ponedjeljak, 22.10.2007.

Sto ljudi, sto ćudi

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Koliko god bila sretna i sigurna u sebe ovakva kakva jesam, upravo sada, svejedno, jedan telefonski razgovor s prijateljicom izbacio me iz filma..
Zašto se na osobe poput mene gleda kao na one koji kasne u životnim fazama?

Imam 22 i pol godine.. apsolventica sam.. nisam zaposlena.. nemam dečka
Ovaj opis, koliko god normalan zvučao, u veeelikom broju ljudi pobudi želju za kritikom mog načina života. Naravno, prvenstveno moji roditelji, no njih izbacimo iz priče jer ni jedan scenarij za njih nije idealan.


U svijetu koji funkcionira najbolje kad si u paru, ja sam single. I što je najgore, uživam u pozitivnim, a svjesna sam negativnih stvari svega toga. I ne žalim se. Dakako, ponekad i pozavidim curama koje ne moraju razmišljati kog će uzeti ko pratnju na neku svadbu ili kog će nazvati ako im se baš večeras prohtije u kino. I ne tvrdim da sam toliko emancipirana da mi ne treba muško, ali plivam u tim vodama najbolje što znam i ne mogu reći da žalim.


Apsolventica sam.. što bi značilo- besposličarim, visim na kavama i živim na grbači staraca.. da, čitavo ljeto radila sam neki veseli poslić i nisam dala niti jedan ispit na faxu, dok je mojim kolegama ostalo po 4-5 do kraja. Istina, pukne me realnost i svi novci koje ću morati dati ako ne uspijem apsolventsku godinu riješit što prije.. ali sama zarađujem te novce, i na meni je da odlučim kako ću ih trošiti. Ako ću radije dati te novce za fax nego li imati onaj nevjerojatni kaput koji nitko neće imati, onda je to moj i samo moj izbor. Koliko god se ti novci činili velikima, to je nekada doslovce ništa, ako se osjećam dobro i ne čupam kosu od nervoze, jer nešto mi istječe, bježi, prolazi.


Nemam stalan posao.. i ne mogu se ni vidjeti (još uvijek) na poslu sa stalnim radnim vremenom.. Znam da neki okreću oči i misle si- razmažena princeza.. Zapravo, sve sam samo ne to. Radim od svoje punoljetnosti, roditelji financijski uskoče samo kad i sami znaju da neću moći sama. Preko godine uvijek radim, ali tražim poslove koje mogu obavljati kada mi vremenski najbolje odgovara. Ne mogu se još zamisliti na poslu gdje moram dogovarati s nadređenima godišnji odmor. Dapače, volim iznenada odlučiti otputovati negdje i vratiti se kad meni odgovara
.

I koliko god bi me najlakše bilo opisati kao nezrelu, nedefiniranu i neodgovornu, vjerujem da sam sve samo ne to. Odgovornija sam od mnogih ljudi s kojima sam do sada radila i surađivala. Dovoljno sam zrela da znam kada se netko ponaša nezrelo. A ako me nedefiniranom čini to što nemam potrebu za dugogodišnjom vezom i stalnim poslom, što je onda s onima koji imaju dugogodišnju vezu i stalan posao u kojima su nesretni?I zašto sam se do prije ovakvih tema osjećala bolje nego ikad u svojoj koži? Možda zato što sam bila svjesna da sam sretna onakva kakva jesam, ne gledajući na ono što nemam nego gledajući na ono što imam.


Mnogi će osuditi i način na koji sam provela ljeto. Posao koji sam radila nazvati će zezancijom i trošenjem vremena koje sam mogla korisno iskoristiti. No takve stvari možda će me i najmanje pogoditi od svega, jer dokaze o tome što sam postigla i napravila osjećam i osjećati ću još dugo u sebi i oko sebe. Možda nema nigdje na papiru napisan moj konkretni učinak u ova 4 mjeseca, no ja i oni koji su bili oko mene svjesni su ga i znaju ga cijeniti. A ja znam da sam puna konkretnih doživljaja i iskustava koja nikako ne bih mogla steći da sam još jedno ljeto provela klasično besposličarski.


Ne kritiziram ja nikoga. Upravo u tome je poanta. Svatko odabire način na koji će živjeti i stjecati životna iskustva. Možda se moj način čini jednostavnijim, ali onaj tko tako misli, neka proba pa onda sudi.

- 13:36 - leave your thoughts - (8) - crno na bijelo - # -

srijeda, 17.10.2007.

