Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (7)

< travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws   www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws


Komentari Uključeni/Isključeni Friendster

Friendster

Myspace layouts

Myspace layouts

Moj blog je...

Dnevnik, priče... Za priče mi ostavite svoje podatke Ime prezime i opis kakvi želite biti u priči i ja vas ubacim u priču. To vam je sve.

Myspace layouts

Myspace layouts

Pogledajte još neke od ovih linkova...

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
DeViLiCa
AdY

image hosting for myspace

image hosting for myspace

O meni...

Ja sam DIVLJI ANĐEO... Imam najbolje frendice koje su jako, jako coolcoolcoolcool. To su: Mary, DeViLiCa, Ady, Tincha, Žana, Gaby....... Ima ih jako puno. Imam dva ljubimca. Mačka Mikija i psa Garija. Oni se baš ne vole. Kad se Miki šeće oko kuće Gari počne lajati i čuje se ga do susjedneg sela. Od 21.04.2007. počela sam pisati horror priče po uzoru na priče Fear Street. Ja baš volim gledati horror filmove i tak. Najdraže pjevačice su mi: Fergie (koju imam na dizajnu), Beyonce, Shakira, Britney i Madonna. Komentirajte blog ako vam se sviđa...thumbupthumbup PoZdRaV! wave I pUsA! kiss

Myspace layouts

Myspace layouts

layout for myspace

layout for myspace

Bigoo

Bigoo

utorak, 03.04.2007.

CHIAO!!!!

MySpace

MySpace

Chiao! evo mene opet. ovih zadnjih dana baš nisam imala puno za pisat. a nemam bi sad baš nešto posebno za pisati, osim što me svi zafrkavaju da sam zaljubljena u jednog odvratnog dečka koji mi se uopće ne sviđa!! mislim ti dečki!! koji su to debili i moroni, ma ja bi im najradije...... burninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmad tak sam ljuta da to nemrem opisati!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pozz VTNZ, ADY i DeViLicI!!!!



| Tko to komentira moj blog?! ... | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.