< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Srpanj 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Hayley iz paramore-a

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

martina, tvoj dragi, jako dobar glumac iz eragona, ed speelers
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moji najdrazi =)



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


green day =D

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

utorak, 16.10.2007.

puno vam fala

ljudi, puno hvala na toliko komentara... vec nakon... ako se ne vara 3 dana ih je 107. hvala gleđi toni i tincu.

evo sad post:
jucer je u skoli, kao i obicno, bilo super. preko zemljopisa se martina cijelo vrijeme smijala, ma bilo je super. i nike je njen primjer pratila, tako da sam se i ja morala smijat. izludili smo prof. heheh zuboroflnutthumbup onda smo pisali martinine provale, pa su neke od njih bile ove:

"Đingis men" (đingis kan)
"nešto smrdi po mjehuru"
"jel gori stvar ili tvar"
i, nemogu se sjetit jos, ako se sjetim dopisat cu.

slucajno sam procitala na antonelinoj poruci na msn-u... umro je tose proeski... umro u prometnoj tuzanno

likovni... koji je to vrazji predmet... gdje su nestala ona vremena kad smo mogli crtat sto i kako ocemo?!?!
moramo crtat neko tamo jesensko voce, smece glupo, i to sve u tonove... mrs aida... lol

preko fizike nas ivo razmjestio... dobar je on inace... al jucer nije bio!!!
mene stavio s mrvom!!! ko u "dobrim" starim vremenima... tinac je bila s niksom, nike s anom ako se ne varam.... skim je ono bila gleđi??? lol

uglavnom, bilo je dobro.... sad idem ucit povijest
da sam bar bila pametnija pa se JAVILA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

neeeeeeee ja sam budala pa nisamheadbangmadblabla burninmad

a nis....
vidimo se ljudi
pozz:
tone
gleđi
nike
tinac
hice
marijana

i CIJELI 7. c!!!!!!!mahmahwavewave

- 10:53 -

Komentari (121) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0