Drugačije je..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
.. teško se vratiti.. teže nego što sam računala, valjda zato što sam krivo računala.. uvjeravam se da nije to tako mnogo vremena, ali vrativši se nazad, sve mi govori suprotno..
Znate onaj osjećaj kad negdje putujete.. spakirate u kofer stvari koje najčešće koristite.. stvari koje su vam zaista potrebne..i odete.. u biti, pobjegnete, ostavite iza sebe sve što vam čini svakodnevni teret.. sve ono što izbjegavate.. sve ostane za vama..
..i vi odete u nešto novo.. i imate priliku za novi početak.. i sve je čisto.. bez suvišnih, nepotrebnih, nagomilanih stvari koje ste ostavili tamo daleko, iza sebe..
..i bude trenutaka kada mislite da ne možete više.. da vam te iste svari nedostaju.. ali uživate u trenutku i ne opterećujete se previše..
I onda dođe trenutak kada napuštate tu novu okolinu, i vraćate se u staro, iščekujući da će vas slična okolina dočekati i tamo.. no sve je drugačije.. sve je po starom.. i shvatite da su sve te stvari koje ste izbjegavali i dalje tu.. u biti, postaju čak i dupli teret.. jer teško je nove navike uklopiti u stari kalup življenja.. pogotovo kada su to dva tako različita svijeta..
Drma me lagana depresija posljednjih 2 dana.. izbjegavam ulazak u svoju sobu jer me samo podsjeća na sve što sam ostavila iza sebe.. i što me i dalje čeka.. sve što bih najradije izbacila kroz prozor skupa s nekim starim navikama, osjećajima, željama..
Promjenila sam se.. u to sam sigurna.. no kako uklopiti sebe u sve ovo.. jer izlijev je jednostavno prerastao kalup..

Hej ljepotice moje prijateljice
gdje su nasi snovi ostali
hej sve smo mi kao ptice selice
svaka svome jugu odleti...

- 02:06 - leave your thoughts - (8) - crno na bijelo - # -

ponedjeljak, 15.10.2007.

Summer's gone too fast

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Istina, za mene je ljeto trajalo nešto duže nego za ostale.. no bez obzira, osjećam se kao da mi je netko progutao posljednja 4 mjeseca života i zauzvrat mi ostavio neprocjenjive uspomene i doživljaje..
Opraštajući se od sviju i putujući nazad u svoju staru okolinu, osjećala sam čudno.. kao da idem na izlet i da ću se vratiti na Supetar već za koji dan.. jer, na neki način, te ulice postale su moje ulice.. ti ljudi postali su moji ljudi.. i koliko god ne voljela život na otoku, ne mogu reći da mi je bilo loše.. dapače..
A što bih rekla o sebi nakon ovog svega?! Probati ću ovako..

Ponosna sam jer..
-sam izdržala duže od planiranog perioda
-sam se od prvog trena otvorila svemu novome
-nisam pustila ni jednu suzu radi gluposti
-sam pomakla svoje granice hrabrosti i izdržljivosti
-su ljudi priznali da mi vjeruju
-sam se navukla na tenis
-mi u životopisu animatora odsad piše još jedan jezik više- francuski


Naučila sam da...
-nije svaka prilika dobra i da ne propuštam ništa u životu ako kažem ne lošoj prilici
-se prošlost ne može ispravljati, samo joj se može dobro nasmijati
-u ovom poslu nema mjesta sramežljivosti.. kao ni razloga za njom
-postoji razlika između prijatelja i kolega..
-se na otoku živi jedan sasvim drugačiji život od onog u velikom gradu
-tračevi traju dok god ih nešto novo ne zasjeni.. stoga, zašto trošiti živce
-pravim prijateljicama neće ni pasti na pamet dirati nekog „tvog“


Faliti će mi..
-duugi zagrljaji najdražih mi osoba u ova 3 i po mjeseca
-prolaženje po mjestu u kojem te svi znaju.. i pozdrave
-lutanja po Splitu i vraćanje zadnjim trajektom u ponoć
-večernji programi / plesni showovi, teatar
-vožnja u Oliverovom autu po krivoj strani ceste.. ili auta.. ili kako li već
-sok od ananasa iz Saga loungea
-reprize Sex i grada s bračnog kreveta u stanu
-kokice u ponoć
-disco večeri i partiji na bazenu
-redbull vodke u Kalamberi
-Anino gatanje iz karata
-Oliverov „british humor“
-Laurin izmišljeni svijet za nas dvije
-Anitine psihoanalize
-Yuliyina teška ruka
-Krešino sunce ćaćino
-Darieve poruke iz sobe do
-Viktorijin opičen smisao za zabavno
-Mirelin ironični smisao za humor
-Jelenina sestrinska ljubav

Nije moguće izaći isti nakon ovako nečeg.. i ne nastojim prepričavati što se događalo i kako je bilo.. ovo su samo isječci koji većini vjerojatno ionako ništa ne znače.. a ovdje su tek toliko da ja ne zaboravim.. makar znam da neću.. a sad da mi se samo moći vratiti u svakodnevnu zagrebačku rutinu..

- 03:40 - leave your thoughts - (8) - crno na bijelo - # -

petak, 05.10.2007.

Coming back home.. soon

Mi nismo ljudi.. mi smo animatori..

eto tako se danas osjećam.. Još tjedan dana.. dolazim doma.. dosta je bilo.. dobro je bilo, ali dosta je..
Vraćamo se svakodnevnom životu, ali ne zaboravljamo

- 14:22 - leave your thoughts - (18) - crno na bijelo - # -

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>