body "Onaj" osmijeh na licu - missing you - Blog.hr body

utorak, 29.09.2009.

"Onaj" osmijeh na licu

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us


Poznat mi je ovaj osjećaj. Osjećaj koji sam više puta okusila. Da li je ispunjeniji? Ja se nadam da je ispunjeniji jer mi sad to treba više nego ikada. Osjećam se jako zbunjeno. Osjećam se kao malo dijete kada bira sladoled....da li uzeti novi čokoladni s bademima i preljevom od višnje ili ipak ostati pri calssicu??? Mislim da sam spremna na nešto novo. Upoznala sam jednog dečka koji se jako razlikuje od mojih dosadašnjih. Nekako je u svakom pogledu drugačiji. U biti ne znam još, tek postoji samo poznanstvo ali bitan je i prvi utisak. Nekako sve dobiva drugačiji smisao od kad sam tu. Osim crne i bijele počinju se stvarati i neke druge boje. Šarene. Očito još trebam vremena da se odvoje pa da svaki sadržaj dobije smisao i svoju boju. Odlučila sam više ne stvarati film u glavi kak će biti i šta će biti, jer kad god stvaram dobar film on se ne ostvari, a dok loš uvijek pronađe svoj put. Sad sam tu gdje jesam. Ne razmišljam o svom domu tak često. Ostavila sam ga i sretna sam ovdje. Dobila sam početak. Ispunila sam nešto u što sam sumnjala. I to mi je dalo jedan veliki poticaj i sampouzdanje.
Na početku ove godine i nešto malo prije nje rekla sam da mi je dobro samoj. Tad mi je bilo dobro jer sam pronalazila sebe u novoj sredini. Sad. Sad sam ponovno osjetila zaboravljeni osjećaj i mogu reći da je još bolji. Voljela bih da to mogu podijeliti sa svojim frendicama, ali vremenski trenutak događaja je malo kompliciraniji. Znam da sam krivo postupila i jako se kajem zbog toga.
Koliko god se osjećala zbunjeno, ope volim ovaj osjećaj. Mami "onaj" osmijeh na lice, koji je svima dobro poznat. Da li će potrajati duže? Ne znam, niti se zamaram baš previše tj. uopće. Bilo kako bilo, mislim na njega imoje općepoznate obaveze ( o njima stvaram film....moram:).
Veliki pozdrav mojoj najboljoj frendici prema kojoj nisam bila iskrena i nadam se da će sve doći na svoje mjesto.

20:02 - Komentiraj ( 0 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.




Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv