pamparampam

ponedjeljak, 26.11.2007.

OSTAJEMO!

Zbog uljudnih komentara u posljednje vrijeme i globalnog pomirenja svih prisutnih na blogu...BLOG NEĆU ZATVORITI!wave

Pozdrav : blabla cerek namcor zujo

Pišemo si! wave

- 09:04 - Komentari (5) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 19.11.2007.

ZATVARANJE BLOGA

S obzirom da je ovaj blog postao agresivno mjesto koje narušava zajedništvo između učenika naše škole, predlažem zatvaranje bloga. mad
Ideja bloga je bila javno iznošenje mišljenja učenika ove škole ali ne i agresivne prijetnje koje narušavaju interakcijsko-komunikacijski aspekt škole. lud
Ovdje smo se svi trebali slatko zabavljati na razno razne bisere koji se dešavaju u našoj školi a ne upadati na kompove neistomišljenika i tome slično. dead
Najvjerniji čitatelji bloga su: Vanja , Silki, Tidamtidamtidam, i neke pridošlice koje nisu istinske zainteresirane za ovaj blog već za narušavanje zajedništva! Ili se skulirajte ili ode blog pa-pa. yes

I na kraju jedna informacija: čujem da dobivamo nove profesore, a bez nekih bi mogli i ostat cry

- 09:54 - Komentari (6) - Isprintaj - #

petak, 16.11.2007.

PRONAŠLA SVOJE MJESTO NA ..... .... MEĐU GOLUBOVIMA

lud NEKE STVARI ME JOŠ ČUDE... nono

- 23:21 - Komentari (4) - Isprintaj - #

utorak, 13.11.2007.

ŽIVJELI PADOBRANCI

ku´iš, ono...mislim, ono...fakat mi nije jasno...
ustvari...zašto netko misli da ima pravo prozivat pamparampam i tidamtidamtidam zbog imena?! pa nismo mi sebi sami dali ta imena...roditelji su nam ih dali! tebi ne,menidajmenidaj? headbang ali znaš šta, kome god se ne sviđaju imena neka se bang ili suzdrži svih komentara burninmad.
Kak sad najednom, tko god pročita blog želi rasturit ekipu, stalno neke svađe izazivat, a sve neki koji nemaju veze sa 3 ht...i onda se ja pitam tko je tu frikčina!? Svi ti uletači ili padobranci neka se suzdrže bilo kakvih komentara pljuvanja jer ćemo pozvat vanyu da sredi situaciju na povjesnoj razini thumbup i btw-kaj ima loše u 1ht da se snjima uspoređuje 3 ht rolleyes

- 16:15 - Komentari (12) - Isprintaj - #

četvrtak, 08.11.2007.

Pričaju dvije plavuše, kaže prva:
- "Kako da spriječim pauka uzet će mi auto!"
Na to druga kaže:
- "Zgnječi ga s nogom!"


Zašto plavuša ima malo više mozga od krave?
- Pa da ne kaže "muu" kad je povučeš za sisu

Zašto je plavuša ispala kroz prozor?
- Peglala je zavjesu!

Došle crnka, bruneta i plavuša u kafanu i nakon konverzacije sa konobarom on im reče da u WC-u ima čarobno ogledalo koje ako u njega govoriš istinu, dat će ti veliku nagradu, ali ako lažeš ogledalo će te progutati i nestati ćeš bez traga.
Ode crnka u WC i kaže ogledalu:
- "Ja mislim da sam ja najljepša u ovoj kafani."
I iz ogledala ispade milion dolara.
Ode bruneta u WC i reče u ogledalo:
- "Ja mislim da sam ja najpametnja u ovoj kafani."
I iz ogledala ispadoše ključevi za Lamburgini.
Ode plavuša u WC i reče ogledalu:
- "Ja mislim..."
Njam...


Prodavac automobila objašnjava plavuši:
- "Ovaj automobil troši u gradu 8 litara, a na otvorenom troši 6 litara."
Ova ga iznenadjeno upita:
- "Molim Vas, pa kako auto zna da li je u gradu ?!?"

Dvije plavuse kupuju karte u pozoristu.
- "Za Hamleta?", upita blagajnica.
- "Ma ne, za nas dvije!"

