siječanj, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Svibanj 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Luda sam. Sasvim luda. I neobična. I obična. I predvidiva. I nepredvidiva. I imam svoj ružičasti mjehurić. I sasvim sam normalna. Right Between The Eyes.



So Like A Rose.
26.01.2010., utorak
Čiste riječi.

Pitam se postoji li neki period u kojem ću ja dosegnuti potpunu zrelost, obuhvatiti kontrolu nad svojim životom (zasad se još borim s tim da uspostavim kontrolu nad samom sobom, i situacija nije dobra. Koprcam se na tlu.) i kada ću reći nešto, i onda učiniti isto.

Stvar je u tome da sam malo nervozna. Dobro, malo više. Postoje periodi kada si zreo za svoju dob, i periodi kad sazrijevaš za narednu dob, valjda da bi i u njoj bio zreo. Eh, pa, mrzim te periode, pas mater. Imam i pms, i koprcam se na tlu u smrtnom zagrljaju samokontrole, i u drugom sam već spomenutom tako bitnom periodu. Ne kažem da ne uživam, tko ne bi bio ljubomoran na moje stanje, poželiš malo akcije u životu, i gle, već si lansiran u svemirski let, i kontrolna funkcija ti je dana u ruke - izvoli izbjegavati meteore, ugasle zvijezde, prašinu i svemirski otpad. I o ne, neću poželjeti nešto novo, zbilja, ne želim ispunjenje želja ovaj put.

Gubim se u vlastitim riječima, misli me bacaju u vrtlog iz kojeg se teškom mukom izvučem. Najbolje funkcionira kada ih potpuno isključim, pa se niti čuju niti vide. U suprotnom mi je kuća strave u najblažem smislu naredna vožnja na koju polazim.

Nije ovo ništa loše, krasno mi je, ozbiljno. Samo par ispita. Ali i to volim, tko još želi bjesomučno izlaziti i uživati kada može po stotinu pedeset treći put (nisam sigurna je li se ovo ovako piše, eto i to sam zaboravila) gledati reprizu filma 10 razloga zašto te mrzim. I Klub prvih supruga. I Dnevnik lude crnkinje. I Beethovena. Svaki izgovor je ipak izgovor, počinje lijep film, ne smijem to propustiti, učit ću poslije.
- 15:39 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.