srijeda, 30.11.2005.

jaj!

u zadnje se vrijeme samo zabavljam učenjem,učenjem i učenjem... čak nisam iška ni van 3 subote za redom da udovoljim starcima...i sad taj glupi roditeljski... u opće ne komentiraju nove ocijene,nego opet kemiju... i kak da ja sad njima objasnim da dva mala šusa(sa strane) čine onaj jedan u rubriki... fakat se ponašaju ko da nisu išli u šk... i na svatima sam bila(to ne smatram izlaskom) i tak mi je dosadno bilo da sam prije 10 već doma bila... sve sami bakice i dedeki, familija koja te dugo nije vidla i onda te svi počnu štipati za obraze i govore on fraze poput "joj,kak je zrasla" i sl. najgore je to kaj su prvo mislili da sam moja sestra koja je 5 god mlađa od mene... ok,znam da zgledam mlađe,al nisam znala da zgledam mlađe od nje... :(
ajmo sad malo vedrije teme... u subotu idem u sisak... plešem u jampu pa pemo na državne susrete plesnih amatera... i jučer je na probi bilo zhwerski... šivali smo si majce... na plesu učiš šivati??? majca je čak dobro ispala s obzirom na to kak šivam...

uživajte...

Image Hosted by ImageShack.us

- 08:21 - Scratch of your nail (5) - Spill the color - #

srijeda, 23.11.2005.

zg & glorija

prvo smo se skoro rasplakali i digli revoluciju kaj nepemo kad su nam na početku šk god rekli da nepemo u zg,i kad se školicom proširila vjest da se ide...e tak sam bila sretna... i kaj se onda dogodi... zemu neku pretstavu kaj si već u prvih 5 min videl da je jadna,da jadnija nemre biti(jadnija je bila samo ero s onoga svijeta)... dok nam je delimarka prepričavala kaj se bu događao zvučalo je zanimljivo(pogotovo ono pop i časna se vole,al to je nemoguća ljubav i to...),a ono dosadno... i to tak da sam začorila na polovici prvog čina... još je bilo ok kaj sam se izvalila curama v krilo... ovi u loži do su si lepo legli iza,pokrili se kaputima... i zbudim se ja i sva sreća kaj sam morala na wc(prije pauze),došećem se do tam,ona kaj otvara vrata me čudno malo gledala kad sam prolazila,a kad ono vidim se ja u ogledalo i skoro se zrušim... mojim dragim frendicama je bilo tak dosano da su mi splele pletenice i to tak da je svaka stršila na svoju str... drugi čin je bilo malo zanimljivije,samo su vodili tak dosadne dijaloge... posle smo se malo šetale,i otišle na pizzu...poslužival nas je neki zbunjola,i naravno,nebi ja bila ja da se malo ne psvadim s njim...a kaj ćeš kad mi je gušt svadit se s konobarima.... na kraju smo i zalutale... bus krećeu 15 do 5,a već je bilo pol 5,a mi se nemremo zmisliti kojim putem smo došli... sve u sve bili je bolje neg u školi pa se nebi baš smela žaliti...


pozdraf

- 20:24 - Scratch of your nail (17) - Spill the color - #

nedjelja, 20.11.2005.

ovo je the best pjesma ikada stvorena


Aerosmith:
I don't want to miss a thing


I could stay awake just to hear you breathing
Watch you smile while you are sleeping
While you're far away dreaming
I could spend my life in this sweet surrender
I could stay lost in this moment forever
Every moment spent with you is a moment I treasure

Don't want to close my eyes
I don't want to fall asleep
Cause I'd miss you baby
And I don't want to miss a thing
Cause even when I dream of you
The sweetest dream will never do
I'd still miss you baby
And I don't want to miss a thing

Lying close to you feeling your heart beating
And I'm wondering what you're dreaming
Wondering if it's me you're seeing
Then I kiss your eyes
And thank God we're together
I just want to stay with you in this moment forever
Forever and ever

Don't want to close my eyes
I don't want to fall asleep
Cause I'd miss you baby
And I don't want to miss a thing
Cause even when I dream of you
The sweetest dream will never do
I'd still miss you baby
And I don't want to miss a thing

I don't want to miss one smile
I don't want to miss one kiss
I just want to be with you
Right here with you, just like this
I just want to hold you close
Feel your heart so close to mine
And just stay here in this moment
For all the rest of time

Don't want to close my eyes
I don't want to fall asleep
Cause I'd miss you baby
And I don't want to miss a thing
Cause even when I dream of you
The sweetest dream will never do
I'd still miss you baby
And I don't want to miss a thing

Don't want to close my eyes
I don't want to fall asleep
I don't want to miss a thing



D:My Documentsmateaslikelovetzzzz.jpg

- 15:53 - Scratch of your nail (4) - Spill the color - #

ponedjeljak, 14.11.2005.

