Naša ORGANIZACIJA
članovi naše organizacije su: ma to je naravno tajna, zar ne...???
trenutno primamo nove članove, ali ne zadugo,zato... znate što vam je činiti

ZanimA VaS TkO su PahuljicevU? E Pa EvO OvakO: PahuljicE su... a vidit ćemo ko još, zasad nas ima njekoliko, al smo jako dobro raspoređeni, TJ. OnI su GlavnI LikovI OvoG NaM DragoG BlogA...



Vukovarci na blogu

Pahuljice Vu

22.11.2006., srijeda

A SJEĆAMO GA SE DOK JE JOŠ BIO OVOJIKI.....

kao da je jučer bilo!!

- 11:46 - Komentari (7) - Isprintaj - #

21.11.2006., utorak

Niko se nije naučen rodijo.

Hi hi hi hi - hu hu hu! O mister taliban, talili banana! Dakle otvorio sam oči, ispred sebe ugledao svoj lik...
Pružio sam si ruku i rekao:
Hajde, e e, vrijeme je da se krene. Od mene će jednoga dana nastati lep čovek.
Stvarno, taj Fenjerdahće ne zna da da regularan gol. To treba dati regularno.

- 01:54 - Komentari (2) - Isprintaj - #

20.11.2006., ponedjeljak

Putnici u avionu sjede na svojim sjedistima kad je usao prvi
pilot Mujo s crnim naocalama na ocima, cvrsto drzeci povodac svog psa za
slijepe. Pas ga je odveo u kabinu. Putnici su se zacudjeno gledali ali su
i dalje mirno sjedili na svojim sjedistima. Ubrzo potom udje drugi pilot,
Suljo, isto sa crnim naocalama na ocima, obazrivo pipajuci svojim
bijelim stapom po avionu i ode prema pilotskoj kabini. Putnici zbunjeno
sjede na svojim mjestima kao prikovani. Ubrzo se upalise motori i avion
poce juriti po pisti. Putnici su prestraseni, avion divlja po stazi, oni
do prozora ugledase mocvare koje pocinju tamo gdje se pista zavrsava i
cvrsto se uhvatise za svoja sjedista. Avion se sve vise priblizava
mocvarama i putnici su sve vise uplaseni. Kada je avion stigao blizu kraja
piste i mocvara se opasno priblizila zavlada panika i svi pocese da
vriste. U zadnjem trenutku
avion se podize od piste i uspjesno poleti. U pilotskoj kabini:
- "Jebo te Suljo, jedanput ce putnici poceti kasno da vriste i svi cemo
otic u pizdu materinu!"


- 08:04 - Komentari (3) - Isprintaj - #

19.11.2006., nedjelja

eeeeevvooooooooooo meeeeeee

Drugovi i drugarice, vidim da nam je blog oživio pjesnički pa je red da i ja malo dejstvujem ovdje pjesnički. Nadam se da će manki moju slijedeću skladbu uglazbiti i aranžirati u m duru pa ćemo zajedno na doru. I onda dovodimo evroviziju u Hrvatsku. Pozornicu ćemo u grandu napravit.


Poljoprivredno-ožaloščeno-ljubavna

On :
Draga moja gledaj u crno more
A ne u moje velike bore
Znam da me podočnjaci krase
I zbog toga nisam prase

Crno more oči mi para
Ajmo bolje do oltara
Do oltara sa mnom ćeš doći
I pobjeći nečeš moći

Ona :
Nešto ti reći želim
Pa ti sad ovako velim
Daleko mi crno more
To ne može bit
Prerezat ću si pupčanu nit
Što me za tebe veže
I sve mi je teže i teže

Pupčana nit čuva me ko štit
Ooooooo šiiit

Zajedno:
I ne znam sad kom je teže
Al me nešto za te veže
Možda je to pupčana nit
A ja sad odo pit
Ooooooo šiiit

A prije ko za divno čudo
Ja treniro džudo
Al brzo osto bez snage
I sad nemam drage
Sam moram bit
Oooooo šit


A sad imam bore
I bit ću pobjednik dore
Makar im pjevo do zore
I ne išo 3 godine na more
I ne imo šta za pit
Oooooo šit

Imam puno mašte
I moram kopat bašte
Zemlja jako je suha
Nema od toga kruha

A sad u stvarnost moram se vratit
Možda će me i sreća pratit
I nekad ću na Doru poći
Al tada pjevat neću moći
A do tad i dalje kopat bašte
I pit pelinkovac na tašte

I ne vrijedi mi na vratu zlatni lanac
Kad svi znaju da sam pijanac
Sad pijem jegermajster
Mama mi je kupija pajser
Pajser mi bolje od motike stoji
Pozdravljam vas sve dragi moji



- 18:02 - Komentari (1) - Isprintaj - #

15.11.2006., srijeda

MIsteriozni Autori

Hmm e pa to smo mi.... Još davno, davno prije (20-ak god) rodila se 4 genija... Al što više reći, slika govori više od 1000000 riječi: JER IPAK PRVE TRI GODINE SU NAJVAŽNIJE

A kako se iz prikazanog vidi na slici nema BR..I..RA , te bi se dalo zaključiti da su na slici samo oni s I.Q. višim od 15-ak (naravno stotina, a cega drugog???) aloooooo, molim lijepo !!!!!!!!!

ETO UPOZNAJTE NAS

- 17:15 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Zanimljivosti iz života mladih koji su zašli na krivi put
Dragi naš posjetitelji... na ovome, nadasve zanimljivom blogu, možete pročitati razne savjete vezane uz bulimiju i anoreksiju, kao i mnoge bolesti jetre uzrokovane ispijanjem 1L bavarije, etc.
Brojač
Free Counters
Free Counters