< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

... go ...


ImageChef.com Poetry Blender

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



ImageChef Sketchpad - ImageChef.com


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com





ANASTACIA lyrics


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..::: o nama ::...

finoZovem se Maja (svi me tako zovu
a ne ja sebe samu)...
...upravo sam ove godine završila školu
i sada idem dalje...na policijsku akademiju...
najvažnije od svega je to da sam...
cerek...sretno zaljubljena...cerek
u jednog i jedinog Josipa...i super nam je...što ćete
vidjeti i po postovima...i slikama...
i
moj omiljeni citat je:
"...voli jer samo
hrabri vole
a kukavice
čekaju da budu
voljene..."
kiss

Josip je ljubav mog života...
prva je godina Kineziološkog
fakulteta u Zagrebu...
i ide mu...
...i nama ide u vezi...
VOLIMO SE...

...sve ćete vidjeti
i čuti u postovimaa...




Vinkovačka TV RM...i
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

zujo yes

Image Hosted by ImageShack.us




Imaju li spajalice veze sa ljudskim pravima?

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
...::: F O T O :::...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Josip i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Maja i Kiki(nekada)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ljutica

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Na plaži

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dr. Maja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Maja i Pamela

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


...::: a sada LINKOVI :::....
pamifino
enna i katarinathumbup
nedostižna zvijezdasretan
Dea-Andreawink
cibalae1smijeh
moja cedevitaparty
nedodirljiveyes
renićeva mala...lol...fino
ŠKROBfino
AnItAwave
JUREnaughty
VEDRANAnaughty
KiKi :)wave
Antonijasretan
DARIJA ;)fino
Renata ...wink
...werka...party
fire04..hm...yes
_posljednji let_zujo
baby bitch...fino

......mony i mare........ :)
dolores
..mala vrckava šašavica....
......Kytira.......
...kids of the future....
---MeGyCa----
:_:_:_my life and other stuff_:_:_:



....:::: MATURALAC ::::....

...evo našeg hotela...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...vesela ekipa...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...a šta je ovo...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...malo lijeka u bocu Coca-cole ne bi škodilo...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...dvije zaljubljene duše...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...a meni nikad nije bilo dosadno...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...i mjesto na kojem smo
provodili duge, lude i nezaboravne dane
i noći...plaža...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

....i šećer na kraju...
...SANGRIA...(šargija)... :)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...Djevojka upita svog dečka:
"Da li si zaljubljen u mene?"
On odgovori:
-Ne!
Ona ga pita:
"Misliš li da sam lijepa?"
On odgovori:
-Ne!
Ona ga opet pita:
"Da li sam ja u tvom srcu?"
On odgovori:
-Ne!
Na kraju ga upita:
"Da te napustim, da li bi plakao za mnom?"
On opet odgovori:
-Ne!
Okrenula se i veoma tužna odlučila da ode od njega.
On ju na to zagrli i kaže joj:
"Ja nisam zaljubljen u tebe - ja te volim!"
"Ja mislim da ti nisi lijepa - ja jednostavno mislim
da si prekrasna!"
"Ti nisi u mom srcu - ti si moje srce!"
"Ja ne bih plakao da me napustiš, ja bih umro zbog tebe!
"

**********************
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

----------------------------

A gdje sam to sada
bez ljepote i sjaja
otkad došao si s vjetrom kroz vrata
i rekao, oprosti, mala...

Oprosti za ono što ti nikad nisam dao
zaslužila jesi, al' bolje nisam znao
rekao i otišao...



Sad idi, briga me

Noćas mi ne nudi ništa
ni tvoje usne slatke ko med
odnesi svoje stvari
i svoj obraz pregažen

U meni više ničeg nema
nikom se ne radujem
i kad sat otkuca ponoć
novi život počinjem

Al' ne dam ti više ni tren da me povrijediš
dosta si ljubav gazio
i divno je vidjeti kako sad odlaziš
s tobom je sve prokleto

Sad idi, briga me, ne kuni oči te
jer one nikada nisu te varale
Bog zna da nisam ja ni kurva ni svetica
al' priznam, kriva sam što sam te voljela

