moderato_cantabile

subota, 25.04.2009.

Proljetno čišćenje

How it goes. Pictures, Images and Photos

Napokon odmor. Proljetni praznici. Deset dana mora! Odmah sam pomislila, prije nego sam i krenula, kako ću bančit po cijele dane…i naravno, noći. Ipak, treba nadoknaditi zaostatke s ekipom. S druge strane, sve ono što mi se u zadnje vrijeme događalo trebalo je negdje ispuhati van…onako dobro i pošteno…
Međutim, sasvim suprotno očekivanjima i planovima, mojih je 10 dana prošlo u neopisivom odmoru, svakodnevnim dugim mirnim šetnjama uz more i ispijanju kavica ili uz more ili u gradu…noći su bile rezervirane za spavanje. I osjećam se i više nego dobro.
Šetnje i miris mora napunili su mi baterije za dalje, a ono što je najvažnije, mozak, dušu i srce sam očistila od svega čemu tamo nema mjesta. Do sada najkvalitetnije čišćenje, rekla bih.
Malo sam zaronila u svoju prošlost…ne tako daleku…ali i onu dalju...nakon jednog razgovora s mamom, u kojem sam, nesvojstveno meni, rekla joj: Pa, jebote, znaš da se ponekad osjećam kao da me prije dvije godine netko urekao s obzirom na sva događanja koja su mi se do sad dogodila i zaredala.
Ona me blijedo pogledala kao ono da lupetam bedastoće (što nije daleko od istine)…
A ja sam nastavljala: Znaš ti da ja na prste jedne ruke, a i oni bi mi bili previše, mogu nabrojiti pozitivne i lijepe događaje u svom životu u zadnje dvije godine?!
Naravno, ona nije htjela previše komentirati sve te moje komentare, a mene su nagnali na razmišljanja.
Zaista, kad okrenem film, toliko se ružnih stvari izdogađalo i na neki način još traju…pa sam se onda pitala: Zašto?
Ali sam shvatila da zaista nema smisla pitati se to. To je tako, tu je, bilo ili jest, događa se ili se događalo i to je to.
Međutim, shvatila sam nešto drugo. Da mogu SEBI olakšati barem neke stvari. Ne puno, ali nešto barem.
Sjedila sam s frendicom s faksa na kavi i pričam joj o svom love-lifeu pa mi kaže: Ajmeeeee, ne mogu vjerovat! Pa uvijek ista priča! Uvijek se ista stvar ponavlja.
I sad si ja mislim: Pa fakat! Ima žena pravo.
I onda sam napravila analizu i došla do zaključaka (vjerojatno ne do ajnštajnovskih zaključaka, ali za mene imaju baš takvu važnost).
Uvijek sam tu bila za sve nadohvat ruke. Uvijek sam za sve imala razumijevanja. Uvijek sam sve shvaćala. A cijelo vrijeme za mene nitko to nije imao. Nitko od njih nije shvaćao onda kad sam ja to trebala.
Jesu li oni krivi za to? Ne. Ja sam. Zašto ja? Jer sam to dozvoljavala. Jer sam to smatrala normalnim. Jer sam to smatrala pokazateljem privrženosti, osjećaja da mi je stalo, neke vrste ljubavi.
Ali, ništa ne raste ako se ne zalijeva. Ne možeš vječno biti nadohvat ruke. Pa tako ni ja.
Uzela sam „škare“ i, koliko god mi bolno bilo, odlučila prerezati sve konce koji me na bilo koji način stežu, odnose u kojima nisam na jednakom mjestu važnosti kao i te osobe meni…
Oduvijek je poznato: Manje boli oštar rez, nego sitno sjeckanje!
Ja sam sebe sjeckala na sitno…ali ne više…vrijeme je za rezove!

- 12:44 - Komentari (41) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Siječanj 2017 (1)
Listopad 2015 (1)
Lipanj 2012 (1)
Studeni 2010 (1)
Listopad 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Prosinac 2009 (3)
Studeni 2009 (3)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (4)
Kolovoz 2009 (6)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (11)
Svibanj 2009 (4)
Travanj 2009 (5)
Ožujak 2009 (10)
Veljača 2009 (16)
Siječanj 2009 (7)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (9)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (14)
online

Novo izdanje...

  • never let go Pictures, Images and Photos

    Možda su zvijezde osvijetljene da bi jednoga dana svatko od nas pronašao svoju. (Mali princ)


    Kaže se da je potrebna samo jedna minuta da bi se zapazila jedna posebna osoba, jedan sat da bi se je procijenilo, jedan dan da bismo shvatili da bismo je rado imali ili voljeli, ali je potreban cijeli život da bismo je zaboravili!

Najdraži stihovi