Naša ORGANIZACIJA
članovi naše organizacije su: ma to je naravno tajna, zar ne...???
trenutno primamo nove članove, ali ne zadugo,zato... znate što vam je činiti

ZanimA VaS TkO su PahuljicevU? E Pa EvO OvakO: PahuljicE su... a vidit ćemo ko još, zasad nas ima njekoliko, al smo jako dobro raspoređeni, TJ. OnI su GlavnI LikovI OvoG NaM DragoG BlogA...



Vukovarci na blogu

Pahuljice Vu

09.12.2006., subota

SKOJEVAC SE VRATIO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

evo i mene nakon nekoliko odlućujućih treutaka za naše dugogodišnje alkoliziranje....malo sam bio na lijećenju sada samo popijem 1l stocka....vidim da me nema na onoj slici genija,velemajstora,velebnih ljudi,i nadasve možda,da da da to je to.IGRAJ....
eto svi mi,a i vi znate zašto mene nema na onoj slici,za to su kriva naša "braća"(svi znamo na koga,mislim)....
eto tako mi prošlu subotu pjevamo vilu pred vadisom na playback,a kad ono prilaze nam jake(možda na vagi) snage mupa i kažu da budemo malo tiši.....a dobro je viša tajnica rekla sva sreća pa nam ujko nije došao.....no sva seća pa se znamo s plavcima pa su nam oprostili inaće bi bilo gadno,ne nama već njima......evo naš br..i..mir me sad zvao,ali njega još nisam naćeo pa bi bilo vrijeme.....
prestao je pušiti pa zato sad loće......bio je oduševljen prošlom subotom i još uvijek se nada da može s nama ići van,ali PRC ne može.....
sjeti se ja jedne the legend i njegovih kandidatkinja....iako je dobar jeday zna ga cijela slavonija,jel tako viša tajnice............a sad malo o našim dobro susjedskim odnosima mrš vi svi u rodni kraj i nema suživota NIKADA,a možda ćak ni tada......i tako sreo ja jednog miru.na znak stop nije stao,na moru pada kiša,ali kakve to ima veze s kravama koje piju vodu,a ne mlijeko,imamo jednu staju velebnih i prekrasnih konja koji su nadasve nikako na drugu stepenicu zato što nogu možete ozlijediti.................
moj tigar se otigrio i ima jednog tigrića koji je jako sladak i skroz druge boje od mog tigrića,ali je jako sladak.....ako netko treba malog od tigra neka se javi,pokaže podrijetlo imovine i ako je to stekao na nepošten naćin može.............daj mi crveni da ga tućem i sve će biti ockej,jel tako lijo,gljivaro,nikspone i soke.............

- 12:16 - Komentari (3) - Isprintaj - #

07.12.2006., četvrtak

gosn. Mutko Zavaranovčić

- 20:23 - Komentari (3) - Isprintaj - #

1. Proba

Uspio sam skupiti neke instrumente. Nisam brojao koliko nas ima, ali bit će instrumenata za sve. U suprotnom, izmjenjivat ćemo se. Našao sam i menadžera. To je gosn. Mutko Zavaranovčić, našao sam ga na google-u i pristao je odmah. Čovjek šuti i radi, tako i treba.
Nadalje, neka svatko odabere instrument koji mu najbolje odgovara, i prva proba može početi. Trebali bi svirati dva puta po pola sata, u pauzi se dogovaramo oko tekstova i mjenjamo žice. Evo dakle instrumenata koje sam pribavio, stiže polako i publika, a tu je i menadžer! 1,2,1,2,3 tntrn-tnntn-tntrn-tnntn-tnn-nnn!
Manki

- 20:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Zanimljivosti iz života mladih koji su zašli na krivi put
Dragi naš posjetitelji... na ovome, nadasve zanimljivom blogu, možete pročitati razne savjete vezane uz bulimiju i anoreksiju, kao i mnoge bolesti jetre uzrokovane ispijanjem 1L bavarije, etc.
Brojač
Free Counters
Free Counters