rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Srpanj 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Hayley iz paramore-a

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

martina, tvoj dragi, jako dobar glumac iz eragona, ed speelers
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moji najdrazi =)



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


green day =D

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nedjelja, 30.09.2007.

OlA PpL!!!

pozz!! wavewavemahmahwavewave
evo jos jedan post(cudo,nije mi trebalo 10 dana da napisem)!!!
evo,ja bila s rodicama na rucku, bilo je OK...

al, pisem ovaj post radi onoga sto je bilo SINOC.
opet smo isle van,ovaj put bz hice(zakoljem je kad ju vidim....bang)
bilo je super, bas ono legendarno....
kako da recem?
trebale bi opet veceras,al mislim da necemo...
gleđusi i tincu trebalo 10000000 godina da dođu, marijana i ja ih cekale, zamalo se ubile...
ove opet kupile francuz,a ja dobila LIZALICU =) finoludzuboroflrolleyeswinkyesnjami
pa smo se zezale, zvale Cosu(neki tip iz grada.... nike i tinac ga znaju...smijeh) ....bilo je svega...
sto god mi radimo,zabavljamo se...

hehedeadroflrolleyeswinknutnaughtysmijehzujothumbupsmokinyessretanbeljgreedy
eto,to bi bilo to. mahwavemahwavemahwave

i, naravno, sad pozzmahwave za :

Tinca(dijete,ti si luda) bang
Niku (kud bi aj bez tebe(hahaha)) thumbup
Hicu (ubit cu te dijete!!!! dead) lud
Gleđi (ides ti doma ze comp,jel?? to samo ja radim!!!1 headbang)
i
Marijanu (kazem ti da sam pre mlada da me ubijes!!!!!!!!! eek)

eto,ljudi,komajte, iduci post kad bude 100 komsa, a koliko me nema, i da svaki dan ostavite jedan komm bilo bi dosta....

hehe vidimo seeeeeeeeeeeeeeeeee mahmahwavewavemahmahwavewavemahmahwavewavezujofinothumbupsmokinyessretanbeljzuboroflkissrolleyeswink

- 16:13 -

Komentari (103) - Isprintaj - #

subota, 29.09.2007.

NO COMMENT

eto me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nije me dugo bilo,jelda?
e,pa,da pocnoem:
Jucer(petak) je bilo tako legendarno u skoli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
martina,tebe ovdje posebno pozdravljam, jer si me tako lijepo nasmijala da me i sad malo boli stomak.
i,da, vjezbaj malo tu umbrellu,pleses koda te drmnuo grom roflwinknutnaughtysmijehzujoludthumbupdead
onda smo poslije isli vani,gdje je bilo jos bolje... kako je to legendarno bilo!!!!!!sretansretansretan
ja ponijela 10 kn, i koze(hahaha) ko glupe kupile tip-top cubix (patate) i FRANCUZ!!!! KRUH!! i tako se drpile za njega ko budale... nutdead
a jedan bolesni pas skako na martinu cijelo cijelcato vrijeme (mara,reci svojoj tetki da ga malo obuzda- pas nije normalan,iako je sladak dead)
pa nisam se prestala smijat... a onda se hice i martina zagrlile i derale se: MI SMO PIJANE BUDALE, MI SMO PIJANE BUDALE, MI SMO PIJANE BUDALE- TO SMO MI
i sve tako...
pa vi meni recite da je to normalno... hehehe thumbupsretanroflwinknutnaughtyzujo

a inace,opet cemo valjda veceras vani, opet se pravit glupe...
evo,natrpat cu pjesama i slika,nebojte se... sve cu ja sredit =)!!!
pa eto...

sad veliki pozdravi:
Nikidead
Tincu(opet)nut
Hicithumbup
Marijanibang
Gleđici(loool) lud

Toni(za puno komm,sory ne stignem svih iskommat)wave
Dolores(vrijedi isto)mah

i naravno cijeli 7.c!!!!!!!!!!!!!!!!1mahmahwavewavemahmahhrvatskawavewave
i to bi bilo to...

P.S. oprostite na milijunskim greskama,tako sam brzopleta i lijena da mi se i ne ispravlja dead

POOOOOOOOOOOOOOOOOOZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ



uuuuuf da, puno puno puno puno hvala na comsima- pogotovi gleđusi,toni,dolores,niki i martini!!!

