Luka&Karla cerek

Image and video hosting by TinyPic



''Ponekad pozelim da smo
zajedno, znas?
Da lezim na tebi i
slusam ti otkucaje srca i
smijem se tisini
izmedu nas...
I onda me poljubis.
Privuces me sebi,
oboris ispod,
nasmijes se i poljubis me
u sred smijeha.
Pa se odmaknes i pitas me
da li znam koliko me volis.
Ne znam, naravno.Mnogo.'
'



Image and video hosting by TinyPic




"Najljepše priče pišu dva
srca koja savršeno
razumiju jedno drugo."





Image and video hosting by TinyPic



"Najljepši trenuci
dogode se neplanirano."








Evooo nas opet (: 18.1.2013.

Malo smo cekali da produ praznici pod kojima smo se jako fino odmorili ii da nam se nakupi materijala o cemu bi mogli napisatii novi post. Od zadnjeg puta kad smo se culii, zavrsili predivni i divni praznici, provedeni sto je bolje moguce i pocela nama, ne tako draga skola ii s njom opet krenuloo brdo obaveza, nedostatak vremena, strka, zbrka, svasta nestoo :$ i naravno odluke da cemo pocet ucit,no naravno tako uvijek bude, a od ucenja nista, nadamo se da ce ove godine biti bolje. Pod praznicima smo se uspjeli napokon slikat zajedno, do sad svaki put dogovori i svaki put zaboravili, alii sada je cilj bio slikat see, i ovaj put nismo zaboravili i paloo je brdoo slikica :3 napravili smo takoder popis sta bi sve zajedno htjelii napraviti,i nadamo se da ce nam sve uspjet :3

Image and video hosting by TinyPic

Ugll. vec je proletio prvi tjedan skole, istinaa neki su bili malo manje u skoli (Luka), neki malo vise (Karla,naravno haha) :$$ Karla je svaki dan bila, dok sam se ja na racun snijegaa izvuko 3 dana i ostaoo doma ^^ (taj Luka je prava ljencina al stvaarno)

uuuuu i sto se tice snijegaa, kod nas u ovih par dana napadalooo punopunoooo, svee bijelooo i lijepo, prekrasno *______* naravnoo sa snijegoom doslo tuu i grudanjee i hrvanjee po snijeguu i Karla zavrsila 2 putaa u snijeguuu :333



Image and video hosting by TinyPic

P.s. nisam zavrsila u snijeguu uopceee, mulja :$$ rolleyes smijeh



Ostavi trag [ 13 ]





<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.