"Muž mi je u petak donio kokoš i rekao: lijepo je spremi za nedjelju. Nisam baš znala što kokoši nose nedjeljom, ali našla sam lijepu haljinicu..."

- 18:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

još humora



Dragi sine,
Pisem ti ovo pismo kako bi znao da ti pisem. Ako dobijes ovo pismo znaci da je dobro stiglo. Ako ga ne primis javi mi, tako da ti ga ponovo posaljem. Pisem sporo, jer znam da sporo citas.
Neki je dan je tvoj otac procitao u novinam da se po statistikama vecina saobracajnih nezgoda desava 1km udaljeno od kuce, tako da smo se nedavno i mi preselili malo dalje od kuce. Kuca je preljepa, imamo cak i ves masinu, ali ne znam da li radi. Jucer sam stavila ves da se pere, povukla vodu i vesa vise nije bilo... Ovdje vrijeme i nije tako lose. Prosle sedmice samo je dva puta padala kisa - prvi put je trajalo 3 dana, a sljedeci put 4. U vezi one jakne koju si zelio, tvoj ujak Pjer mi je rekao da ako ti je budemo slali da skinemo dugmad, posto su dosta teska, jer to bi vise kostalo, tako da smo skinuli dugmad i stavili ih u dzep. Napokon smo sahranili tvoga djeda: pronasli smo njegovo tijelo kada smo cistili kucu. Bio je u ormaru od onog dana kada je pobjedio dok smo se igrali skrivaca. Prije nekoliko dana eksplodirala je boca od plina u kuhinji: tvog oca i mene je izbacilo van kroz prozor: koji osjecaj! Nakon toliko godina, otac i ja smo izasli van zajedno.
Posto vec spominjem tvoga oca - dobio je novi posao! Jako je ponosan. Ispod njega se nalazi oko 500 ljudi... zaposlili su ga na gradskom groblju... odrzava travnjak. Tvoja sestra Julia, znas ona koja se udala za svog muza.. napokon je rodila! Ne znamo jos spol, tako da ne znam da li si postao tetka ili ujak... ako bude curica tvoja sestra ce je zvati po meni... Cini mi se malo cudno da svoju kcerku zove "mama". Tvoj rodak Pol se ozenio.. po cijeli dan se moli pred zenom, jer je djevica. I da znas da vise ne vidjamo tvoga Ujaka Isidora, onoga koji je umro prosle godine... A da ne govorim o tvom bratu Zanou.. on je grozan.. zatvorio je vrata od auta, a unutra su ostali kljucevi. Morao se vratiti u stan kako bi uzeo duplikat i kako bi nas sve izvukao iz vozila. Katastrofa !!!!!! Dobro sine, necu ti napisati adresu, jer ne znam koja je. Porodica koja je ovdje prije nas zivjela, uzela je kucni broj sa zida i ponijela ga sa sobom. Ako vidis Margarit pozdravi je, a ako je ne vidis nemoj jos nista govoriti. Mama koja te voli.

P.S. Htjela sam ti poslati nesto para, ali sam vec zatvorila kovertu.

- 18:40 - Komentari (4) - Isprintaj - #

MARKIRANJE

Na ovo sam se totalno polomila danas rofl

Ivica kasni 2 sata u školu i pojavi se na trećem satu pa ga pita učiteljica:"Pa dobro Ivice gdje si ti do sad?
On malo razmili i kaže:" Pa ovako...probudim se ja ujutro i pogledam oko sebe. Pogledam ja desno...a kad ono...NIŠTA! Pogledam ja lijevo...a kad ono...NIŠTA! Pogledam ja gore...a ono opet NIŠTA, i onda pogledam ja dolje...A ONO...PUCA MI KU... ZA PRVA DVA SATA!!! roflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflrofl

- 16:09 - Komentari (3) - Isprintaj - #

fora nora

Nije Toše Proeski, već...Toše Pocesti zujo

Kako bosanci kažu dobar tek?
-Dej ,bolan, diši malo! njami

Koji je najslušaniji jazz u bosni?
-đez bolan, i đez ba! pjeva

-Uđe policajac u slastičarnu i pita:Kakve kolače imate?
_Imamo raznih veličina i oblika
_Odlično! Dajte mi dva oblika i tri veličine, kaže policajac. bang

