Ja ne volim. Ja mrzim.

Ne volim, uf, mrzim kad me ljudi ocjenjuju.
Možda mi baš tako i treba kada sam ionako to kontinuirano činila par dana.
"You really don't like all those people..." - Ne, ali vjerojatno se ni ja njima neću svidjeti.
Ne volim, uf mrzim to, kad se ocjenjuje moje mišljenje.
Mrzim.
Sva moja razmišljanja trenutačno stanu u tu jednu jedinu riječ.
Zašto pobogu zašto? Nije meni do ocjene, ali mi je do kritike. Kako je netko davno rekao, komentiraj djelo, A NE autora.
Naravno, nedaj bože da se koji profesor/ica drži toga.
"TI ne znaš." "TI ne zaslužuješ!" "Ti šuti!" "TI nemaš pojma, i stoga šuti!" "TI si nitko i ništa, nemaš pravo na svoje mišljenje, i kakvo
god da je uvijek će biti moja meta, i uvijek ćeš biti ocjenjena, ali ne najbolje, jel ti eto nemaš pojma o ničemu, zato šuti i budi
zahvala ovome sistemu što te održao na životu. Jer ti, da ti ne znaš."
Sve što u tom trenutku mogu reći jest "Ja nisam ništa, ja sam nitko."
I možda ne bih smjela staviti "Ja" na prvom mjesto, jel glagol, kakav takav, iako nije osoba, vjerojatno u tom slučaju ima veće i važnije
značenje no ja. No, pustimo sad to.
Polako se gasim, i jednoga dana više neću moć. Svaki dan pomislim da je kao i onaj prije i da će biti i gore, i da će biti i bolje, i da je to sve
što ima, i ako mi se ne sviđa, da zašto onda uopće živim.
Ali teško je tako.
Nemam, nemam svoju osobu. Niti sam je ikad imala. Ako želim društvo, općenito, osoba ga mora tražiti. A društvo, iako ga nakratko
zadovolji, i iako nakratko nije sam i nije potišten, kasnije kao da se još 100x veća tuga i 100x veći bijes ponovno rodio.
Želim otići odavde, jer ja tu ne pripadam. Želim otići u siromašne krajeve, i naučiti se radovati malim stvarima. Želim otkriti kako promjeniti
sebe. Postaje sve teže i sve je teže biti poput ostalih. Uvijek pomisliš: "A dobro, nije to najgore/loše imam nešto drugo što mi ide, za što
se mogu držati, i u tome ću u životu naći radost." Isto uvijek pomisliš: "A dobro, nije to najgore, možda nisam na ti s njim/njom, ali uvijek
se mogu okrenuti njemu/njoj."
Ali ja nemam. Ja mrzim.
I jednog dana ću se samo probuditi tako, tako prokleto blizu smrti i shvatiti da nisam živjela. "Sada je ono pravo, sada je akcija, jel poslije
ćemo ko zna di šta, lebdjeti ali nećemo više biti tu. Sada je prava stvar i dok igra traje, pa igraj." Ali ja ne volim sport, i ne volim natjecateljski
duh, ja mrzim.
Nemam se pravo izraziti, onako kako želim, i ako to nekom smeta on će se potužiti na to?
Ma kako, pobogu, odkuda tim ljudima pravo da mi prigovaraju/komentiraju? (Ne kažem da ne možete komentirati...)
Ali oni, oni uzmu osobu i promjene na njoj sve što joj se ne sviđa. I onda na kraju, ti si jedna onako prazna ljuska, samo ih slušaš, gledaš
i klimaš glavom, a nije tebe briga za njih, nit je njih briga za tebe. Nema to veze. Oni su samo tu da budu, ti si samo tu da budeš. Možda
i ne želiš biti tu, ali moraš. I onda nakon nekog vremena, oni te ni ne čuju više, ni ne vide. Ne žele.
Ali ne želiš ni ti njih, ali tko je tebe što pitao.
Tko ti je dao pravo da pitaš? Tko ti je dao pravo? Tko?

Ja ne volim. Ja mrzim.

(10.12.2008. , 20:39)
1 Komentara | On/Off | Print | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (16)
Siječanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga

Prestati činiti zlo,
uzdići se u dobroti,
pročistiti svoj um,
to je učenje svih
Buddha.


Zaklada Ana Rukavina

Nazovi 060 9000 i daruj 6,1 kuna (s PDV-om)
za obradu krvi prikupljene za Registar potencijalnih
darivatelja koštane srži i matičnih stanica!

alternativa blog naslovnici

moj IQ:
Free Hit Counters
Free Hit Counters

visitor stats



kako pročitah negdje:
..neki ljudi pišu što govore,a ja pišem što ću
tim..



ako zatreba:
moj mail: neinamorienon@gmail.com


nedavno sam poslušala:






Svoj život ponekad gledam kroz druge dimezije i svjetove.
Za to nije moja mašta kriva, već mašta velikih pisaca, koje
štujem (neke) i zahvaljujem što daju nadu u bolji svijet od ovoga.

*J.R.R.Tolkien -treba pročitati sve što je ovaj majstor od pera, napisao
*Philip Pullman -trilogija "Njeogve tamne tvari" (nemojte gledati filmove)
*Gene Roddenberry -onaj koji je stvorio cijele Star Trek serijale
(Big fan of TNG, not so much of DS9)

Navodno "čitam", no zapravo i ne čitam te ostavljam komentare
samo kada se i mene posjeti.
Da, zub za zub oko za oko, kaže ona...stara narodna.
"KOmentar za komentar" -glasila bi blogerska.
No nijedne se ne držim te znam lutati prostarstvima blogova kako bi to neki
hrabro rekli "...Where no man has gone before"

*Chewie
*Lady G
*Preedy
*Katrina
*Fotko
Ante Os
*Razor


Ea - hrvatski Tolkien portal










CURRENT MOON

Ea - hrvatski Tolkien portalTales

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

SvijeT:
muzika

televizija

Moja Fotozine Galerija

last.fm


Ea - hrvatski Tolkien portal

Memberski-blogovi blogovi:
Eellwyn
elentari
twilight and shadow
Eruanna Greenleaf
dajchi

Ea - hrvatski Tolkien portal

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

.......And you're really all alone
You can live in this illusion........


Ea - hrvatski Tolkien portal
Right Where It Belongs


And if you look at your reflection,
Is it all you want it to be?

Just creations of your own
What if all the worlds inside of your head
Your devils and your gods all the living and the dead
Just creations of your own


°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

poslušajte klasiku.



Octavarium-Dream Theater


Eh.