*naja*

nedjelja, 07.05.2006.

Hm…opet veliki razmaci između postova… bit će da neka virozica ne-inspiracije traje duže vremena… ma mislim da ću se ipak branit šutnjom..
Glavno je da sam ja danas napravila generalku sobice, to se ipak radi jednom godišnje.. :) uf, da bar… mislim da ne bi više znala gdje što stoji…(kao da ovako znam..) i ne bi to ajde bio neki problemčić za mene da ja to obavim onako na brzaka, pobacam što mi ne treba i idem dalje…ali ne, ja moram sve što nađem onako detaljno proučit… lud tako sam naletila na kutijicu di su sve one slatke slikice, pisma iz osnovne i tako te stvarčice iz mlađih dana… započeti dnevnici, sastavci… i tako sam se ismijala… rofl sama sa sobom…:) tako da mi je to zauzelo cijeli moj dan..al mi nije žao jer ću uvijek radije spremat sobicu nego učit, of course… :) i ne znam što mi je ovih zadnjih dana.. vjerojatno me nešto pere, kako bi rekla jedna meni jako draga osoba… :) al nećemo sad u detalje… uglavnom neki dan zvrcnula me mama sa posla i govori da joj izvadim neko meso iz škrinjice da se odledi dok ona dođe i još mi kaže odmah to napravi jer ćeš inače zaboravit… i normalno, čim sam poklopila slušalicu valjda sam automatski zaboravila da je ona mene uopće zvala… zujomeso nije našla kad je došla doma…:) a danas opet 5puta zove neka žena, i svaki put mi ponovi kako se zove, došla mama, ja pojma o imenu nemam.. no comment… da ne duljim više, a i spava mi se, zijev svima želim laku noć i slatke snove… pa-pa…

- 22:42 - Komentarići (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.