< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari?
design by Bahata =)

Opis bloga

hej ljudi.....ovdje cete nac puno gluposti i mozda nest zanimljivo iz mog zivota...toliko o opisu....lol

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




AYziS
PeRo i BaBaC=D
Bo
D@R&j@=)
D03S=)
Girl With A Broken Smile
gothic angel
iskra LeGeNDa:)
iSKRa i eKiPa=D
&vana=)
JAsNA
jedna cura...:)
MaNSoNiCa
marijana:)
nirvana fan
RoMMeo=)
::Vječna Putnica::
ŽaLaC=)

nešt o meni

ja sam jedna luda cura...
zovem se mirna headbang a nadimci su jos bolji:paša bang pašalićka,mimi nut mima lud i jos takvih vandfol naziva rolleyes


VOLIM:čokoladu i sladoled
zajebanciju
prijatelje thumbup smijeh
svoju malu sekicu headbang smijeh
bit vani
jednog slatkog dečka cerek
slušat glazbu(moglo bi se reć sve)
papati njami njami
dugo spavat zijev
brbljat na telefon satima

NEVOLIM:umišljene puknucu mad
laganje
rano ustajat burninmad
spremat sobu
učit i pisat zadaće
čitat dosadne lektire
kišu mad
i jos puno toga......

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-12

ponedjeljak, 27.11.2006.

mrzim stavljat naslove


Kao prvo da napišem svima ko to još nije čuo
iako mislim da su svi čuli da je VEDRANA PREKINULA
SA SIMONOM A NE ON S NJOM!!!Ja stvarno nisam mislila
da je taj Simon takav.....baš se činio ko simpa lik,a ono
potpuno suprotno.namcorDobro možda on nije ovak
loš ko frendi to al kak može bit tako glup da svima
kaže da je on ostavio nju i još se hvali za onu neku
Valentinu....ma ugl.to mi je baš tupavo kad tip nemože
priznat da ga je cura ostavila...jadno...al da se
razumijemo nekažem ja da je jadno sam kod
muških....neke cure nemogu prihvatit da ih
je dečko ostavio pa onda seru da su one ostavile njega....
zašto jednostavno to nemogu prihvatit...i sigurno nije zato
što vole tu osobu jer da ju vole nebi srali da su ju ostavili,
prevarili i to.Malo sam se previše raspisala na ovu temu....
neću više rofl

Što se tiče onog štrajka....koji je nažalost prošao, hvala
svim nastavnicima što su nam omogućili produženi
vikend.Sam da nebudemo morali odrađivat i men super
.Što se tiče mojih ocjena u školi ....pa nije loše al mogla
bi i bolje.Danas sam dobila 4 iz tehničkog-falio mi bod
do 5(mrzim to a uvijek mi tak bude) i eto.Ma ja sretna....
mislila sam da ću dobit tri.Moja mama poludila kad sam
joj rekla i počela se derat:kak ja mislim u gimnaziju,
skupljam samo četvorke,kako mogu iz tehničkog imat 4,
stalno sam vani a knjigu nisam takla...i takva sranja ,
ma nije vam ona baš sva svoja.....lud bang

Evo stari me tera sa kompa jer mora nešt radit
pa vas ja sve lijepo pozdravljam. wave kiss



| whispers of the past (24) | Print | x |

ponedjeljak, 20.11.2006.

nesretan post

moj internet opet zajebava i sad mi više stvarno
ide na k......oče ić samo na moj i matičin blog!!!!!
onaj likus ga je popravljo već 5000 puta a kolko ja
vidim svaki put je sve gore i gore,al da bude još bolje
na inf nam također isključili internet!headbang mad burninmad puknucu
i to nije sve kompove na inf su morali resetirat pa mi
ošla cjela mapa i prezentacija na kojo radim od početka
godine!!!!i sad sam kao ja kriva što ju nisam stavila
na disketu i moram sve ponovo!!!!puknucu burninmad headbang mad


da dodamo još malo "divnih" događaja izgubili smo rukomet protiv
sakatih našica.zapravo nije grad tak loš al ljudi su za umrijet!(ne
svi al generacija moje bake definitivno)naime tamo vam žive moji
bakica i djedo i ja sam tamo bar 2 puta mjesečno od svog rođenja!
puknucu burninmad burninmad headbang blabla
da i rodila sam se tamo ko i moja messi!!!eto mi smo živi dokaz
našičke inteligencije i moja majčica!ma ugl. mi jadni izgubili i eto.