Makni s lica taj svoj osmijeh
on me bolno podsjeća
da su samo budale vjerne
i završavaju ko ja

I ne spominji mi prošlost
ni što je bilo do sad
nakon svega oprost tražiš
ko sebični gad

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Gdje dišeš ti

Svaki put kad odeš, ja znam
da te ljubav meni vraća
da pod istim suncem dišemo

Nikad nisi ti daleko
na prstima kroz mrak
u moje snove tiho svratiš
da te osjećam

Ostani u srcu mom
gdje dišeš ti, i moj je dom
sad zagrli me čvrsto
jer otjerati to će zlo

Ostani u srcu mom
gdje dišeš ti, i moj je dom
jer koliko te volim
to samo nebo zna

Neko gore život kroji
hvala Bogu što postoji
divan čovjek kao što si ti

Samoće, tuge se ne bojim
čuva tvoj me zagrljaj
u dobru, zlu se duše spoje
da sretan bude kraj


Zašto me gledaš

Zašto me gledaš
ravno u oči i lažeš
zašto mi lažeš u lice
kad znaš da sve znam

S vremena na vrijeme
pitaš me, kako si
s vremena na vrijeme
i u tom me poljubiš

A ja sam još tu
zar ne vidiš
a ja sam još tu
zašto ne odlaziš...



Kraljica

Milo moje, stvari stoje
da među nama gotovo je
ništa nije kao prije
jer tuga vodu ne pije

I što mi znače tvoje riječi
da me nitko tako neće voljeti
meni osmijeh dušu liječi
a na ljubav ja ću čekati

Bez tebe ja sam kraljica
svoje sudbine gospodarica
bez tebe, dušo, živim dobro, znaj
neću više u tvoj zagrljaj, u tvoj zagrljaj

Ono malo što si dao
neka tebi ostane
a sve moje nestalo je
poslije duge godine

I što mi znače tvoje riječi
da samoća ubija
meni osmijeh dušu liječi
bit ću svoja il' ničija



Imam sve al' tebe ne

Hladna sam ponekad
divlja i bez razloga
jesen kišu doziva a tebe ja

Iz daleka volim te
kad si blizu bojim se
i nisam uvijek sigurna u nas

Imam sve al' tebe ne
što su riječi
kad nisi kraj mene

Hladna sam ponekad
divlja i bez razloga
jesen kišu doziva a tebe ja

Sjećam se proljeća
kad sam te poljubila
i nisam bila sigurna u nas

I kad si sad tu blizu
ti gledaš u daljinu
ja ne znam put što vodi do tebe


::::::::::::::::::

::::::::::::::::::::::::::::::::::

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Život stati neće

Šta su meni ove rane
jedna više, jedna manje
šta je to, još jedan ožiljak
kada riječ u grlu stane
sve su niti pokidane
čovjek mora biti jak

Sada dijeli se jedna ljubav
jedno srce, jedan svijet

Život stati neće ako izgubim te ja
šta je tuga, drugo lice sreće
bit će bolje od ponedjeljka
život stati neće ako izgubim te ja
neka rijeka prijatelja teče
bit će bolje od ponedjeljka

Šta su meni ove rane
jedna više, jedna manja
šta je to, još jedan ožiljak
sve su priče ispričane
i ruke su odvezane
svojim putam ide svak...




Kap po kap

Jednom kad sretneš me
to neću biti ja
već samo uspomene
mrve sjećanja

Samo prazna bol, sad je ostala
prazna bol kajanja
i šta radiš ti, nije važno mi
jer kiša jesenja, podsjeća

Kap po kap, kiša sprema se
samo da znaš, nisam lud
da mislim na tebe
kap po kap, opet padat će
te duge kiše jesenje

Jednom kad dani ovi
fino posive
ne zovi mene ti
i ne traži me

Hladno srce meni dala si
hladno srce, ostani
i s kim sada si, nije važno mi
jer kiša jesenja, podsjeća


Image Hosted by ImageShack.us

Ni da mora nestane

Rekli su mi i ne znam šta bi sad prije
da odem il' je razbijem
najprije nju pa onog kraj nje
bisan ka' pas i nema takve ekipe
šta je noćas za mene
ostat ću sam, bolje za sve