Trči zec šumom i u susret mu trči ris!
Kaže ris zecu:"Pojest ću te!"
"Neeeeeeeeeee rise!.Poviče zec
-"Neremse": Odgovori ris lud

Uče djeca u školi buduće vrijeme i profesorica iz hrvatskog objašnjava:"Kad želite upotrijebiti buduće vrijeme upravilu iza glagola dodate rijeć ĆU, ili ispred glagola dodate ĆU kao nadopuna na JA pa dobijete JA ĆU nešto raditi!
Ajde djeco probajte reći nešto u budućem vremenu"
Prozove Maricu i ona će ::" Danas poslije škole trčat ću kući"
Pohvali ju profa i prozove Ivicu, a on će:" Od ravnatelja pobjeći ću"
I njega pohvali profa i sa strahom pozove malog cigu, a on će njoj:

"Jedem juhu...pileĆU" rofl
_

- 08:07 - Komentari (10) - Isprintaj - #

srijeda, 07.11.2007.

Opet novosti

Desilo se nešto sinoć njami...bilo nam je super nut, išli smo tamo pjeva i bili smo mi blabla, namcor, cerek, i ostali naughty, nut, cool, belj
! Baš je bilo zakon...nasmijali smo se ko ludi, a sve zbog nekih poznatih bang i manje poznatih ljudi nono...ma ko da to vas zanima.

I na kraju jedna poruka za sve :wavemahkiss

- 16:42 - Komentari (18) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 05.11.2007.

ZAKEJ JA NE VOLIM PONEDJELJEEEEEK!?

Zato kaj se moraš rano ustat, zato kaj su svi mrgudni, i zato kaj je opet novi raspored! pa do kad ćemo tako! taman sam naučila stari a kad ono...e nećeš-evo ti novi...i tako čovijek stalno uču! (ak ništ drugo, bar učimo stalno nove rasporede)
dan je bio naporan ali ima i lijepih vijesti: vrati nam se naš viktor u školu smokin ali je jadan odmah završio kod Joška cry stvarno nema sreće.
Ali on je drag dečko bit će sve ok ako se samo mrvicu skulira a sigurna sam da on tomože thumbup

Ima još stvari ali...spava mi se...pišem sutra. laku noć...pišite i dalje... see ya zijev

- 23:19 - Komentari (19) - Isprintaj - #

nedjelja, 04.11.2007.

Zanima vas tko sam? rolleyes Pa dobro pokušajte pogoditi, onaj tko pogodi osobno ću mu priznati da sam to ja, kad se vidimo u ponedjeljak! thumbup


- 16:13 - Komentari (43) - Isprintaj - #

poredak profesora

svanuo je poredak profesora na jednom blogu...šta mislite o tome linigrovci...ima tu realnosti zar ne? link je http://myempire.bloger.hr/Default.aspx ...pišite mi




- 16:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

hm...

hm...

eto već tri dana ne vidjeh nikog iz linigre a zbivanja ima na pretek...baš me zanima kako ide malom filipu i tomici u ljubavi...jel ima netko kakvih saznanja novih??? :-)




- 16:01 - Komentari (3) - Isprintaj - #

četvrtak, 01.11.2007.

bok bok

šta ima ljudi? eto mene sasvim slučajno...mislim, navukli me. Prvo su me tjerali da čitam tuđe blogove zbog nekih nerješenih ljubavnih problema, onda su mene počeli spominjati...i eto, sad moram i ja nastupiti.

Nisam još sigurna o čemu ću vam pisati, no kad me pukne inspiracija bit će tu svega...za sad pozdravljam sve ljude povezane na bilo koji način s Linigrom.

od profesora, hahara, zaljubljenih, depresivnih, buntovnih i ostalih učenika... see yamah
(najupečatljiviji su: Harcet smokin, Bobek headbang, Kamber hrvatska, Jović burninmad, Pavić namcor, Damjankov cerek, Vanja blabla, PIĐIN bang, Shadowboy nono, papina garda fino i ostali... )rofl

- 20:54 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Listopad 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (8)
Studeni 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
hm...ima tu svašta yes

evo nekih mojih poznanika:
moj blog2
tomy