< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari?
design by Bahata =)

Opis bloga

hej ljudi.....ovdje cete nac puno gluposti i mozda nest zanimljivo iz mog zivota...toliko o opisu....lol

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




AYziS
PeRo i BaBaC=D
Bo
D@R&j@=)
D03S=)
Girl With A Broken Smile
gothic angel
iskra LeGeNDa:)
iSKRa i eKiPa=D
&vana=)
JAsNA
jedna cura...:)
MaNSoNiCa
marijana:)
nirvana fan
RoMMeo=)
::Vječna Putnica::
ŽaLaC=)

nešt o meni

ja sam jedna luda cura...
zovem se mirna headbang a nadimci su jos bolji:paša bang pašalićka,mimi nut mima lud i jos takvih vandfol naziva rolleyes


VOLIM:čokoladu i sladoled
zajebanciju
prijatelje thumbup smijeh
svoju malu sekicu headbang smijeh
bit vani
jednog slatkog dečka cerek
slušat glazbu(moglo bi se reć sve)
papati njami njami
dugo spavat zijev
brbljat na telefon satima

NEVOLIM:umišljene puknucu mad
laganje
rano ustajat burninmad
spremat sobu
učit i pisat zadaće
čitat dosadne lektire
kišu mad
i jos puno toga......

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-12

četvrtak, 28.12.2006.

sjetila se ja da imam blog


Samo da prvo napišem da se prošli post
trebao zvat ej ljudi a ne je...al eto pošto
se ja snalazim na tipkovnici ispalo je obrnuto....rolleyes lud

Sad da vas sve lijepo pozdravim i zaželim
vam sretnu Novu godinu.Napravite sve što
ste prije htjeli a niste...i nek vam se sve želje
ostvare. smijeh party kiss
Sad da vas pitam kako vam je prošao Božić!?
Šta vam je djed mraz iliti božićnjak donio,jeste
se najeli pečenke i kolača... njami ja jesam....

Neki dan baš messi bila kod mene i mi smo fino
papale pečenke i cikle i to na koljenima u mojoj
sobi pošto je ostatak stana bio zatrpan gostima..
hehe...i messi je još sjedila na mojoj kugli tj.
onoj velikoj lopti za vježbanje pa joj je malo
ispadalo po tepihu al eto.... thumbup
Ja sam vama htjela još nešta reć al sam po
običaju zaboravila tako da ništa.... headbang headbang

E da vas još pitam kakav bor imate..mislim jel
umjetni,pravi al posječeni,pravi s korjenjem il....
znam da je pitanje za ubit se al eto to mi sad
palo na pamet pa vas pitam...i šta mislite o tom
rezanju borova za Božić!? namcor

Kako se ne bi sjetila još ovako bajnih pitanja idem. yes rofl

puse kiss cerek wave



| whispers of the past (48) | Print | x |

utorak, 19.12.2006.

je ljudi

ja vam jučer bila s tatom u vipu i gledali mi mobitele....
izabrali smo samsung sgh d600-men je baš simpa...yes
i sad se mi sve već dogovorili s tim čilcem što tamo radi
kao da ćemo doć sutra nak ga ostavi i došli mi kuć tek
moja stara:šta će njoj mobitel??!!!!skuplja jedinice,
nesprema sobu a ti joj kupuješ novi mobitel!!!!šta fali
ovom ima ga tek par mjeseci(inače imam ga godinu i pol)
i već novi!!!headbang burninmad puknucu blabla blabla
al još ću ja njega nagovorit....yessmijeh
a ak se njoj nesviđa ko joj kriv...
tiho mi danas dao neke zakon cd-e pa ih sad idem slušat
i koncert od rhcp.hvala tihothumbup smijeh
e sad slušajte provalu moje razrednice danas
(ja i brba se povaljale)ide otprilike ovako:
sad vani pada kiša i hladno je al uskoro
će zasjat sunce pa ćete vi ić na bazene i kupat se a ovo
osnovno gradivo nećete znat!

