dalmatino povišću pritrujena...ipak smo doli bili :))
opet Činim pravu stvar svirali
i za kraj par stihova od HODAJ
nakon silnih povika, hoćemo još, gibo javi se :))

počeo je u 20i15, što je za gibu kasno, ali splićani su krivi, kasne :) rekao je da je jedva dočekao izić na pozornicu i da se nada da smo sada svi tu :) stalno je nešto pričao, stalno nasmijavao, silazio u publiku bos svako malo, hodao po stolicama dolje (gdje sam i ja bila, tako da je u jednom trenutku bio kraj mene :))) )
izazivao takve provale oduševljenja, publika ga je slušala,svaki njegov pokret, svaku riječ... primirili se kad je tražio, bili na nogama gotovo stalno, pjevali svaki takt, ali svaki stih, svaki...
nevjerojatno... i tako 3 sata!
toliko ljudi, a zaštitari nepotrebni..osim tu i tamo da pridrže kabel od mikrofona dok on hoda kroz publiku, ili da pridrže stolice na koje se penje :) prštao je takvom energijom, toliko života u jednoj osobi...
za pamćenje :)


i ponavljam kao i zadnji puta...
vidimo se opet, sigurno!!


p.s. POLOŽILA SAM VOZAČKI ;))) i to na taj isti fenomenalni prijestupni petak :))
o tome u sljedećem postu, hehe

19:05 - Komentari (25) - Isprintaj

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>