< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Srpanj 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Hayley iz paramore-a

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

martina, tvoj dragi, jako dobar glumac iz eragona, ed speelers
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moji najdrazi =)



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


green day =D

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

petak, 09.11.2007.

EY!!!!

evo mene ^.^
sta ima ljudi moji? kod vas sve ok? super sretanrofl
nas danas prof iz fizike pustio da ne pisemo test....
reko je da nabacimo smileice na face. mi blenuli. onda je reko da nas pušta. PUŠTA!!!! TEST!!!!!

IVICA HAJDIĆ JE LEGENDA!!!!!!!

bila s mamom malo u gradu, malo kupila gluposti....

ajme, jucer na kemiji.... radili pokuse, i nama troje iz razreda(meni prvoj) odose epruvete k vragu...
samo prepukle... ludnica....
i rekla je prof. Slađana(koja je inace isto legenda) da to nije prvi put pa da je ok. thumbup

a ludnica je bilo...
martina opet izvaljivala(NARAVNO!!!) ne znam sad tocno sto...
al gluposti, mislim, nista novo

ajme veceras trening.... kondicija.... radimo najgore stvari

u skoli inace ok, samo, dobila sam 2 iz diktata iz hrv, kao i 80% razreda( oko 80% i guess...)

par trica i par jedinica( samo kako cijeli razred nebi opet piso test...)

aff sta da jos kazem...
aha da, tinac zvala mene, gleđi i niku da idemo u nje u nedjelju gledat filmove, posto joj je imendan....

a u utorak je gleđusi rođ..... hehe njamipartyfinothumbupzuboroflcoolkiss

nije sigurna oce li ga slavit al, nije bitno

i tako... sto da jos pisem? ne sijecam se vise niceg....

jaooo moram marijani vratit njec CD.... u mene je vec mjesec dana uff

evo, novi dizajn( angel or witch)

pa eto....

POZZ cijelom mom 7.c razredu (4ever)

i posebno prof. Hajdiću, legenda je!!!!!!!!!!!!!!!!

mahwavewavemahmahwavewave

- 19:10 -

Komentari (74) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0