moderato_cantabile

ponedjeljak, 08.02.2010.

Mjesec ljubavi

Red Rose Pictures, Images and Photos
The power of lovepjeva


Već mi je lagano muka od stalnog slušanja o „mjesecu ljubavi“. Gdje god se okreneš, samo se o tome priča (il slušam gdje mi se pod prozorom mačke tjerajuzubo). Ne, nije mi mučno zbog riječi ljubav, nego zato što smatram da „mjesec ljubavi“ ne bi trebalo obilježavati samo jedan mjesec, u veljači, nego tijekom cijele godine. Mislim, kad već pričamo o ljubavi. Sve ostalo je živa komercijala, nije li?
Onda, k svemu tome, još dobijemo u školi „zadatak“ kao neki „projekt“ za Valentinovo koji bi trebao biti edukativno-zabavni. Koje gluposti! Već se sad klincima ispire mozak komercijalom, a da se pri tome zaboravlja na sve ono što je u svemu tome bitno. Onda, opet, razmišljam, možda samo ja pogrešno mislim?!eek Ali, mislim da ne. Uostalom, nisam jednom čula prigovor svojih muških polovica kako sam „emotivno zahtjevna“ (što god to značiloeek). Nikad mi to nije bilo previše jasno, ali sam vremenom shvatila da se to odnosi na moju, valjda pretjeranu, potrebu za nježnošću, iskazivanjem pažnje i slično. Zašto? Jer nisam osoba od riječi, nego od djela. I u tim odnosima riječi mi vrlo malo znače, a i sama ih vrlo teško izgovaram, ali zato kroz djela puno pokazujem, a onda isto tako valjda očekujem i od druge strane. Nekako sam uvjerena da čovjek puno lakše prevali „laž“ preko usta, nego što će moći „odglumiti“ nježnost, pažnju, privrženost. Ako i uspije, to ne može dugo trajati, a ako i uspije, onda neka odmah kupi kartu za Hollywood. (no, sad sam skrenula s teme)
Dakle, u silnoj iskomercijaliziranosti cijelog ovog mjeseca, koji je, usput rečeno, moj mjesec (valjda i tu leži objašnjenje za tom mojom „emotivnom zahtjevnošću“…takav mi je horoskop), odlučila sam se i ja na malo komercijale. Ali, ne u onom klasičnom smislu, nego…ma, eto…čitajte…

Puno je definicija ljubavi. Svi je tražimo. Neki cijeloga života, a da je nikada ne pronađu. Neki su uvjereni da je svaka koju nađu „baš ona prava“, ali vrlo brzo shvate da „to nije to“. Pitanje je znaju li uopće što traže? Znamo li uopće što je zaista ljubav?
Sigurna sam da negdje duboko u sebi svi želimo pronaći onu jednu, jedinu pravu. Nesebičnu, altruističnu, duhovnu ljubav. Ideal ljubavi. Onu koja nadilazi prijateljsku i erotičnu. A opet, onu koja uključuje i ove dvije.
Kažu da su žene više storgične i pragmatične, što znači da streme nježnoj ljubavi koja se sporo razvija bazirajući se na sličnosti, a muškarci da su ludični i manični što znači da ljubav shvaćaju kao igru te kao stereotip romantične ljubavi. Razmišljajući malo o ovome, skoro da bih mogla i potvrditi ovu tezu. Možda se zato muškarci više igraju.
Činjenica je da previše vremena provodimo u traženju prave osobe koju bismo voljeli ili u nalaženju mana onima koje već volimo, kada bismo ustvari trebali usavršavati ljubav koju dajemo.

Uz toliko pokušaja definiranja ljubavi, mislim da u konačnici, ljubav nije za sve ljude isto, iako je svi tako zovu. Nju osjećamo, ali je teško definiramo.
Je li ljubav kad nekome kažemo „Volim te“? Je li ljubav kad nekoga gledamo u oči? Možda. Sve to može biti ljubav.

Ja sam još uvijek, nakon svega, za onu „definiciju“ da je ljubav
ne kad gledamo jedno u drugo, nego kad s nekim gledamo u istom pravcu.
Sitting on the Dock of the Bay Pictures, Images and Photos



Nekoliko lijepih misli poznatih o ljubavi:

SAND HEART Pictures, Images and Photos
"Jedina važna stvar, kada budemo odlazili, bit će tragovi ljubavi što ćemo ih ostaviti za sobom." (A. Schweitzer)


Romantic Couple Pictures, Images and Photos
"Ljubav nije ništa drugo nego otkrivanje sebe u drugima i užitak u tom prepoznavanju." (A. Smith)



Beautiful woman Pictures, Images and Photos
"Spoznala sam da se ne moram brinuti zbog ljubavi, već punim srcem pozdraviti njen dolazak." (A. Walker)


deep in thought Pictures, Images and Photos
"Ljubav nikad ne umire prirodnom smrću. Umire jer joj ne znamo obnoviti izvor. Umire od sljepoće, pogrešaka, izdaje. Umire od bolesti i rana; umire zbog dosade, gubitka svježine i sjaja." (Anais Nin)


"Zli su ljudi oni koji ne znaju za ljubav i zato ne znaju ni za stid. Oni imaju snage tražiti ljubav - jer je ne trebaju i imaju hrabrosti nuditi je - jer nemaju što dati." (G. B. Shaw)



Romantic Couple Pictures, Images and Photos
"Ako me moraš voljeti, neka to ne bude ni zbog čega drugoga nego zbog same ljubavi." (E. B. Browning)


alone Pictures, Images and Photos
"Može li se ikada zaboraviti ono što se jednom ljubilo?" (J. J. Rousseau)


couple in bed Pictures, Images and Photos
"Jezik ljubavi nalazi se u očima." (Ph. Fletcher)


9 Pictures, Images and Photos
"Postoji samo jedna nada protiv samoće; to je ljubav - ona prodire kroz sve zidove i dopire do najsamotnijeg srca, samo ako se ono otvori." (R. Schneider)


Romantic Couple Pictures, Images and Photos
"Postoje ljudi koji vam izvade srce i postoje ljudi koji ga vrate na mjesto." (E. David)

- 18:00 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< veljača, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             

Siječanj 2017 (1)
Listopad 2015 (1)
Lipanj 2012 (1)
Studeni 2010 (1)
Listopad 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Prosinac 2009 (3)
Studeni 2009 (3)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (4)
Kolovoz 2009 (6)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (11)
Svibanj 2009 (4)
Travanj 2009 (5)
Ožujak 2009 (10)
Veljača 2009 (16)
Siječanj 2009 (7)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (9)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (14)
online

Novo izdanje...

  • never let go Pictures, Images and Photos

    Možda su zvijezde osvijetljene da bi jednoga dana svatko od nas pronašao svoju. (Mali princ)


    Kaže se da je potrebna samo jedna minuta da bi se zapazila jedna posebna osoba, jedan sat da bi se je procijenilo, jedan dan da bismo shvatili da bismo je rado imali ili voljeli, ali je potreban cijeli život da bismo je zaboravili!

Najdraži stihovi