people can fly

16.06.2006., petak

moj prvi post

Zdravoooooooooooooooooooooooooooo!

Evo prvi put pisem post za svoj blog i nadam se da ce sve ispasti dobro, a ne da cu nes zeznuti kao inace. Ja sam Dejan, dolazim iz malog naselja Bregane, za koje naravno nitko nije cuo. Maturant sam Graditeljske tehničke škole (za one koji neznaju to nije zidarska škola, nego je to skola za građevinskog tehničara visokogradnje, tj škola koja je vezana za arhitekturu), i nadam se da cu maturirarti u ljetnom roku, normalno ako Bog da srece i pameti, ali kako se u mom slucaju on ne razmece baš previše, moram se sam potruditi, ali uspijeti ću ja to. Slušam elektronsku glazbu od koje su mi najdraži pravci: goa, psy, elektro, techno-elektro, a najveci idoli su mi naravno legende Astral Projection i oni su stvarno najbolji dvojac što se tiče goa trancea. Uz elektronsku glazbu slusam i metal i rock i rap, ali samo ako su neke kvalitetne stvari bar po mom ukusu. Što se tiče narodnjaka njih nemogu slušati, ali nema nis protiv njih neka ih sluša ko želi. U slobodno vrijeme ljenčarim i bavim se glazbom, normalno elektronskom, i radim u fruticima s njom sve i svasta ali sve je za sada na amaterskoj razini, a jednog dana ko zna možda bude nešto više. Nadam se da je sve dobro ispalo i da ce se ovaj moj prvi post objaviti.

boooooooooook mahmahmahmah

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.