Pandora?!

kad čuju ime Pandora mnogi će pomisliti na pandorinu kutiju. Pandora je zapravo jedan od prvih vampira, rođena od Marijusa. njih dvoje su zajedno čuvali kipove akashe-kraljice vampira i njenog kralja.legenda govori da je kralj izgubio volju za ubijanjem,a akasha nije željela ubijati bez njega,te tako pošto već dugo nisu okusili ni kap krvi skamenili su se. vampiri su se tada podjelili na dvije strane. jedni su smatrali da kraljicu treba uništiti jer će svi vampiri izumrijeti kad se kraljica probudi. kao ona će htijeti novi naraštaj vampira pa će pobiti stari. drugi su smatrali da kad se kraljica probudi počet će njihovo vrijeme i da će postati moćniji nego što jesu,te da će moći izlaziti i na dnevno svijetlo i takve bla,bla,bla stvari. e, pa pandora je bila jedna od tih drugih. još kao čovjek odlazila je u izidin hram i tamo se molila, neznajuči da je za svoju zaštitnicu odabrala baš kraljicu vampira, jer su ti drugi htijući zaštititi akashu,ali je ne baciti u zaborav, dali joj novo ime i smjestili ju među bogove...

- 11:07 - Scratch of your nail (6) - Spill the color - #

subota, 12.11.2005.

post no1

weć mi je dojadilo kaj se svi hvale svojim blogovima,pa evo sad ga imam i ja...

- 21:07 - Scratch of your nail (1) - Spill the color - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

  studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Listopad 2006 (1)
Rujan 2006 (2)
Kolovoz 2006 (3)
Srpanj 2006 (4)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (4)
Travanj 2006 (3)
Ožujak 2006 (2)
Veljača 2006 (2)
Siječanj 2006 (4)
Prosinac 2005 (3)
Studeni 2005 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Designed by NLO

Opis bloga

zašto da se pretvaram pred drugima
kad dobro znam na nemam dušu
anđela,
ni slatkice
ni nevinašca,
već sam samo još jedna u nizu ne shvaćenih buntovnika


icq: 219-949-826


Check Out Blinkyou.com to make your own personal notes + much more!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


blogići koje čitam...............



bubi
darky
melita
kanađanka
adela
ines
someone
mirna
viky
bunić
habek
radma
joja
ivana
kika
tess
mofa

Free Web Site Counter




Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

3 doors down
when I'm gone

There's another world inside of me that you may never see.
There's secrets in this life that I can't hide.
Somewhere in this darkness there's a life that I can't find.
Maybe it's too far away or maybe I'm just blind, maybe I'm just blind.

So hold me when I'm here right me when I'm wrong.
Hold me when I'm scared and love me when I'm gone.
Everything I am and everything in me
Wants to be the one you wanted me to be.
I'll never let you down even if I could.
I'd give up everything if only for your good.

So hold me when I'm here right me when I'm wrong.
You can hold me when I'm scared but you won't always be there,
So love me when I'm gone, love me when I'm gone
When your education x-ray cannot see under my skin.
I won't tell you a damn thing that I could not tell my friends.

Now roaming through this darkness I'm alive but I'm alone.
Part of me is fighting this but part of me is gone.
So hold me when I'm here right me when I'm wrong.
Hold me when I'm scared and love me when I'm gone.

Everything I am and everything in me.
Wants to be the one you wanted me to be,
Ill never let you down even if I could.
I'd give up everything if only for your good.

So hold me when I'm here right me when I'm wrong
You can hold me when I'm scared, you won't always be there,
So love me when I'm gone.
(Maybe I'm just blind)

So hold me when I'm here right me when I'm wrong.
Hold me when I'm scared and love me when I'm gone.
Everything I am and everything in me,
Wants to be the one you wanted me to be.

I'll never let you down even if I could.
I'd give up everything if only for your good.
So hold me when I'm here right me when I'm wrong.
You can hold me when I'm scared, you won't always be there.
So love me when I'm gone, love me when I'm gone.


Image Hosted by ImageShack.us

goo goo dolls
eyes wide open

I'm a fortunate son of a fortunate son
Living large on the wrong side of town
Too many friends and the fun never ends
Drinkin' and hangin' around

I wanna rule the world, wanna swallow it whole
At least I could kick it all down
I wanna kick it all down

Eyes wide open, I can't see
Eyes wide open, what you mean
Eyes wide open, I can't seem to be
My eyes wide open, I can't see
Eyes wide open, what you mean
Eyes wide open, I can't seem to be

I don't take the bus and I never walk too far
The furthest I got was my own backyard
With a fist full of cash that somebody else earned
Send me some more when it all got burned


I wanna take control, wanna make it all mine
At least I could kick it all down
I wanna' kick it all down

Eyes wide open, I can't see
Eyes wide open, what you mean
Eyes wide open, I can't seem to be
My eyes wide open, I can't see
Eyes wide open, what you mean
Eyes wide open, I can't seem to be

You never ever know
You never ever know
You never ever know
You never ever know


I'll get what I want if I make up my mind
I'm turnin' you inside out

I wanna rule the world, wanna swallow it whole
I think I'll just kick it all down.
I wanna kick it all down.

Eyes wide open, I can't see
Eyes wide open, what you mean
Eyes wide open, I can't seem to be
My eyes wide open, I can't see
Eyes wide open, what you mean
Eyes wide open, I can't seem to be
Eyes wide open...



Image Hosted by ImageShack.us