moderato_cantabile

utorak, 22.12.2009.

Ljubav nestaje kroz stihove

rain Pictures, Images and Photos

(malo sam se poigrala raznoraznim stihovima pjesama i složila jednusretan)

Ono sve što znaš o meni
to i drugi ljudi znaju
što mi ruku samo daju
ili na pozdrav mahnu tek.
Ne znam dal' dan će doći
kad ćemo sami ostati
kad ćemo dugo pričati.
Pa, zar je sve to samo san
djevojke za jedan dan?
Pitala sam ljude, kol'ko će to trajati,
Može li se umrijeti, hoću li se poslije kajati?
Bit ćeš uvijek moj
I dio moga sna.
Sve je bilo prelijepo
da bi dugo trajalo,
puno toga bilo je,
a ništa nije ostalo,
ništa nije ostalo.
Duboko u tebi
možda sam ostavila trag svjetla
u noći između zidova.
A tila san te jubit
tila san te čvrsto stisnit uz sebe
I da stane vrime i da stane sve
da se svit ne okriće.
Vrijeme provodim u oblacima,
Očekujući da se nešto desi,
Potpuno sam slijepa u njima,
Ipak shvaćam što se ovdje zbiva.
Koliko sam dugo provela na nebu,
Koliko sam mnogo snivala o svemu
Konačno sam shvatila da moram sići.
Iako davno su nestale sve veze što spajale su nas
Dugo već dugo ne znam da l' su draže bile suze il' smijeh
Iako i dodir tvoj je stran
Susret bi novi probudio u meni onaj stari plam
Zato, ako te sretnem samo šuti.
Još ovaj put ću se stisnit kraj tebe
i vrime je, već odavno
da završi ta štorija o falšoj ljubavi.
Duga očajna kiša,
magla zastire grad,
nekim putem
tijesno kroz jesen
nas će odvesti vlak…

- 22:46 - Komentari (17) - Isprintaj - #

subota, 12.12.2009.

Rezime 2009. godine

Some people come into our lives,
and quickly go.
Some stay for a while
and leave footprints on our hearts.
And we are never, ever the same.


