people can fly

18.11.2006., subota

Rewiev petka ... B-)B-)....

Zdravo ljudi ...

evo mene sa malim rewievom petka ... vecina kada bi birala izmedu privatnog party-ja u smb-u i adam beyera koji svira u bestu .. vjerojatno bi se odlucila za ovo drugo ...no ja kako nisam mogao ici na beyera ... i techno bi bas i ne pase kao prije bar ne svi pravci ... sada sam vise orijentiran na trance i recimo progressive house ... tako da sam otisao na privatni party ... (iako je bio za ekipu zabranjene ljubavi + nas neke s pozivnicama... hehe :D:D oni nisu dosli ... a ko im kriv ... nisam radi njih tamo ni isao :D:D)

a ne njmu je bilo super ... prvo sam dosao u 22 h u grdanu tamo pusta jedan frend (alen) uglavnom petkom .. od deep , chill housea pa do progressive housea, electro clash housea .... iako on ima i nesto d'n'b i electro ploca .. ali nesto laksih ... i tako on poceo sa svirkom tamo ... na pocetku je bio deep house za uvod ,,, .. a kasnije oko pol 12 je krenuo polako na tech-house i progressive house, no kako se orginizao privatni party u jednom samoborskom klubu luxor ... ekipa je polako pocela odlaziti tamo ... alen zavrsavao sa setom i pripremi ploce za tamo ... jer je i u luxoru pustao ... i pripremio si progressive, electro-house za tamo ... jer se dogovorio s ostakom line upa za program party-ja ... no medutim jedan dj (riki) koji je organizirao party je malo izasai izvan granica dogovora ... i otisao u techno vode,,, uuu a ja mislio da ce to lose zavrsiti ... jer poznavajuci alenov stil nisam mislio da ima nesto tvrdih ploca ... no kako je zapoceo set iznenadio me ... mogu reci vrlo ugodno ... no alen na kraju rikijevaseta stisne break na plocu koja se polaku zaustavlja i bez stanke na nju se prica se nastavila ... ali u techno vodama ... nastavio je odlican progressive techno set sa primjesama tribal techna... cak je ubacio par stvari sa hororastim melodijama ... ja sam bio zapanjen posto pusta house glazbu ... i nakon 1 h odlicne techno voznjice ... prelazi polako preko tech-house na progressive - electro house vode... i onda slijede odlicen stvari od 2020 soundsistema, (hmm sada se bas vise nemogu sjetiti koje su stvari dalje isle...no nema veze) i onda na kraju odlicna mylo-va obrada moby-evog - lift me up-a i onda za kraj vraca se riki .. i normalno vraca se na techno i ubrzava ... :D ... ali je party i set imao odlican tech-trance zavrsetak ... i tako mi pokupili ploce u auto i pravac doma u pol 5 .. iako je bilo malo ljudi party je bio odlican ... tvrd ali opet kvalitetan ... :) nadam se skorom ovakvom partryju u samoboru ... :D:D


ispricavam se sto su neki komentari nestali i sto moj zadnji post je nestao ... no razlog nije bio moja greska , nego kvar na blog.hr ... za dodatne informacije posjetite sluzbenu stranicu bloga www.blog.hr... jos se jednom ispricavam

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.