people can fly

13.11.2006., ponedjeljak

Evo nesto od moje produkcije :):)....

Zdravo ljudi evo nakon duzeg vremena sam napravio jedan mali projekt ... jedan EP ... za sada nema etikete koja bi ga izdala :D:D ... a i ko bi tako nesto izado .. :D:D ... niti ce se naci na vinylima ... ali evo meni za dusu sam napravio jedan trance EP ... projekt sadrzi 4 singla ... ... za sada sam vam pripremio samplove koji traju svaki minutu ... i sadrze svi sveukupnu oko 5 mb-a ... pa cu postati linkove samplova za download ... pa bi molio da poslusate i komentirate ... ako vam se svidi recite ja cu cijele stvari i u boljoj kavliteti postati s linkovima za download ...


Half Dex - Feelings EP

Image and video hosting by TinyPic

linkovi za download:

01. Half Dex - My beginning (sample)
02. Half Dex - U are safe now (sample)
03. Half Dex - Domination (sample)
04. Half Dex - Dignity (sample)

karakteristike samplova:

01. Half Dex - My beginning

BPM: 109
kbps: 128
min: 1:02
velicina: 0,97 mb

lagani intro u EP ... pravo mu je trajanje 3:09 min ... uvod je laksi i recimo da ima neke emracne elemente u sebi ... stil trance

02. Half Dex - U are safe now

BPM: 140
kbps: 128
min: 1:22
velicina: 1,25 mb

malo brza stvar ... pokusaj je bio da isto vuce na neki mracniji stil nije uspio .. no ima ima pokoji element mracnoga u sebi .. stil tech-trance ... cijela stvar traje 4: 57 .. kod ovog samplea sam zeznuo kod snimanja taok da zadnjih 20 sekundi je tisina .. taok u pijesmi nije

03. Half Dex - Domination

BPM: 140
kbps: 128
min: 1:08
velicina: 1,04 mb

takoder malo brza stvar ... ima mrvicu vise melodije nego u predhodnoj stvari ... dali u ovoj stvari ima neceg mrvicu mracnog ,,, pa i ne bas ... cijela stvar traje 5:08 min

04. Half Dex - Dignity

BPM: 140
kbps: 128
min: 1:11
velicina: 1,09 mb

zadnja i najmelodicnija stvar s ovog EP-a ... poo mom misljenju najbolji moj uradak na ovom projektu .... nema bas mracnog u sebi .. cijela stvar traje 4:26 min .. stil bi bio trance

nadam se da vam nece biti problem skinuti tih 5 mb-a i poslusati ... komentirati i ako ce netok htijeti postam cijelu stvar ...

unaprijeh hvala

pozzz mahwavemahwavemahwave

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.