pegyial

< kolovoz, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Vaš stav Uklj/Isklj

Opis bloga
Za sve u braku, koji ne žive u mraku, ali ponekad padne mrak na oči.

e-mail: pegyial@post.t-com.hr










www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



Eto i taj Box






Linkovi
Blog.hr

Republika Vinkovci

Poznate slavonke
i slavonci


tajpvrajter - legenda

pokušaj pisanja

bacaiva

penellope.blog.hr

kenguur.blog.hr

barinic.blog.hr

Poznate riječanke, riječani i ostali pridruženi krajevi

mama2
paterluka.blog.hr

barba.blog.hr
kraljicatrotoara.blog.hr

Nama korisni linkovi i savijeti
Tutorijali za sve i svašta - IZVRSNO

Super stvari za blog

Discover what research has already been done for YOUR family tree at OneGreatFamily

04.08.2008., ponedjeljak

Gdje smo bili godinu dana?


Image Hosted by ImageShack.us

Prije godinu dana negdje u ljeto gospodnje 2007. navukao sam se na Forex. Strašna stvar. Sve je krenulo klikanjem po googlu, i informacijom koju sam dobio od jednog kolege. Naravno instalirao sam program za trejdanje i pokušao.

Prvi mjesec je bio super. Od 10.000$ virtualnih naravno, napravo sam 20.000$. AAA, pa to je posao za mene, gotovo sa kompjuterima i CAD-om, učenjem i sve ostalo, to je to!!!.

Kako sam to napravio nijhe mi bilo jasno. Skinuo sam 200 knjiga o u sa weba, i čitao i čitao, i učio tehničku analizu, i MM i puno puno toga. Hvala Bogu nisam uplatio prave novce. Nakon 2-3 mjeseca kada sam spržio nekoliko demo računa. Skužio sam, da to nije tako jednostavno. Jako puno sam naučio o u i o trejdanju, ali ne trejdam. Pročitao sam u jednom časopisu da postoje ljudi koji voze trkaće automobile i oni koji prave te automobile i održavaju ih.

Misli da još uvijek neću ući u pravi svijet trgovanja om. Barem ne još neko vrijeme. Pokušati ću napraviti neki blog ili nešto slično na temu a gdje ću nastojati prenijeti svoje iskustvo. Puno sam naučio, i puno je još ostalo za učiti.

Ono malo slobodnog vremena što smo imali odlazilo je na učenje a. Ali eto, ovo je obiteljski blog, pa neću više puno o tome. Jednom, obećavam napisati ću više informacija o tome, ali na nekom drugom mjestu.



- 13:48 - Vaš stav (0) - Isprintaj - #

Pegy i Al dolaze

Ah, sto godina se nismo javili!!! :(

Tu smo živi smo, puno radimo i puno furimo. Djeca rastu. Princeza je napunila 3 godine, a hranitelj 6. Veliki su. Počeli smo djeci praviti dječju sobu. Porušili smo pola kuće i preselili se u san u dvorištu. Kako stvari stoje tu ćemo morati i prezimiti. Ah, dobro.

Bili smo na moru. Bilo nam je super. O putu na morte malo više kada donesem sličice. Zaboravio sam sto stavri na blogu. Kako ovo, kako ono, ali Al se ne predaje. Ja nisam baš kao Bandi, ja stalno nešto mrdam, i Pegy također.

Moram malo linkove srediti, pojavili su se neko novi interesi. Truditi ću se biti ažuran.
- 11:42 - Vaš stav (1) - Isprintaj - #