< svibanj, 2010  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Luda sam. Sasvim luda. I neobična. I obična. I predvidiva. I nepredvidiva. I imam svoj ružičasti mjehurić. I sasvim sam normalna. Right Between The Eyes.



So Like A Rose.
26.05.2010., srijeda
Ostani sa mnom.

"...u avionu od cvijeća, do raja odvedi me."

Ne poklanjaj mi pjesmu. Ne takvu. Ne, zaboga.
Kamo me vodi sve to?
Daj mi pjesmu. Baš tu. Moja je. (sebično grabi)
Idi.
Nemoj. Budi tu.
Oprosti. Unaprijed.
Tvoje oči su Magnet. A ja sam obični, slabi komadić metala.
Govorim ti da nestaneš. A ustvari, nešto, aleluja, jače od straha tjera me da trčim prema tebi.
Toliko brzo i jako da se petama mlatim po dupetu.
Hoću da trčim. Opet. Slobodno. Ako mislim da ću pasti, past ću.
Ne želim razmišljati o padu.
Ja bih trčala, lagano šetala, brzala i usporavala.
Ja sam tvoja pjesma. Da, ta, baš ta.
A ti moja čokolada. Da, baš ta, najdraža. Ona koju jedem zatvorena u ormar.
Znaš li da je pola mog svijeta pronašlo mir na tvom ramenu?
I da mi već fali koža tvoje podlaktice?
Da, pametnjakoviću, znam da se to zove "ruka", a ne "fino".
Daj opet psihotičan glas plišanom snjegoviću, i iznuđuj silom od njega odobrenje da sjedneš do mene.
Idi razveseli moju tužnu prijateljicu.
Reci mi opet da sam stalno pijana. Iako nisam.
Izigravaj ljubomoru pred mojim najboljim prijateljem.
Reci mu opet da me čuva.
Šakljaj me opet, iako sam ti pet milijuna puta to izričito zabranila.
Pomozi mi da se popnem na visoku stolicu.
Reci onim kravetinama da sam ja tvoja.. nešto.
Smij se još jer mi je dlan velik kao pola tvoga.
Dvjesto puta mi pomiriši kosu.
Prijeti mi da ćeš si naći neku plavušu. Ako ne budem bila dobra.
Pa ću te opet upozoriti na to kakav arsenal noževa imam doma.
Nasmij se toni mojih pletenih narukvica.
Nasmij se opet mojoj nervozi kad me pogledaš onako.
Oprezno mi daj do znanja još jednom da nisam ni svjesna koliko uhoda si još davno poslao na mene.
Pričuvaj me opet.
A ja ću bacati brige u maglu, pridržavajući se za tvoje rame.
A što ako.. idi ipak. Ili.. ne. Idi. Nemoj. Ne znam.
Ah kvragu, jebeš ga. Neću si ubiti osjećaje. Neću.
Daj me opet poljubi. Odmah.

"Da je šutnja zlato ja bih bio bogat, kupio bih tebe i pravio bebe."

- 14:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.