osim toga pisali mi danas 1. sat test iz tehničkog.a ja nemam blage
veze i da meni marijana min prije testa babicev šalabahter i sad nek
se ja snalazim,no namcor no ma kako god svejedno hvala matei koja se za to
pobrinula,marijana koja ga je isporučila i babanu koji ga je napiso.
i tak sam nešt bezveze nadrljala i prva predala jer mi se nije dalo
više gledat u onu krasnu nastavnikovu sliku i mislim da ću dobit 4.
(ako Bog da). namcor namcor

sutra moram spremat sobu a to mrzim!!!!!!!mad burninmad
i to zato što mi dolazi tupava rodbina na rođendan koji je već
od davnih dana prošo al ne....moja mama njih mora pozvat!!!
burninmad burninmad puknucu headbang blabla

i ni to nije sve još me živciraju i to jako neke osobe i njihovo
ponašanje u zadnje vrijeme al dosta sam vam se jadala....


idem sad probat otić na druge blogove i komentirat.


puse wave kiss wave


-inače ovo je trebalo bit objavljeno u petak,al mi opet internet ni valjo.



| whispers of the past (29) | Print | x |

srijeda, 15.11.2006.

još sam živa

evo mene konačno.yes


isprike su ovaj put:nije mi se dalo,nisam baš imala vremena,
internet opet zajebava,šušak neda sa inf....mad

u petak smo bili na info sajmu i nije bilo loše al prošle god
je bilo punoooooooooo bolje yes thumbup yes
ja i messi smo kupile smijeh wink (neki znaju zašt oni
smajlići al ne bi o tome)neke knjige od r.l.stine i evo baš
sam pročitala svoju nije loša al ima on i puno boljih!!!e kad
smo već kod knjiga šta vi najviše čitate ako čitate!?


sad krenimo na nedjelju.smokin party cool
ujutro bila na svetoj misi, a navečer išla slavit rođoš.dali mi
300 kn mi (messi,matičke i jeličićka)sve potrošile,
malo se zajebavale i išle kuć.
ja se poslije skoro izrigala jer sam u sat vremena pojela:
pizzu,colu,macho od bijele čok,opet kolu,
neke ljigave žvake,cedevitu,
štaće od kikirikija i na kraju vode da
mi se to sve onak fino
smučka.rofl rolleyes nut lud namcor


utorak moj pravi rođendan!!!smijeh thumbup
a ja bolesna da nemogu bit više i
da stvar bude još bolja dobijem
4 iz mm-fali mi jedan jeb. bod do 5(9/10)i ona mi neda.
dobro ajd preživila ja i dođem kuć a ono nema torte!!!!!
stanem pred staru i
čekam objašnjenje ona kaže pa utorak je,
ja radim nemogu ti sad i tortu peć!!!!!!!!!!!!!!!
i ništ sad moram čekat do subote da e pošteno najedam!!
njami blabla njami namcor lud

inače mene danas treba pitat hrvatski
al mi je internat(nekim čudom)
proradio pa ja sad ovo pišem i nemem vremena za hr....

e sad da vam još spomenem moju provalu od petka(u busu):
mi se gađamo onim shitovima i
sad ja pogodim domu i pita on nešt
kao jel ti gađaš i ja pametna kažem :
ne oni iza gađaju a ja samo bacam. hehehehe smijeh rolleyes lud bang

znam da je bilo tužno a ne smješno al svejedno.

pozzz:
messi wave smijeh cerek
katanu wave cerek wave kiss
matičkama kiss kiss kiss
marijani wave wave kiss
bachvarima wave smokin wave
izgubljenoj mah kiss mah
kiri wave mah wave smijeh
svim 8.r naše šk party bang smokin cerek wave
i svima kolko vas ima

cool rofl kiss rolleyes wink yes no eeknono
bang burninmad dead greedy headbang mad
mouthwash naughtynut party smokin thumbup
wave cerek blabla zijev zaliven smijeh puknucu
njami namcor mah lud hrvatska zujo puse



| whispers of the past (49) | Print | x |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.