Naša ORGANIZACIJA
članovi naše organizacije su: ma to je naravno tajna, zar ne...???
trenutno primamo nove članove, ali ne zadugo,zato... znate što vam je činiti

ZanimA VaS TkO su PahuljicevU? E Pa EvO OvakO: PahuljicE su... a vidit ćemo ko još, zasad nas ima njekoliko, al smo jako dobro raspoređeni, TJ. OnI su GlavnI LikovI OvoG NaM DragoG BlogA...



Vukovarci na blogu

Pahuljice Vu

15.04.2006., subota

Ide zeka žedan gladan

Živili! Veelika subota! Dosada se i ne čini baš nešto veća od ovih prije nje, al' danas sam recimo briljirao u jednom loptačkom sportu, shvatio razliku između mase i izvage, popio dva 'ladna jogurta i još slijedi taj veli..ovaj, derbi... Ovo zadnje više ne bi trebalo nazivati velikim ni u najmanjoj suboti godine. Baš sam se sinoć zapitao zašto opet i ovoga uskrsa od vjerovanja u čudesne efekte uskrsnuća Božjeg sina više vjerujem u šunku. Pazi, stražnju nogu smrdljive svinje... Prije je bilo drugačje. Odradila bi se i onda misa, iz tanjura bi se potom pažljivo srknuo i poslijednji rezanac, ali opet sam osjećao da je nedjelja veća od drugih. Tucali bismo se cijelo popodne. Nekima bi i pozlilo od jaja. Neki su se opet žalili da su ovima drugima jaja pretvrda, tradicionalno bi netko naime podvalio pokoje drveno... Kad odrasteš, smiješ se, a opet, žao ti je. Želio bih se nakon dobroga ručka opet tucati, udri gore, dolje, izgubiš, dobiješ, i naravno, završnica za koju se čuvaju najtvrđa jaja. Onda taj zec. Kako sam samo bio sretan kada sam sa sestrom čupao travu (a nije je bilo nikad dosta) i pravio gnijezdo u koje bi nam zec donio svaaašta! Već prije odlaska na misu ostalo bi pola od svašta, navečer ništa više. Haha, zec nosi čokoladu i stavlja ju u gnijezdo! Svima. Brz ko zec. Još se, kao, i zaglavio nakratko ispod kapije dok se provlačio pa je i tamo ostavio jaja... Mujo, imaš 60 g. i još vjeruješ u vilenjake?! Sva sreća da sam na vrijeme shvatio da su to laži. Točno se sjećam kada sam prestao vjerovati u njega. Bilo je to kada sam jednoga uskršnjega praskozorja hitao urinirati i vidio babu kako u moje gnijezdo u predsoblju stavlja neku jeftinu čokoladu i one bombone u šuškavoj vrećici...
A sad je kao bolje, svi smo pametni, odrasli, tu i tamo se možda i tucnemo, ali ushicenja nema. Nestalo je, čini se, onoga kobnoga jutra. I baš me briga, ja ću ovoga uskrsa složiti gnijezdo. Čisto da ne zaboravim kako se radi. Ali i da provjerim još jednom tko je tu zapravo glup, zec ili ja.

- 18:51 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Zanimljivosti iz života mladih koji su zašli na krivi put
Dragi naš posjetitelji... na ovome, nadasve zanimljivom blogu, možete pročitati razne savjete vezane uz bulimiju i anoreksiju, kao i mnoge bolesti jetre uzrokovane ispijanjem 1L bavarije, etc.
Brojač
Free Counters
Free Counters