petak, 24.03.2006.

... VAMPIRIĆI...

ovo je trebal biti post o jednom ročkasu i te gluposti,al pošto mi je sister 'zabunom' zbrisala fotke bez kojih post nebi imal smisla odlučila sam se za ovu S.O.S. temu...

čak i ako mislite da znate sve o vampirima ili ak vas oni ne zanimaju ni 0,0000001% preporučujem vam da pročitate ovo jer je fakat zanimljivo...

Image Hosted by ImageShack.us

Sad ću vam probati dočarati zamišljeni i stvarni život "ljudi" zvanih VAMPIRI
Vampiri su potencijalno nesmrtni,preživljavaju od krvi drugih,imaju snagu 20-orice.
Može se pojaviti kao magla ili kao elementarna prašina,nema odraza u zrcalu,nema sjene,ima hipnotičke moći nad svojim žrtvama,može žrtve pretvoriti u vampire...
......ALI......
Ima granice
ne može ući u kuću nepozvan,mora spavati na prahu rodne zemlje,odbijaju ga češnjak i sveti simboli (križ,sveta vodica).
Može se uništiti ubodom kolca u srce,rezanjem glave i Suncem tokom dana
(ne smeta im zalazeće sunce)...
Prvi vampir je bio Vlad Tepeš,zvan Vlad "Impaler" (nabijač)!
Živio je u 15.stoljeću kao Rumunjski princ koji je bio poznat po svojim nehumanim i okrutnim činovima.Tijekom svog djelovanja često je glave svojih neprijatelja stavljao na kolce.
Zaradio si je "krvavo-žednu" reputaciju.
Više je volio kad su ga oslovljavali Vlad Drakula (otac mu se zvao Vlad Dracul) i sin Vraga ili sin Zmaja...

Smatralo se da nakon smrti živog tijela i nakon života u krvi,vraćajući svježu krv u to mrtvo tijelo,osoba će oživjeti,ali nažalost nisu nikad uspjeli upumpati krv nazad u vene i nisu mogli natjerati tijela da popiju krv.
Postoji dio života koji ostane sakriven podalje od ostatka tijela čak i samoga sebe radi nastavka života na drugoj granici postojanja...
Vjerovalo se da mrtva duša može popiti krv i ona će joj dati život i držati je podalje od raspadanja.

ok... to je ono kaj ljudi vjeruju o vampirićima, a sad malo stvarnosti...

Dakle,pod stvarnosti sam mislila na stvaran život...iako to mnogo ljudi još ne zna,a malo od toga boluje...vampirizam ili ti stručno porfirija...
Dio nas kojeg držimo duboko zakopanog svejedno izlazi na svjetlo.

Ako mislite da je postati vampir glamur,nastavite čitati...

Počeci početaka gladi su glavobolje koje udare najednom i zasljepljujuće,ponekad toliko jako da se je nemoguće fokusirati na jedno oko ili čak dva...
Svjetlost,zvuk čak i prašina ne može se podnijeti tokom tih glavobolja...mogu trajati nekoliko dana prije nego se pojave ostali simptomi...
Tokom tih dana očituju se velike promjene u krvnom tlaku,ponekad se podigne tolko visoko uzrokujući velike nelagode,ali bez krvarenja iz nosa...
Vene se počinju sužavati,a ponekad mogu i puknuti zbog žestokog procesa ispod kože.To samo ovisi o osjetljivosti kože.

Image Hosted by ImageShack.us ovakvu bol ne želite ni neprijatelju

Ponekad tokom nekih dana ili sati,ovisi kako tijelo reagira,stanje se može pogoršati...
Glavobolje odjednom prestaju (samostalno ili uz veliku pomoć lijekova),ali to je samo početak...
Javljaju se vručice uz glavobolje koje traju i nakon nestanka glavobolje,često se javlja pothlađivanje...

Tokom tih dana koža postane vrlo osjetljiva,bolna na dodir i najmanji dašak se osjeća kao Arktička hladnoća...
Hladnoća je vrlo iscrpljujuća i nije neobično da se tokom dana pokriju sa mnogo teških deka.
Kako se oči povećavaju,postaju osjetljive i mjenjaju boju prema svijetlozelenoj.
Ponekad je promjena boje signal za početak,ali je češće znak pogoršanja.
Sa svim ovim možete zamisliti nekoga tko prolazi kroz sve to,a stanje mu je svakim simptomom lošije...

Lako ih se iritira.
Mogu postati nasilni i eksplozivni čak i zbog najmanje sitnice.To je vrijeme kad su opasni i za sebe i za druge.
Provode vrijeme sami ili uz najdraže osobe koje im pomažu da što lakše prođu kroz sve procese bolesti...
Javlja se žeđ i mučnina;mučnina je jača nego inače.
Žeđ "vrišti" dok je ne ublaži sva voda "svijeta."Ali voda koja je unešena u organizam vraća se nazad tokom kratkog vremena,a sa pražnjenjem želudca javlja se strašna glad sa žeđi koje su sve intenzivnije. Javlja se bol u mišićima koja počinje nekoliko sati nakon prve vrućice;raste intenzivno.

