Image Hosted by ImageShack.us

Pandora's box666

četvrtak, 30.08.2007.

If I can turn back the clock...

Katkad olovka i papir govore više... ili neki put govore ono što nikad neće biti izrećeno...




Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


There is a place
Where I can go
When I feel low
When I feel blue
And it's my mind
And there's no time when I'm alone

I think of you
And things you do
Go 'round my head
The things you said
Like "I love only you"

In my mind there's no sorrow
Don't you know that it's so
There'll be no sad tomorrow
Don't you know that it's so

There is a place
Where I can go
When I feel low
When I feel blue
And it's my mind
And there's no time when I'm alone

There's a place...


Image Hosted by ImageShack.us



By Vampire Ivy

- 14:01 - Komentari (11) - Isprintaj - #

četvrtak, 23.08.2007.

I´m healthy and alive!!

:wave Evo ozdravih... i praksa mi polako završava i sve je bolje i bolje... Dakle počinju i Dani piva koji će biti definitivno bolji od prošle godine jer se ove godine cijeli grad uključio u to... tako da događanja neće biti samo na ŠRC Korana nego i na promenadi... a između ostaloh bit će i Sajam Vlastelinstva!! jej cerekcerek Znaći da ćemo se Amy i ja opet moć zajebavati i živjeti u svom najdražem dobu! Srednjem vijeku!!! jeeej... bit će fora... Obavezno dođite dakle za vikend u promenadu od 10h pa do 19h navečer! Ovih dana sam baš happy.... što je jako iznenađujuće s obzirom na stanje u kojem sam bila prije tjedan dana kad sam se htjela ubiti od psihićke i fizičke boli... ali glavno da je sad ok... Moram iskoristiti maksimalno ovo malo dana šta mi je ostalo od ljeta...

Ovih zadanja dva dana nakon mog prestanka gutanja tableta je bilo lijepo sretan

Monika i ja smo se sjetile Doorsa i starih ploča... pa smo se zavalile kod mene u stanu i slušale ploče, ždrele čips na podu i lizale liker od čokolade... It was nice!! "Da da da... aha aha aha!"wink tako smo našle i par starih slika i to crno bijelih na kojoj su moja stara "Hippy"... i moj stari "Beatels"!dead i jednu meni dragu pjesmu iz djetinjstva... Od Darka Domjana... Jelena ja bila lijepa... It is a very nice old song! See it for your self !

Jelena!

Obečah izvještaj iz Virke ... e pa evo... Dakle koncert je bilo jeben s obzirom na to što su Krešo i ekipa dobili od grada... khm...da... recimo samo da je pozornica na početku izgledala jako očajno... kao par dasaka... to je sve šta je ostalo u gradu od pozornice...pa... da... ali dečki su si dali truda i sredili stvari najbolje što su mogli i nakraju je sve ispalo jebeno... Razglas i bandovi thumbup Svaka čast za prvi put!!

Pa da skratim priču evo par fotki!

Image Hosted by ImageShack.us


Dakle prvo smo u 9 Ines, Monika i ja jelte ... čeklale vlak... Koji je bio onaj super fancy novi vlak koji se meni ne sviđa... previše mi plastično djeluje... pošto nismo mogle naći mjesto u drugom razredu... smjeli smo sjediti u prvom... a bed... nama jako teško palo ... NOT! rofl

Image Hosted by ImageShack.us

A ovo se zoveš kad pukneš od slatkog! Žderanje palačinki na podu od sobe!!! cerekcerek

Blood ... porezah se na ogledalo... klhm...da.... nice!!! dead
Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

A ovo je stage s početka priče... eek heherofl

A ovo su naši bauštelici smijeh Mladen i Krešo! Nadogradnja stage-a thumbup
Image Hosted by ImageShack.us


Dolazak KA ekipe Dani, LeO i Maja!! i VT-punk ekipa! zagrijavanje prije konca! naughty
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Ico! Punk Oi!
Image Hosted by ImageShack.us


