free counter with statistics Razocaranje jednog ljuda - Patre - Blog.hr

Patre

nedjelja, 13.03.2005.

Razocaranje jednog ljuda

Evo me sa najdubljim mislima pred zidom.Ispruzio se ,preko cijelog moga svijeta i ne da mi da ga preskocim .Kako li sam ljuta i razocarana u ljude .I ja sam jedan ljud ,previse uljudan sa jedne strane ,a sa druge stane sranje :"Bjezi i ne gledaj me!" Previse je osobno za ovaj blog , tesko i nadasve bolno,a boli ne fali.No dobro sam ,nadam se da su i drugi dobro.Nemam se pa se imam ,pa se nemam i tako redom.Kome's rec'? Kome prepricat?.
Mama i tata kupili su mi balon kad sam bila mala .Balon je puknuo.Bila je to najveca bol do tada .Pocela sam u skolu .Rugali su mi se kako govorim i hodam.Bila je to veca bol od izgubljenog balona.Imala sam jednom najbolju prijateljicu .Onda me razocarala do bola .Zaljubila sam se se u dubini svoje duse i po prvi put osjetila hladnocu ispod povrsine koze. Kad sam mislila da je najteze proslo otisla osoba koja me bezuvjetno voljela zaspala je za uvijek ispod stable .Ostao je priguseni krik.No ni to nije bilo najteze .Strepnja je postala moj odmor izmedju brige za voljene .I umorna sam i kad nisam sama ,a sama nisam.Imam razloga za neprekidnu radost.No eto zazeblo me negdje razocaranje i nekakao me tesko ocarati.Bit ce bolje.

- 04:34 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Velika radost koja se ne da prepricati.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Od milja je zovemo Pupapinkica.

Patre
Tako me zove moja prija Ada ,koja je nedavno izjavila da zivi zivot iz radoznalosti.
U nedodostatku maste i dijakritickih znakova poglede kroz svoju prizmu odlucih zablogiti pa sta bude .Jedino me jebe sta ne znam gdje da pocmem .Kasna je ura pa obecajem sebi kao i uvijek ,zapoceti sutra