Dođe vrijeme kada disanje postane nepodnošljivo radi njihovog "isključivanja".Nastaje totalna agonija,duboko disanje,brzi udasi i pokreti kao da se netko svim snagama bori da ostane živ.
Sitni mišići u našim desnima kontraktiraju i povuku mišiće za koje niste ni znali da postoje pa kontraktiraju.Dok se smijete otkrivaju bijele oštre očnjake.

Najgore je gotovo gotovo,dok slijedi borba za goli život...tijelo se bori odbacujući sebe...Bol dolazi i odlazi dok se ne onesvijeste i padnu u duboki san koji može trajati satima ili danima.Ako se prežive sve faze bolesti,napadaji dolaze povremeno od jednom godišnje do jednom u tri godine...
Najčešće jedu gotovo krvave komade mesa,čašu vina dnevno i razne čajeve koji osnažuju krv.

Nema ničeg erotičnog i senzualnog u nekome tko jedva drži glavu,gotovo nepomično u agoniji sa bolnim vapajima.
Ako se doživi četrdeseta sa ovom bolešću je kao da si živio cijelu vječnost.
To je bolest svoje sorte,zabilježeno je samo 100-tinjak bolesnika koji pate od porfirije.
Ako ste željeli ikada postati vampir,promislite ponovo jer to nije ono što ste mislili da je...

- 20:40 - Scratch of your nail (8) - Spill the color - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2006 (1)
Rujan 2006 (2)
Kolovoz 2006 (3)
Srpanj 2006 (4)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (4)
Travanj 2006 (3)
Ožujak 2006 (2)
Veljača 2006 (2)
Siječanj 2006 (4)
Prosinac 2005 (3)
Studeni 2005 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Designed by NLO

Opis bloga

zašto da se pretvaram pred drugima
kad dobro znam na nemam dušu
anđela,
ni slatkice
ni nevinašca,
već sam samo još jedna u nizu ne shvaćenih buntovnika


icq: 219-949-826


Check Out Blinkyou.com to make your own personal notes + much more!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


blogići koje čitam...............



bubi
darky
melita
kanađanka
adela
ines
someone
mirna
viky
bunić
habek
radma
joja
ivana
kika
tess
mofa

Free Web Site Counter




Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

3 doors down
when I'm gone

There's another world inside of me that you may never see.
There's secrets in this life that I can't hide.
Somewhere in this darkness there's a life that I can't find.
Maybe it's too far away or maybe I'm just blind, maybe I'm just blind.

So hold me when I'm here right me when I'm wrong.
Hold me when I'm scared and love me when I'm gone.
Everything I am and everything in me
Wants to be the one you wanted me to be.
I'll never let you down even if I could.
I'd give up everything if only for your good.

So hold me when I'm here right me when I'm wrong.
You can hold me when I'm scared but you won't always be there,
So love me when I'm gone, love me when I'm gone
When your education x-ray cannot see under my skin.
I won't tell you a damn thing that I could not tell my friends.

Now roaming through this darkness I'm alive but I'm alone.
Part of me is fighting this but part of me is gone.
So hold me when I'm here right me when I'm wrong.
Hold me when I'm scared and love me when I'm gone.

Everything I am and everything in me.
Wants to be the one you wanted me to be,
Ill never let you down even if I could.
I'd give up everything if only for your good.

So hold me when I'm here right me when I'm wrong
You can hold me when I'm scared, you won't always be there,
So love me when I'm gone.
(Maybe I'm just blind)

So hold me when I'm here right me when I'm wrong.
Hold me when I'm scared and love me when I'm gone.
Everything I am and everything in me,
Wants to be the one you wanted me to be.

I'll never let you down even if I could.
I'd give up everything if only for your good.
So hold me when I'm here right me when I'm wrong.
You can hold me when I'm scared, you won't always be there.
So love me when I'm gone, love me when I'm gone.


Image Hosted by ImageShack.us

goo goo dolls
eyes wide open

I'm a fortunate son of a fortunate son
Living large on the wrong side of town
Too many friends and the fun never ends
Drinkin' and hangin' around

I wanna rule the world, wanna swallow it whole
At least I could kick it all down
I wanna kick it all down

Eyes wide open, I can't see
Eyes wide open, what you mean
Eyes wide open, I can't seem to be
My eyes wide open, I can't see
Eyes wide open, what you mean
Eyes wide open, I can't seem to be

I don't take the bus and I never walk too far
The furthest I got was my own backyard
With a fist full of cash that somebody else earned
Send me some more when it all got burned


I wanna take control, wanna make it all mine
At least I could kick it all down
I wanna' kick it all down

Eyes wide open, I can't see
Eyes wide open, what you mean
Eyes wide open, I can't seem to be
My eyes wide open, I can't see
Eyes wide open, what you mean
Eyes wide open, I can't seem to be

You never ever know
You never ever know
You never ever know
You never ever know


I'll get what I want if I make up my mind
I'm turnin' you inside out

I wanna rule the world, wanna swallow it whole
I think I'll just kick it all down.
I wanna kick it all down.

Eyes wide open, I can't see
Eyes wide open, what you mean
Eyes wide open, I can't seem to be
My eyes wide open, I can't see
Eyes wide open, what you mean
Eyes wide open, I can't seem to be
Eyes wide open...



Image Hosted by ImageShack.us