< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari?
design by Bahata =)

Opis bloga

hej ljudi.....ovdje cete nac puno gluposti i mozda nest zanimljivo iz mog zivota...toliko o opisu....lol

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




AYziS
PeRo i BaBaC=D
Bo
D@R&j@=)
D03S=)
Girl With A Broken Smile
gothic angel
iskra LeGeNDa:)
iSKRa i eKiPa=D
&vana=)
JAsNA
jedna cura...:)
MaNSoNiCa
marijana:)
nirvana fan
RoMMeo=)
::Vječna Putnica::
ŽaLaC=)

nešt o meni

ja sam jedna luda cura...
zovem se mirna headbang a nadimci su jos bolji:paša bang pašalićka,mimi nut mima lud i jos takvih vandfol naziva rolleyes


VOLIM:čokoladu i sladoled
zajebanciju
prijatelje thumbup smijeh
svoju malu sekicu headbang smijeh
bit vani
jednog slatkog dečka cerek
slušat glazbu(moglo bi se reć sve)
papati njami njami
dugo spavat zijev
brbljat na telefon satima

NEVOLIM:umišljene puknucu mad
laganje
rano ustajat burninmad
spremat sobu
učit i pisat zadaće
čitat dosadne lektire
kišu mad
i jos puno toga......

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-12

četvrtak, 25.01.2007.

štafeta

Štafeta....yes



Evo kira i tina su mi prenjele štafetu pa bi sad bio
red da i ja nekom prenesem!
Pa šaljem ju Messi
Katanu
Fiki
Marijani i
Baždi (ak ju već nema...)

Sad da napišam nešt o sebi...
Ovako....


1. ja sam dost naivna osoba.....malo previše vjerujem
ljudima i tak to pa mi se često dogodi da si dost stvari
sjebam al eto...onako..kad ja mislim da je naka osoba
dobra onda joj sve vjerujem i mislim da nikad nebi mogla
napravit onak nešt ružno al me onda često neke osobe znaju
iznenadit i onda vidim kak sam bila glupa..al još veći problem je
to što ja poslije toga opet tako naivno svima vjerujem....jbg

2. osim ovog gotre ja sam još i jako tvrdoglava...kad si nešt
umislim il zacrtam nema te osobe koja me može odgovorit od
toga....jedino ak si nisam onak baš jako zacrtala...onda ima možda
5 osoba na svijetu koje bi me mogle urazumit.....

3. sad da napišem šta volim...joj...sve...hehe...ma ne trenutno
sam jako happy jer je vani snijeg...volim zimu sa punoo snijega...
i jako volim prijatelje...one prave..u koje se stvarno možeš pouzdat
i znaš da te nikad neće iznavjeriti...

4. četvrto...MRZIM rastanke..to je već pisalo u postu prije al
moram opet napisati jer je to ono što na ovom svijetu najviše mrzim....
ajd ovo kad se razred raspadne još nekako mogu podnijet...al kad
se neko odseli onak dalekoooo a bili ste super i onda sve ode u k....
to mrzim...i još više smrt....ja se nebojim smrti..svoje...al se užasno
bojim da neumre neka osoba do koje mi je jako stalo...ja mislim da
to nebi mogla podnjet...nikad mi niko nije umro pa stvarno neznam
šta bi bilo da se to dogodi..nedaj bože...

5. neznam šta da napišem za peto......e sad sam se sjetila
onog što sam napisala u tininom komentaru..mrzim osobe koje
stalno lažu.....onak cijeli život samo lažu i to im uopće ne smeta...
povrijede pol ljudi oko sebe al njima je dobro i jebe im se za tuđe
osjećeje...onak uopće im nije žao...ni najmanje...nekužim kako
neko može bit takav...al na žalost znam da ima takvih osoba...
ugl dosta o tome...




tolko o mojoj štafeti.....nisam vam dugo pisala...al sad ću češće....
stvarno...hehe...ajd ljudi pozdravljam vas...puse kiss



| whispers of the past (56) | Print | x |

utorak, 16.01.2007.

došlo mi da vam se javim



Jel bi vi ikad pojeli nešto s poda al ne mislim
ono bombon vam padne pa ga vi dignete
nego naprimjer hodate vi s frendicom i
nađete komad neke hrane na podu recimo
nešto što većina voli-pizze i umirete od gladi
nemate ni kinte kuća vam je poprilično daleko
i neda vam se ić kuć i šta sad!? Vi onako
gledate u još toplu pizzunjami samo malo zaprljanu
na podu...i uzeti ili ne uzeti pitanje je sad!?to
je zapravo moje pitanje za vas: jel bi vi to podigli
i pojeli il nastavili dalje onako gladni!?baš me
zanima hoće iko reć da bi pojeo...hehe...i još ako
napomenem da je to glavna ulica tj. njom prođe
poprilično ljudi...al pizza je tako fina...hehe.lud

Ajd me malo više komentirajte.....ako može...
kad pogledam drugi imaju pa 50-100eek kom u par
dana a ja tolko nebi nakupila da ostavim ovo
čudo pol godine!!!