U prvi kafić se otrujem
u drugi uđem i glasno opsujem
sve žene njenoga imena
i neke idu do vraga

Nisam više tvoj nek izgori sve
niti da se zemlja sad otvori
ni da mora nestane
nisam više tvoj
tamam da si zadnje
biće na svijetu što mi ostaje

Biram tvoj broj, kao uvijek kad poželim
samo da ti čujem glas
ne javljaš se, izlazim van
k'o uvijek uđem bez kucanja
na stolu ugledam kratka poruka
ogromna slova mog imena
i neka idem bez traga

Nisi više moj nek izgori sve
niti da se zemlja sad otvori
ni da mora nestane
nisi više moj
tamam da si zadnje
biće na svijetu što mi ostaje

Ko teret na svoju dušu
stavljam bezbroj pitanja
možda je bilo do mene
ma neka ide do vraga...



Niti kunem, niti molim

Uzeo si dobar komad
mog života ti
uzeo si sve od mene
kazi što još možeš mi

Ustajem kad drugi legnu
da se odmore
moje misli same tebi idu
da te odbrane

Niti kunem, niti molim
niti sudim ja
dovoljno mi što te volim
kazna mi je najveća

Niti plačem, niti pjevam
niti tužim ja
dovoljno mi što te volim
kazna mi je najveća

A kad vojske poljubaca
srce pregaze
nakon ljubavi i povjerenja
zašto nemir ostane

Ustajem kad drugi legnu
da se odmore
moje misli same
tebi idu da te odbrane...



Hladnija od leda

Ne prilazi mi jer sve znam
s kim si bio, kada i gdje
ja nikada ne opraštam
kada me tako prevare

Mrtva sam hladna na tvoje riječi
jer djela rekla su sve
pokupi ono svoje oprosti mi
i više ne vraćaj se


Hladnija od leda bit ću noćas
da tebi ispred nosa
ja s drugim se ljubim
hladnija od leda, naučit ću te noćas
ljubav kako se lako gubi
hladnija od leda idem dalje
samoća sivog jutra sad neka te budi

Ne prilazi mi jer sve znam
cure ko ja to osjete
ne moli da ti oprostim
na licu su boje osvete...


Divno je biti nekome nešto

Mogli bi smo ugasiti svjetlo
I bit' svoji
kad nas to već mami.

Ti si odmor na dugom putu,
vjetar što me goni,
na lutanja,
vjetar što me goni.

I možda nikad nisam htio
Ovako kao noćas,
da ti poželim,
najljepšu, laku noć.

Divno je biti, nekome nešto
Divno je biti, tebi sve
Ljubomorno čuvam
Ove nježne sate
Da me uvijek prate
dok nisam tu ..

Sve dok te držim
čvrsto za ruku,
nikog na svijetu,
ja se ne bojim.

Ti si odmor na dugom putu,
vjetar što me goni,
na lutanja, vjetar što me goni.

I možda nikad nisam htio
Ovako kao noćas,
da ti poželim,
najljepšu, laku noć.



Kasno je za nas

Zašto da ti vjerujem sad
da si bolji nego prije
da me voliš više nego ikad
zašto da ti vjerujem ja
kad te moja suza nije boljela

Zašto da ti pružim novu šansu
sad htio bi romansu a zgasio si ljubav
zašto da ti pričam o sebi
kad ja sam svoju djecu
htjela nazvat' po tebi


Jer vuk dlaku mjenja
ali nikad ćud i ne pravi se lud
mi predobro se znamo
i ja ne vjerujem u tvoj dobar glas
ne trudi se više, kasno je za nas

Nije ponos, a nije ni strah
ono što mi daje snagu
ono što nas razdvaja
samo jedna mala spoznaja
da ti si od sad ti, a ja cu biti ja



Mač

Dobro me znaš, i kad zaplačem ja
to nisu suze za oproštaj
jer kada si tu
ja hodam kao u snu
a moja soba naš je maleni raj

Sa tobom su suze slađe
nego sa drugim smijeh
a sva moja savjest spava
jer ti si najveći grijeh, moj grijeh


Da li znaš da je bol
kao mač u meni
samo ti imaš moć me oživjeti
da li znaš da je ključ
u tvojim rukama
lagano umirem, bacaš me na koljena

Počinje dan, ja već unaprijed znam
nema promjene u rasporedu
ja sam ti second best
ja sam ta loša vijest
s kojom ne možeš pobjediti nju




::::::::::::::::::::
:::::::::::::::::::::::::::
:::::::::::::::::::::::::::::::::
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::..
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::







utorak, 21.10.2008.