ja stvarno neznam koji joj je bio...izgleda da je
pomješala ljetne i zimske praznike...bang lud namcor headbang
eto neznam šta da vam još pišem.....
pozdravljam neke ljude:
sve iz mog 8.a party smokin kiss
matiche thumbup wave kiss
marijanu smijeh cool
tinu smijeh wave
izgubljenu thumbup wave
kiru smijeh thumbup
martinu wave kiss
katana kiss party wave
damjana kiss cerek wave
shapinu wave smijeh
rimca wave wave wave
petrovića wink wave

i nemogu se više sjetit
ak sam kog zaboravila nek se osjeća pozdravljeno



| whispers of the past (42) | Print | x |

srijeda, 13.12.2006.

mrzim rano ustajat

naslov baš nema puno veze sa postom al
sam se sad sjetila kak sam se ujutro jedva
probudilamad pa onda.....
moji neki dan(zapravo u subotu) išli gledat
Labuđe jezero bang u osijek a ja morala čuvat ono
malo derle kod kuće...al bila je dobra(moja seka)
-ma dosađivala sam se.....zijev
u utorak tj jučer bio kod nas roditeljski...dobro
da sam rekla svojima za ocjene...ma malo su se
derali zbog jedinica iz hrvatskog,2 iz eng(glupa
radna)burninmad al sve ostalo ok.mi jučer pisali
test iz
vjeronauka burninmad puknucu blabla
-nemogu vjerovat da se neko toga
sjetio prvi put u životu (na žalost) pišem test iz
vjeronauka....danas bi trebali dobit ocjene....
ja iskreno mislim da pol nas neće dobro proć u
gimnaziji namcor ...mi neznamo ni naslove od
prošlog mjeseca
a kamoli gradivo od prošlih godina!!!kad smo već
kod toga šta vi planirate upisat?
e još sam da napišem provalu svog starog-ispričala
ja njemu kak smo mi izgubile baumholcu onu lopticu
tek on: pa šta vam je dao?!vama nešt dat!
pa vas dvije(ja i messi) neznate ni nacrtanu ovcu čuvat
a kamo li lopticu koja skače!!!
headbang
eto tolko o tome što moj tatica hvali svoju kćer i njenu
prijateljicu. bang lud headbang
e i evo vam izraz moje mame za zaljubila:
zatelebala
headbang headbang lud
sad se valjda nečudite što sam ja ovakva-još sam dobro
ispala....yes smijeh
moram ić u školu....zapravo prvo jest....ma ajd pozdrav.
mah thumbup mah
k
i
s
s
cerek



| whispers of the past (16) | Print | x |

četvrtak, 07.12.2006.

o jučer i danas


e ovako....
počmimo sa jučer.pisali mi test iz fizike i iz eng.
fiziku bi trebala dobit 4,a eng 2 ako bude gledala
točnost riječi.imali mi inf u drugoj smjeni i ja
šušku opet nisam donjela prezentaciju....al nije
mi dao komad(valjd mu se nije dalo ić po imenik).
i sad poslije inf ja i messi ostale malo(negdje sat
vremena) vani-8.c imo tzk. pa smo ih malo gledale
i tak....ma nije bilo ništ posebno zanimljivo osim što
sam se ja uspjela zabit u stup!!!!headbang da pobliže
objasnim:gore u onom hodniku u dvorani kad se ide
na tribine nije bilo svijetla i ništ se nije vidjelo...pita
mene messi jel ti šta vidiš i ja onak samouvjerena
kažem : PA DA! i dobro messi ništ....hodamo mi dalje
i odjednom čuješ mene:aaa!!!!jebote jesam glupa!!!!
messi prvo nekuži di sam i šta mi bilo i onda vidi jebeni
stup i ja joj kažem da sam se zabila u njega i nastavile
se nas 2 smijat još pol sata....al nije mi narasla kvrga...
e sad bilo negdje oko 7 sati i ja i messi došle (ma
pogodite-u drugu smjenu) i sad okupili se neki likusi
(neću imenovat) oko šk...zbog ..... ma znate i sad
neznam jel smijem u detalje ma bolje neću ništ reć ugl.
ne dirajte mi mateu!!kisssad kad vam nisam smjela ono
isprčat krenimo na danas....
u školi bilo dosadno .... imra mi pregledo radnu dobila -5
...men super!e i Buta pošalje mene i barbaru tražit neke
dokumente o majoj crkvi...mi naravno došle taman na kraj....
i još smo ošle s povijesne.....i sad tražimo mi to i došle u
onaj muzej na korzu.bio neki simpa svećenik i dovede on
nas kod ravnatelja muzeja (a to neki tupavi didica) i mi
njemu kažemo ko smo i zašt smo došle a on :
ŠTA STE VI MENI DOŠLE!!??JA IMAM TE DOKUMENTE
I MATERIJAL AL SE NEŽELIM PETLJAT I NEĆU VAM DAT!!!
DAJ DA VIDIM TAJ PAPIR(a enki mali papir o crkvi-sam ono
osnovno)PA TO VAM JE DOSTA....KUD BI VI VIŠE!!!???
i počeo on nama čitat tekst ko da mi neznamo....DEGEN
TUPAVI...KAKO NAS JE NAŽIVCIRO!burninmad headbang mad blabla puknucu
ugl mi ošle....i sad za
jedno pol sata sat mi šle na teološki fakultet!jeste vi kad tamo
bili!?e da znate kek zakon....mi nismo mogle vjerovat da tak
nešt ima kod nas.....i taj neki lik što nam dao knjige....jao kak
je simpa....svi su baš dobri..a ne onaj stari napuhanac..joj dao
Bog da osvojili neko dobro mjesto na natjecanju pa da stari
čuje.....majku mu...ugl. ajd idem ja sad ponovo do teološkog...
moramo ja i brba iskopirat to sve...yes