E jel vi imate problema sa internetom!?burninmad
I kakvih i koliko su vam česti!?ja imam jakooo
puno,kao što je već svim poznato...i nikako da
se to konačno popravi....joj...a eto...jbgpuknucu

Počela nam škola...šmrc...joj kad se sad sjetim
učenja pa sjedenja u onim shitovima od učionica
cijelu vječnost.....bljak....al proć će to nama jako
brzo..i ovo polugodište mi je tako proletilo...
nemogu vjerovat...još tako malo i mi u srednju...
joj kak će mi bit žao!!!!nomislim valjd ćemo neki
ostat dobri al svejedno nije to to.Jao nesmijm
razmišljat o tome..odma postanem neka
tužna.,ljuta,depresivna....jebiga.namcorIskreno upće mi
se neide iz osnovne..neki jedva čekaju da odu ono
kao dosta im je toga svega(razreda,nastavnika i toga)
al mislim da će i takvima na kraju svejedno bit žao..bar
malo.vi koji ste sad u srednjoj jel se još čujete sa
starim prijateljima i kako vam je u srednjoj!?vi koji ste
još „mali“ kao ja šta planirate upisat!?i jel se malo bojite
kako će to sve na kraju ispasti...mislim ne dase
boite nego jel vas zanima?!

Sad bi ja mogla malo vanka...ajd vi me komentirajte....

Bok

K
I
S
S

Inače ovaj post je trebo bit objavljen jučer popodne
al zbog nedostatka vremana je objavljen sad...hehe....
buncam...nema veze...ajd jubim vaskiss....byewave



| whispers of the past (100) | Print | x |

petak, 12.01.2007.

15. post


nemogu vjerovat...tek 15. post...
a nije ni čudo kad pišem jednom mjesečno...
kod mene vam nema ništa novo...zijev
sad će nam još malo proć praznici pa sam tužna
al eto i to se mora.kako je vama bilo na praznicima!?
jeste taknuli knjige!?
ja ništa...mislila sam malo al
prebrzo mi prošlo i na kraju ništ jbg.smijeh smokin

slušajte matejinu provalu:prepričava ona nama neki
film i sad je kao neki tip reko da u Bratislavi ima
dobrih pičaka !!! smijeh thumbup
i messi,brna i ja onak gledamo u nju a ona ništ nekuži
i nastavi dalje tek neko njoj(možda čak i ja al nesjećam
se) matea da nije možda pički!?a ona onak malo zašuti,
zamisli se i onda gle stvarno!!ma tooo lud smijeh
to sam vam sad pisala sam da popunim malo mjesta....yes

e da jeste možda gledali film ubojstvo u mladosti!?
ja sam gledala al ne od početka pa me zanima šta je
zapravo bilo...to vam je neka obitelj i imaju mislim 5
kćerki i sve se ubiju...ma joj...malo je depreivan film
i tužan al dobar je. yes

šta vi mislite kako je nastao Bog i kada?!
to smo nas par baš neki dan raspravljali i nikom nije
baš jasno..pogotovo meni...hehe...mislim vjerujem
ja u Boga i da je On stvorio svijet i sve to samo mi
Njegov nastanak nije jasan al eto.e i još nešta...
šta mislite kada će biti smak svijeta?!
i jel mislite da će se to dogoditi zbog Božje volje
ili nekih znanstvenih razloga i toga!?

eto lijepo mi odgovorite na to,komentirajte i ja
ću se potrudit malo češće pisati!

puse kiss



| whispers of the past (22) | Print | x |

petak, 05.01.2007.

četvrtak 04.01.2007.


evo sad jedem domaćicu njami i vidim kak bi mogla
napisat post.yes ujutro sam se probudila u 8!!!burninmad
i otišla s messi na "trčanje"-inače to naše trčanje vam
je zapravo šetanje u trenerci bez jakne da se zalediš....bang lud
i nakon jedno sat-dva toga mi zvale matičke i došla matea
a veki ostala spavat kod kuće.i mi se još malo smrzavale ,
onda išle u bilu kupit kruh i na kraju još kupile domaćicu
(ovu koju sad jedem-zapravo njene ostatke) i bananko.
onda išle do messi pospremat njenu sobu i doručkovat
(u podne al nema veze) ugl kod nje se nažderalenjami party thumbup i ošle do mene.
kod mene pospremale moju sobu i tinine igračke i naručile
sendviče iz verone(iako je gotov ručak čeko na nas)smijeh njami
i to pojele,onda malo čokolade,pa puno čokolade i tako...
onda gledale tv pa se zajebavale(nesmijem napisat kako)
ma ugl onda u pol 4 došli moji svi kuć i one ošle i ja se dosađivala... zijev no
navečer došli neki gosti i ošli negdje
u 11 pol 12...ma joj....a men se spavalo i gle čuda-oni ošli
a mirna ko nova i odma za komp.e i pričam vam ja s messi
i dođe meni tip za svetit kuće tj. sam stavit križ i ja pričam
s njom i uvjerena da je to moja mama i ja njemu otključam
i sad ja gledam pa zašt ona ništ negovori tek pogledam kroz
onaj shit(mislim da se zove špijunka) i vidim njega i brže mu
otvorim.headbang rolleyes ja sad mislila on će reć nešt
onak jesi ti normalana tek on meni : "dobar dan želite li
(il hoćete li il tak nešt) svetiti kuću" i ja kažem da i sad idem
zatvorit i kažem bok tek on:"doviđenja".pristojan dečko
nema šta.yes i ono sekund poslije dođe moja mamica...
joj...i sutra će mi doć svetit kuću....i to najvjerojatnije
dok budem sama!!!!puknucu burninmad mad no namcor
al eto i to se mora...idem sad....dosadno mi je...joj....

ajd bok wave i puse kiss



| whispers of the past (55) | Print | x |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.