The story of my life pjeva


I dok je sve počelo, skoro, kao bajka, već se na početku ista pretvorila u nešto nalik Tarantinovu filmu. Opet sam se našla u situaciji krpanja rupa. Srećom, osnove šivanja znam, a nekad daaaaavno išla sam i na „Male vezilje“ pa mi zakrpavanje rupa nije nepoznato. no
Potom se moj četverokotačni ljubimac razbolio i ostavio me na cjedilu. cry Kako bih ga izliječila, izdvojih solidnih 4000 kn. Što nije tako strašno ako pogledam da mi je još 1000 od plaće ostalo. greedy Life IS beautiful! smijeh Potom je love-life malo živnuo. Ali, činilo mi se da je prebrzo da bi se bilo kakav kvalitetan korak po tom pitanju napravio. I bila sam u pravu. Zatim se tu upleo i priličan zdravstveni problem koji mi je uzeo par godina života. eek Šetanje po ambulantama, bolnicama, čekanje nalaza, sumnje na sve i svašta, da bi na kraju dijagnoza bila, samo, anemija. thumbup Doduše, s njom imam problema otkad znam za sebe pa se i nisam previše zabrinjavala dok mi liječnik nije objasnio sve moguće probleme koje ona može izazvati. Počeh živjeti zdravijim životom i raditi na sebi zanemarivši sve oko sebe. Osjećala sam se izvrsno! thumbupsmijeh
Love-life koji je još bio živ, kako je brzo živnuo, toliko je brzo i usahnuo i sve to dovelo me do jednog solidnog zatišja…mira…dosade, čak, usudila bih se reći. Naravno, ne zadugo. rolleyes Netko se pobrinuo da mi ne bude dosadno. Podignuo me na jedan trenutak do oblaka i bez padobrana ostavio da padam. Početak kraja jednog prijateljstva. Rečenica suprotna od one u Casablanci: „Louis, I think this is the beginnig of a beuautiful friendship.“ Pa se okrenula u: „Louis, I think this is the end of a beuautiful friendship.“ tuzan
Potom se bankovni račun malo oporavio pa je trebalo doći vrijeme novih extra troškova. Kupaonica mi je jednu večer izgledala kao na reklami za Calgonit što mi je u stan dovelo prokleto mladog, zgodnog i zanimljivog majstora. S obzirom da je i njemu očigledno bilo zanimljivo, svoj posao je malo odužio. Dobra je stvar u svemu da za rad nije naplatio ni lipe, samo za potreban materijal za što mi je uredno račune ispostavio. Dakle, zabavih se taman onoliko koliko je bilo potrebno za popraviti ego. thumbup
Otišli su moji prvi maturanti što me podsjetilo kako vrijeme nezaustavljivo i brzo leti. yes I tu je sve nekako počelo ići nekom uzlaznom putanjom. Sve se nekako stabiliziralo. Ponude su prštale doslovno sa svih strana. Nakon maturalne večeri mojih maturanata osjećala sam se kao da je bila moja. Počeli su stizati neki čudni pozivi na kave, druženja i slično. No, ništa od toga mi se nije dalo. Čekala sam kraj školske godine, pod stresom kao i uvijek, a stres sam liječila prekomjernim izlascima s ekipom. S nekima se družih i „iza kulisa“ s nekima samo na feštama. Opet sve ide nekako prema gore. thumbupcerek
Dolaze praznici. Odmor mi treba kao pustinji voda. Treba mi pravi mir. Treba mi malo dosade. One pozitivne dosade. Barem na koji tjedan. Uživam. Odlazim u obiteljskom aranžmanu put Zadra, Omiša…i tako i natrag. Uživam u moru, mirisima bora, klapskoj pjesmi…vraćam se i uskoro odlazim na najveći spektakl godine. Koncert U2. Susret s ekipicom me preporodio…još mi je malo dana godišnjeg preostalo. Vraćam se doma na more, a jedva čekam vratiti se natrag. Nemoguće, mislim u sebi. Tko bi se normalan s mora htio vratiti. „Ima neka tajna veza…“, valjda. sretan
Povratak, izlasci, lumpanje, početak školske godine…ufffff…već je počelo. Dobivam novu ekipu, još se sjećam onih mojih, prvih…prvi se pamte…odrađujem svoj posao, ali me vikendi ubijaju…moram se smiriti. A ne, ne, ne pa jednom se živi! partythumbup
Dolaze hladni dani, moj social life je živ u svakom smislu. Ali, moj ljubimac opet kašlje. Ovaj put će mu estetska operacija koštati oko 1500 kn. Međutim, dobra je stvar da sam napokon našla Sinišu Glumičića među mehaničarima. sretan Ako smanjim doživljaj i želju za inovacijama i botoxima (za ljubimca ne za sebe), onda oko 1000 kn. Mislim u sebi kako bih baš mogla samu sebe darivati i počastiti. Zaslužila sam! Zašto? Zbog svega dobrog što sam dala, svega lošeg što nisam dala i zbog još bezbroj nevažnih razloga. Da, trebala bih se počastiti! smijeh
Međutim, kad odvrtim cijeli film i kad bolje razmislim, zapravo, koliko god mi se ova godina činila lošom, punom turbulencija, uglavnom negativnih, mogu sumirati da baš i nije tako. Evo, npr., neki dan sam, ipak, ostala živa kad sam se vraćala s dogovora estetske operacije. Naišla sam na slinavu cestu, s nevelikom brzinom, ali mi se nije dalo šaltat u nižu brzinu i fijuuuuuuu…moj ljubimac je neposlušno počeo ići lijevo-desno da ja nisam ni znala što se zbiva i samo sam držala ruke za volanom i gledala hoćemo li u desnu ili lijevu grabu tj. na desno je bila provalija. Svašta prođe čovjeku u tim sekundama pred očima. Meni je prošla samo jedna. rolleyes
Kad se havarija završila, zahvalih nekome gore na ABS-u na tutaču, sjedam u auto i odlazim doma ispit jednu pivu koja već duuuugo stoji u frižideru. smijeh
I, uz to opuštanje, rezimiram svoju godinu i shvatih da baš ništa, niti jedan svoj postupak ne bih promijenila. Niti jednu jedinu stvar, niti jednu situaciju. Ništa. Baš ništa. Osim jedne. kiss
partythumbupmahmahmahmah

- 09:44 - Komentari (22) - Isprintaj - #

utorak, 01.12.2009.