- 11:11 -

Komentari (47) - Isprintaj - #

subota, 15.09.2007.

nikako se rijesit problema,a kad nestanu,pojave se novi

naslov nema veze s postom,samo da se znarofl

evo,nisam nekoliko dana pisala,sad se javljam.
dakle,sto se tice skole,nema se sto za rec. sve vec znate.
sto se tice fizike,predmet (jos) nije los,al ZASTO moramo sve pisat opsirno??????burninmadheadbangmadpuknucu
inace,ovdje je kao i uvijek dosadno.... eek
ne znam sto da vam pisempjevanobangcry

ipak,moram priznat,KEMIJA JE ZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKON!!!!!!!!!!finothumbupcereknutnaughtyroflyes

a,eto... sta da radim...

pozz sve iste,i naravno cijeli 7.c.... eto wavewavemahmahwavewavelud

- 15:42 -

Komentari (90) - Isprintaj - #

subota, 08.09.2007.

eto me opet

nisam.... nekoliko dana pisala,pa evo javljam se. danas je blazena subota,i sad uzivamo bez skole. ali vrijeme se pobrinulo i za to, vani je tako hladno,da nemozes ostat... a k tomu je malo suncano,malo crno. ne's ti. a sto je najgore IMAMO DOMACEG!!!!!!!!!!!! zasto smo prokleti da moramo ic u skolu?burninmadheadbangmadpuknucu

al eto,danas (u 17:00) je katiji rođ,pa cu se bar malo(valjda) zabavit njamipartysmijehwink
uz to zelim rec,sretan rođ KATIA!!!!!!!!!!!!!sretanzuboroflcoolkisswinkyesthumbupnjamifino

eto.... jaaaaaaaaaaaaaaaaaaako je dosadno,nemam sto za radit,a jos s "slomljenom" rukom(samo je kost nacikla LOL) ni nesmijem nista radit....headbang

jutros sam isla kupit poklon katiji,s tatom, pa smo onda usput posli na placu -.- i tako,kupila nove teniske za TZK i tako...pjeva

eto nemam sto za rec. i,da, prof iz kemije nam je bas dobra ^.^

eto,to bi bilo to!!!!!!!!!!!!!mahwave

pozdravljam:
Katiu-SRETAN ROĐENDAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!mahmahwavewavepartynjamithumbupkiss
onda,
nikunut
tincathumbup
hicuzujo
gleđilud
marijanunaughty
i cijelu ekipu 7.c razreda( 7.c 4EVER!!!!!!deadthumbupzubocoolroflwinknutsmijeh)

POZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

- 14:45 -

Komentari (128) - Isprintaj - #

utorak, 04.09.2007.

i tako...

ode i drugi dan skole...

iz hrv smo mi neki dobili zadatak:nac nesto o miroslavu krlezi(o Boze....headbangzijevbang)

iz mat. smo dobili domaci,al nist posebno,onako bezveze 4-5 zadataka...

nije danas bas bilo ni lose,onako... al,steta, nije kraj skole!!crynoeeknononamcorheadbangblablaburninmadnutpuknucuzalivenzijev! heh... nismo mi te srece -.-...... a takav ti je zivot... a,vi? kako je? heh,bitce i vama isto...

a nista,moram gasit comp,jer po svim prirodnim i pisanim zakonima moram slusat roditelje...
headbang

sto cu... eto,samo zelim pozz:
Nikudead
Tincasretan
Hicuzubo
Gleđiwink
Marijanurofl
i tako dalje!!!

puuuuuuuuumo poz cijelom 7.c,a posebno gore navedenima!!!!!!!!!!!!!!!thumbupsretankisswinkyesdeadgreedyfinomahwavezujo

POZZZZZZZZZZZZZZ!!!!!!

- 20:10 -

Komentari (40) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 03.09.2007.

o Isuse....

koji je vrag ovima kretenima koji nam rade knjige???????

5 knjiga iz povijesti,2 iz matematike, 3-4 iz hvratksog, PROJEKTI IZ TEHNICKOGheadbangburninmadmadpuknucublabla????????

dakle,imamo bar 12 kg knjiga, a oni tamo unistili ne znam koliko stabala samo da bi nam "olaksali" torbe!?! mislim stvarno....... cry nono

a onda su tu jos ti blok satovi... imamo blok iz matematike i kemoje... ok manje domaceg al SVEJEDNO!headbangmadpuknucublablazijevnamcornono

inace je ovdje u mokosici dosadno...
stavit cu jos koju sliku i eto


puuuuuuuuuuuuuuuno pozz svimamahwavemahwavezujofinozuboroflkisssretanyescool




SmileyCentral.com

- 12:20 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

nedjelja, 02.09.2007.

pozz

zdravo svima! evo,ovo je moj drugi blog,prvog sam izbrisala radi mog brata....burninmadmad

inace,sad pocinje skola,pa cu pisat o njoj, i prijateljima i tako. puno kommajte i zabavite se!!!!!!!!!!!thumbupyessretanzuboroflkisszujomahmahwavewave

- 17:05 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

0