... ::: Forever oung, I want to be... forever young, Do you really want to live forever, forever and ever... ::: ...

wavewave...dragi moji...
ah...evo me...wavewave
...a sada slijedi i treći...
odnosno posljednji danmog planinarenja...

...uživajte u još jednoj priči...
thumbup
Treći dan
eek
...dan kao i jučer...jednako hladan ali malo bolje vidljiv...prognoza nam baš i nije bajna...rolleyes(za sve je kriv radio i vijesti koje nemaju vremensku prognozu...trš...)...ovo nam je posljednji dan ovdje i ništa od izleta...što je
značilo da spremamo stvari i idemo kući...njami

...oprostili smo se od planine, jezera, kućice...pa i psića koji je nakon onog sendviča od dva dana i dalje stajao ispred vrata...smokin

zaputili smo se u aute i polako krenuli u nizine...(ali sad smo bez većih stajanja sišli sa
planine)...put kroz BiH prošao je brzo osim kratkih zaustavljanja na kavicu i ćevape u Kamenu kuću...ili pogrešnog skretanja u Šamac i riječi nekog "čike na štakama" : "Ti k'o da si iz Japana, a ne iz Županje, granica je tamo i tamo pa lijevo."...(ti Bosanci pokušavaju biti komični ali im baš i ne ide)...headbang

i eto nas nakon oko 4 sata (a i više) na našem teritoriju (kantonu- ha haa), u Cerni...stigli smo kući sa osmijehom na licu te sa puno dojmova, ali i umora...
.nut

.. i sada...dok sjedim i ovo pišem mislim da je Vranica nešto prekrasno u svijetu prirode, to jezero koje je skriveno od svih, visoko u planini, očaravajuće je...
Tamo nema struje, telefona...
niti ikakve veze sa ostalim svijetom...u tom malenom svijetu svatko može svoju dušu i tijelo odmoriti od svakodnevnih problema, svatko može pronaći ono izgubljeno i sebi što smo zaboravili gdje je...

ovakva mjesta su savršena za sve to, pa čak i kada smo u krizi, kada proživljavamo ili smo proživjeli velike promjene u životu ili
kada nam treba vremena za izgradnju svoje energije, pa čak i osjećaja...
...jer priroda je dio nas i ona nas razumije...

...i zahvaljujem svima koju su tamo bili sa mnom...i provodili vrijeme sa mnom...jer zaista super mi je bilo u dobrom i veselom društvu sa
teta Vesnom, čika Žarkom, Martinovskim, teta Ivankom,
Pištom, generalom, Miciom, Markom, teta Slavicom, foto Stjepanom , Domom i naravno Josipom..
.

wavekisskisswavewave
"U jednom trenutku našeg života,
sva tko od nas treba vrijeme da bude odvojen od ostatka svijeta..
."


wavewavewavewavewavewavewavewave
...i to je bilo to...veliki pozdrav do
sljedećeg planinarenja...font>
wavewavewavewavewavewavewavewave

i veeeeeeeeliki CMOOOKICH ... ...
kisskisskisskisskisskisskisskisskisskiss

...a sada slije...

zubozuboroflroflnaughtynaughty

i ovo vam je to naše malo mjesto... :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

<

...šumica kada nam je pao snijeg... :'(

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

<

...i Josip i ja...prije nego što smo se
zaputili kući... (jedva se vidimo) ... :)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

<


>...do sljedećeg posta BYE BYE...
...čitamo se...
party

wavewavewavewavewavewavewave
kisskisskisskisskisskisskisskisskiss

- 19:58 - Komentari (72) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.