Alfie

alfie Pictures, Images and Photos
klik na link sretanMalo iz filma...

Alfie (na kraju filma, kad ostane sam...kad mu jedna napokon napravi ono što je on činio njima):

Stvar s osjećajima je ta da te zaskoče kad ih najmanje očekuješ. Kužite li me?
Da. Kao s Liz. Tko bi rekao, od svih žena koje znam...da će me nokautirati ona kojoj sam se otvorio. Ironično.
Riječ iz kalendara.
- Dorie. (slučajni susret s jednom od "bivših")...Bok.
- Zdravo, Alfie.
- Dugo te nisam vidio.
- Možda zato jer si prestao zvati.
- Znam. Stvari su bile prilično...
- Ne trudi se objašnjavati. Prošla me potreba za izgovorima.
- Dobro....Ne, znaš što? Želim objasniti.
- Što? Bilo ti je dosta mene? Naišla je neka zgodnija? Ne želim to slušati, Alfie.
- Gle, Dorie...
- Doista...
- Gle, Dorie...Ono što se sa mnom događa...Ne znam, postanem...Kad dođe do...Ne bliskosti, već nešto slično tome, osjećam se...Ne ugušeno, ne zarobljeno, ali nešto slično. I onda...Ja...Znaš? Kužiš li me? Ima li to...? Ima li to smisla?
- Mislim da trenutno to ima više smisla tebi nego meni.
- Da, pošteno.
- Moram ići. On će me čekati.
- Dorie...Oprosti mi.
- Sretno, Alfie.

(ona odlazi)
Uvijek sam govorio nešto tipa: "Moram ti reći ja ti imam nevidljivo upozorenje. Neću se vezati. Neću se ženiti."
Usprkos mome trudu, počinjem osjećati napukline na svom lažnom sjaju.
Znate, kad pogledam svoj život, i sve žene koje sam poznavao ne mogu si pomoći, a da ne pomislim na sve što su one činile za mene i koliko sam malo ja njima dao. Kako su me mazile i pazile, a ja sam im se odužio time da im nisam vratio uslugu.
Da. Mislio sam da sam ja taj koji najbolje prolazi.
Ali, što ja imam? Doista? Nešto love u džepu. Zgodna odijela. Dobar auto na raspolaganju. I samac sam. Nevezan. Slobodan kao ptica. Ni o kome ne ovisim. Nitko ne ovisi o meni. Moj život je samo moj. Ali, nemam mira. A ako to nemate, nemate ništa.
Pa...Koje je rješenje? To se stalno pitam. O čemu se radi? Kužite li me?

- 17:10 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< prosinac, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2017 (1)
Listopad 2015 (1)
Lipanj 2012 (1)
Studeni 2010 (1)
Listopad 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Prosinac 2009 (3)
Studeni 2009 (3)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (4)
Kolovoz 2009 (6)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (11)
Svibanj 2009 (4)
Travanj 2009 (5)
Ožujak 2009 (10)
Veljača 2009 (16)
Siječanj 2009 (7)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (9)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (14)
online

Novo izdanje...

  • never let go Pictures, Images and Photos

    Možda su zvijezde osvijetljene da bi jednoga dana svatko od nas pronašao svoju. (Mali princ)


    Kaže se da je potrebna samo jedna minuta da bi se zapazila jedna posebna osoba, jedan sat da bi se je procijenilo, jedan dan da bismo shvatili da bismo je rado imali ili voljeli, ali je potreban cijeli život da bismo je zaboravili!

Najdraži stihovi