If it were supposed to feel good they wouldn't call it a crush. - Kad umrem sačuvajte dvije riječi za mene. Volio sam. - Blog.hr

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga

ja sam odrastao,
uz ratne filmove u boji,
uz česte tučnjave u školi,
uz narodne pjesme pune boli,
Ja Sam Stvarno Sretno Dijete.
<3
Image and video hosting by TinyPic
duka says:
karla..cilu svoju mladost provodimo isprid kompa..
zastoo??
karla says:
jer pizdiš da će ti se mozak smrznut vani.

who be me.?

meni na msn statusu piše molimlijepo da svi odjebete. hvala.
odajem potpuno krivi dojam o sebi na prvi pogled,smišljam nove,revolucionarne
načine za počinjenje samoubojstva i smišljam koje će mi biti posljednje riječi
kad umrem jer ne želim kao Pancho Villa završiti na-dont let them know i died like this.
tell them i said something. Odlučila sam se na -odjebite.hvala.-jer nema boljeg
načina da se u dvije riječi dočara dugogodišnji pakao, a da to zvuči toliko
prežeto surovom inteligencijom i bolnom iskrenošću.
Emotivna sam,plačem i smijem se,rikavam,umirem,crkavam,kidam se od smijeha.
Euforična sam i stalno nešto kompliciram,za mene nema sredine,
ja ili pucam od euforije i sreće,ili crkavam od tuge. kazem da me se opiše
u jednoj rečenici , a oni će- karla je jedno jako pametno dijete.
karla je zapravo sklona ljenčarenju i spavanju,i kompliciranju svega,pa
nema baš vremena učiti i to sve. ali nema veze.
trebaš me upoznati. ja stvarno jesam jedno jako pametno dijete,
i jebe mi se za svijet oko sebe, ja cu razmišljat oću kupit čokoladus lješnjakom
ili sa keksom dok se dotični dućan urušava.
sada odjebite,hvala.



Image and video hosting by TinyPic


ovo je moja, samo moja pjesma <3
Prljavo kazalište
Zaustavite zemlju

Je'n, dva, tri...
jedni viču hej, k'o komunist,
drugi viču ana-ana-rhist,
jedni viču hej, čitaj Borbu,
drugi viču, čitaj Mladilju,
jedni viču hej, slušaj Brenu,
drugi viču hapsi Boru.
Ma koga da, slušam ja,
u ova šugava vremena.

Zaustavite zemlju silazim,
nije mi do ničeg, odlazim.
Zaustavite zemlju silazim,
nije mi do ničeg, odlazim,
ja baš odlazim.

Ali ljudi mir, tko smo mi,
da bi vam ovo pričali,
ali jedno znam, kroz sve nas,
ista krv sad prolazi.





If it were supposed to feel good they wouldn't call it a crush.

Počela je škola,ne da mi(vam) se,profesori su koma,ekipa je zakon,blabla, priču znate napamet.
:)

Iako sam osmi,dobila sam novi razred. Hrpa degenerika na okupu.U ime Muhamedovo, ne bi bilo
u redu da sve bude u redu, pa da se ja uklopim bez velikih trauma,ali ja sam se zaljubila.
Ne zapravo zaljubila, ne volim ja njega, kao njegovu dušu i to, nego je on meni stvarno
jako jebozovan. Gospodin Iskravi. Iskravi... je dobio nadimak po Katinoj izjavi.
Nije on lijep nimalo, on samo lijepo hoda,lijepo piše dvicu i ima iskru u očima.
Ma meni je cijeli iskrav. Zbog iskravog ne mogu doći sebi,i ne fermam previše ostale
ljude.
Ali mislim da ćemo postati prava mala ekipa. Jer ljudima,posebno dečkima, sam oduševljena.
Danas su se nakon škole dvojica potukli, utvrdili smo da dvije ženske koje sam smatrala super
curama slušaju cajke,ja sam se kurčila sa svojim Kurtom na majici vrišteći ljutito
kako mogu Daru Bubamaru uspoređivat s njim, i tako da zaključujem da nam je zabavno.
Ma jedva čekam da se dovoljno zbližimo,uklopimo,opustimo i to, pa da krene prava zabava.
Ili bar da me prestanu gledat k'o da sam luda kad kažem nešto perverzno.

Iskravi je super. Baš je ono, super.
Mogla bi ga danima i danima i danima gledati kako odsutno bulji u prozor i onda
odjednom provali nešto urnebesno, pa cijeli razred pukne od smijeha.
I kako leži cijeli ispružen na klupu i koji put uhvati moj pogled,pa ga ja posramljeno
skrenem. Sa Iskravim u razredu meni je jako vruće, i sa Iskravim u razredu ne mogu
se usredotočiti na nastavu,niti na bilo što,mislim bilo što,drugo. Hormoni mi frcaju na
sve strane.
Profesor(diktira):udobno se smjestila na...
Iskravi:na...?
Profesor:udobno se smjestila na naslonjač i...
Iskravi:jahala.
Razred na podu.

Znate ono kada glupe 12-ogodišnje curice i glupe malo starije curice
pišu glupe personal poruke na msn-u i pišu postove o ljubavi,i koriste
neke glupe citate na engleskom koje pogrešno napišu...? Pa,možda oni
to i osjećaju,te movie filinge i veliku zatreskanost, stvarno osjećaju,samo
su preglupe da to normalno napišu i objasne. Jel da?

Image and video hosting by TinyPic

Živim na uspomenama. To mi se ne sviđa.
A mislim da je Iskravi nešto probudio..




* * *
petak, 05.09.2008., 14:50

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.