people can fly

25.01.2007., četvrtak

evo me napokon ...

zdravo ljudi .. evo me nakon duzeg vremena sa 2 moja projekta:

Half Dex - U are safe now [Half Dex's house rework]

STIL:progressive house
BPM:130
KB/S:192
TRAJANJE:5:05
VELICINA:6.98 MB

moja prerada starije stvari koju sam napravio .. prerada je malo doradena ... nisam siguran jeli progy house .. ali bi trebao biti ...


Half Dex - Dignity [Half Dex's rework]

STIL:trance
BPM:140
KB/S:192
TRAJANJE:4:20
VELICINA:5.97 MB

takoder predara moja jedne starije stvari ... ovaj put trance

svi moji gotovi projekti .. biti ce sastrane u boxu za download ... pa ako netko hoce moze ih i kasnije skinuti ja cu ih s vremenom obnavljati ... tako da ce biti prisutni cijelo vrijeme za download ... a komentari su dobro dosli ...

uskoro stize jos jedan moj malo stariji projekt sa novim remixom .. ne moji :) ... samo se ocekuje remix od doticne osobe .. nadam se da ce to biti skoro ... stil ce biti electro - techno

do sljedeceg posta uzivajte mahwavemahwave

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.