sve vas lijepo pozdravljam wave
e još sam da pitam ove što su išli igrat odbojku kak su prošli

puse kiss cerek kiss



| whispers of the past (20) | Print | x |

ponedjeljak, 04.12.2006.

pročitaj prethodni naslov



messi i ja vam danas bile dežurne.... yes
i prvih par sati bilo dosadno...ja još
spavala i tak...zijev
onda malo došli shapina i keljo
i cjelo vrijeme šutili i nama dopizdilo pa počele
(messi i ja) pričat o mesnim prerađevinama ,
klanju i takvim stvarima...ma ugl. oni su
se poslije 100% valjali!!!između ostalog bilo
je tu i o tome kako sam ja ko malo (glupacha)
slučajno zadavila jadno pile pa poslije plakala
ko luda... bang lud i o tome kako je njen buraz
pokušavo zaklat kokoš i još takvih gluposti.
i došla messi da zaključka da više baš neće jest meso....
a ja...pa ovaj....ću ga nastavit jest...njami
nakon rasprave o mesu otišle mi (zapravo messi na
moj nagovor)kod baumholca po lopticu i on fala Bogu da
i idemo nas dvije sakate igrat nogomet.i ja naravno
pobjedila(narcis) al nije to bitno...nego messi se u pol igre
tak fino razljepila... smijeh nut smijeh e da ste vi to
vidjeli i ona se još fino ne dočeka na noge,ruke,koljena
(ma na bilo šta) neg se onak razljepi ko palačinka i
ja se valjam pol sata a ona jadna viče pašo nije smješno...
znaš ti kak mene sad sve boli!!!!
poslije došli ovi naši dečki(ošli sa hrvatskog) i onda se
malo s njima zajebavale i tak....ma sve u svemu bilo zakon.

al tu nije kraj ovog vandrful dana ..... došla ja kuć....
odvila pjesme i derala se po kući do dva sata -
onda se spremila i ošla s messi do katana i shapine.
thumbup wave oni bili dežurni u drugoj smjeni...prvo
smo svi ko što to već ide šutili....onda smo se malo
zajebavali i prošlo 2 h pa mi morale kuć.i ja zbog onih
sakatih majstora kod dvorane nisam mogla ić kuć
normalno neg sam kružila sve oko samostana burninmad headbang mad
....ma došla kuć u pol pet
,mama mi još bila na poslu,a tata nije ništ ni pito
tak da su oni uvjereni da sam ja imala neku aktivnost
..al neka. thumbup

sad sam maloprije gledala latinicu na temu tko sluša
narodnjake.....ma sve u svemu još će se o tome raspravljat.
šta vi slušate? i šta mislite o narodnjacima?

molim malo više komentara.....hvala

bok. wave mah

puse cerek kiss



| whispers of the past (18) | Print | x |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.