Dado i Čizma!! fino
Image Hosted by ImageShack.us


Ineska i Čizma
Image Hosted by ImageShack.us


Maja and me kissrofl
Image Hosted by ImageShack.us


I šećeš za kraj... Tomy and Me ... arn´t we cute! cerekImage Hosted by ImageShack.us


Evo par fotki Me as Well-a s konca!! thumbup

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Eto neda mi se više fotki stavljati... to je sve od mene... ajde ajde...
Dakle bilo je jebeno ... ja sam se alkoholizirala koliko sam mogla... točnije samo jedan dan... ostale sam provela na hitnoj... ali sam došla na zadnja dva banda u subotu... Jedino mi je žao što nisam vidjela Krešu i njegove kako sviraju... eto...

Pozdrav cijeloj ekipi i nadam se da se vidimo na danima piva!! pozzzzz

by Vampire Ivy

- 14:23 - Komentari (14) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 13.08.2007.

Bubana sam...

Javit ću se kasnije s izvještajem iz virke... jer sad stvarno nemogu ... Ukratko zadnji dan nisam ni vidjela jer sam provela na hitnoj u virki na inekcijama... za spašavanje života.... I tako... sad živim na inekcijama... javim se kad ozdravim.... eto pozzz

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-13

- 20:09 - Komentari (10) - Isprintaj - #

petak, 03.08.2007.

RocKovo Fest!! Oh jeaa!!!

Napokon novi post i to s izvanrednim vjestima!!! Oh jea!!! Dakle 10.8. i 11.8. u Virovitici (My home towncerek) će se održati Rockovo fest... osmišljen by my friend Krešo! jup jup... kojeg ste imali priliku upoznati na mom rođendanu ... u fafu ali teškom... erm...da ali nećemo sad o tome... dakle.. Festival je osmišljen u trajanju od dva dana ... znaći petak i subota... jup jup... organizira "Hrvatska mladež" jelte ... to smo mi... Amy i ja yessmo si dale truda i sudjelovale u mnogo toga, pa tako i u izradi plakati... Htjedeći se malo probiti i upustiti u nove vode... dakle sve nacrtano i osmišljeno by me i amy... a Dario i ja smo se kasnije pačali s dizajnom u photoshopu, bez kojeg ne bi ni bilo plakata!! Zato DARIO velika HVALA!!!! kissthumbupništa bez tebe!!! Na konceru će nastupati par bendova iz različitih gradova ... pa sam ja tako i ugurala jedan naše jelte... ME AS WELL ... imaju i neki blog.. novi tek toliko... pa evo malo reklame Me as well - blog jelte! ... bandovi su iz Osijeka, Grubišnog Polja, Virovitice, Karlovca, Požege itd... ne sjećam se dalje... erm da... a bandove ćete vidjeti na plakatu jelte... da ne pišem bezveze... Uglavnom ... koliko sam čula ide nas dosta iz Karlovca ... wiiipiiii.... ako idemo ko neka organizirana grupa možda dobijemo i popust... dakle ... idemo Amy, Monika i Ines ... bit ćemo ko mojih i smetat im i tako... dakle njima poseban pozdrav također!! wavewave i to bi bilo to!!! Idemo svi u faf ... oh jea.... da i evo vam plakat ... pa KOMENTIRAJTE... Prvi nam je put da smo radili plakat... pa budite iskreni... ravno u glavu!!! prihvačamo i kritike i pohvale!!!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-03

Plakat ineće predstavlja poznate starosjedioce virovitice Mikeše (stari naziv za Virovitičane) koji praše na gitarijadi... hehe smijeh a na bubnju se nalazi mali detalj... tj. grb virovitice!! jup jup... eto enjoy!!

Pozzzzzzzzzzmahwavemah

By Vampire Ivypartymah

- 18:25 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv