designed by : KRAKY Novi post - -pameT-u-Glavu- - Blog.hr

petak, 06.10.2006.

Novi post

Nema zajebancije...Colonia je to vrhunski odradila iako i nisam previse pjesmi cuo..Prvo smo se skupili na vezici gdje smo poceli pit ( ja i file neki kiselish..znat ce on dead) zatim busem do susacke bolnice gdje smo nas pare krenuli pjeske a drugi su nastavili do krimeje di su se ukrcali na jedinicu...Tamo smo se skupili svi,cijeli moj razred i vezica itd itd...Uglavnom pred ulazom mi neki tip prodo za 5 kn malo manje od pola vigora kojeg sam nedugo nakon izrigo..i tako ana,marina,davorin,ja i neznam ko je jos bio iz aninog razreda polako krenuli unutra trijezni gdje je pocela prava festarija..sankovi non stop puni..u rukama uvijek piva,skakanje dok ne crknes i tako..Predobro..Nakon koncerta smo se pospremili u jedinicu i zavrsili bogu iza nogu ,kolko sam cuo u marceljevoj drazi do kuda smo krug napravili i onda smo se vratili na deltu od kuda smo isli polako za doma i da napomenem izgubljena mi je majica pa ako je ko nadje biti ce bogato nagradjen bang..Prejeben koncert ...Pozdravljam Marinu,Cigana,Gigia,Fileta,Dina,Atliju,cure koje sam upozno iz aninog razreda Leu i Karmen,Tommya,Vecota,Stragu,Direktora,Cemota malog ,Zekia,Nina i neznam vise ..valjda sam ih sve nabrojio...i naravno cerek veliki pozz Anchy i ako sam koga zaboravio nek se smatra pozdravljenim smokinwavewave i zabavite se ovaj vikend , a ja idem na put tako da se vidimo do ponedjeljka ili drugog vikenda za neke...

dodajem: Sretan rodjendan Ani i sve najbolje ti zelim!!!

| 02:36 | Komentari (34) | Isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.