moderato_cantabile

četvrtak, 02.04.2009.

Breakfast at Tiffany's

Probudila sam se u tuđem krevetu. Nisam ga poznavala najbolje. A opet, nije bio stranac. Rekao mi je o sebi više nego što sam tražila. S druge strane, ja nisam pričala puno. Imala sam osjećaj da je njemu samo i moja blizina bila dovoljna.
Ležao je na svojoj strani kreveta. Ili sam ja ležala na njegovoj. Ne znam. Večer prije pitala sam ga na kojoj strani spava. Rekao je da legnem gdje mi više paše. Ionako je uskoro cijeli krevet postao prekriven našim tijelima.
Sada sam ležala kraj njega i gledala njegovo tijelo…svoje…nisam te noći baš previše spavala. Imala sam neke čudne snove. Tumačila sam ih kao glas savjesti.
Okrenuo se prema meni još pospan. I dalje sam promatrala njegovo tijelo. I morala sam primijetiti da sam imala zanimljiv prizor za gledanje. cerek
Tada me zatvorenih očiju počeo me ljubiti. Oduševljen što se budi kraj mene. Opet, činilo mi se da mu ova situacija i nije previše strana. Pa da…zašto bi i bila. Koga zavaravam? Pa muško je! Ali nije mi se sad o tome razmišljalo.
Trnci su mi prošli kad je rukom prešao preko moga lica, spustivši se nježno preko ramena niže na moje bokove. Moje su grudi postale napetije očekujući njegov dodir, a on kao da se namjerno poigravao mnome. Prešao je rukom vanjskom stranom mojeg bedra…i lagano prema unutrašnjosti…ja sam ležala kao led….samo ga nježno milujući po licu. Neobična mi je bila cijela ta situacija. Kao da večer prije to nisam bila ja. Nisam mu dala zeleno svjetlo da se rukom uputi među moja bedra. Opet, moje misli su mi se rugale. Zar si sad se sjetila izigravati čednu? Pa jučer ste gužvali plahte do kasno u noć! Nasmijala sam se samoj sebi. A njegovi su mi dodiri izmamili promukli uzdah. Ljubio je moje usne, ali ne tako strasno kao večer prije. Sad je to činio nježno. Sasvim nježno. Kao da želi sačuvati vrijeme u prostoru. Preko mojeg vrata spustio se na moja ramena…i niže…sad već kružeći jezikom oko mojih bradavica koje su postale tvrde…koje su u potpunosti reagirale na njegove dodire i poljupce…uživala sam…a nije lako voditi ljubav, nije lako uživati s nekim koga ne poznaješ. E, sad bi, jedna meni draga osoba rekla: ne vodiš ljubav, nego se seksaš!
A meni tako ne paše sad ta riječ.
Seks…riječ bez koje više ni jutarnju kavu ne možeš popiti. Tako se olako izgovara, upotrebljava i obavlja da u potpunosti gubi svaki smisao i dobiva tako jedno prljavo značenje…a ovdje nije bilo baš ničeg prljavog…sve je bilo baš onako kako treba…i više od toga…
Spustio se potom na moj trbuh, ljubeći ga…ljubeći moja bedra…okrenuo me, ljubeći moja leđa…
Razbudio me u potpunosti…okrenula sam se prema njemu…primila ga među svoja bedra…tijela su nam se spojila u potpunosti…ispreplela se…činilo se kao da bi sav ušao u mene da može…cijeloga bih ga i primila da sam mogla…bili smo poput jednog tijela…iako je vani bilo hladno, nama je bilo vruće, tijela su nam bila znojna…spojena u jedno…možda nisam pronašla vrhunac noći, ali sam pronašla vrhunac dana. I znala sam kako ću se dobro osjećati.
Nakon svega, ostala sam ležati u krevetu i razmišljala: A što sad?
On je ustao, gol…otišao u kupaonicu (valjda)…uskoro se vratio…i dalje gol…i pitao me: Hoćeš doručak u krevetu?
Blaženo sam se osmjehnula, odmahnula glavom...ustala sam, odšetala do kupaonice, dok je on pripremio doručak…i kavu…za koju je znao da bez nje ne funkcioniram…nesicu…baš po mom guštu…
Savršen seks…valjda ni moja jutarnja kava ne može bez te riječi (?), savršena nesica i savršen doručak za savršeno jutro za jedan savršen dan…
cerek

- 21:04 - Komentari (52) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Siječanj 2017 (1)
Listopad 2015 (1)
Lipanj 2012 (1)
Studeni 2010 (1)
Listopad 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Prosinac 2009 (3)
Studeni 2009 (3)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (4)
Kolovoz 2009 (6)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (11)
Svibanj 2009 (4)
Travanj 2009 (5)
Ožujak 2009 (10)
Veljača 2009 (16)
Siječanj 2009 (7)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (9)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (14)
online

Novo izdanje...

  • never let go Pictures, Images and Photos

    Možda su zvijezde osvijetljene da bi jednoga dana svatko od nas pronašao svoju. (Mali princ)


    Kaže se da je potrebna samo jedna minuta da bi se zapazila jedna posebna osoba, jedan sat da bi se je procijenilo, jedan dan da bismo shvatili da bismo je rado imali ili voljeli, ali je potreban cijeli život da bismo je zaboravili!

Najdraži stihovi