Oxygen girl

02.09.2005., petak

Cigarete...

Jučer sam bila vani s frendicama i dobro se zabavila!Došla sam
doma,otišla se u kupaonu otuširat,oprat zube i usred pranja zubiju
čujem zanimljiv razgovor u dnevnom boravku.Čula sam starog kak je staroj rekel:Naša kćer puši.
Stara:Kak znaš?
Stari:Jedni klinci su ju vidli.
Stara:Gdi?
Stari:Kod kioska!
Opet stara:Koji su ti to klinci rekli?
Stari:Neću ti reći!
(stara ga je jedno 10 puta pitala to isto,ali joj nije štel reć)
Sad ja navodno nisam ništ čula,pa sam krenula u svoju sobu,kad me
na pola puta zaustavi stari!
Stari:Sjedni si!(ja si sjednem,krej mene stara s cigaretom u ruci,a stari
preko puta mene na naslonjaču također s cigaretom u ruci)
Stari:Pušiš?
Ja:Ne.(ha,ha)
Stara:Rekla sam ti da ona ne puši!
Ja:Od koga si to čul?
Stari:Od jedne djece.
Ja:Čuj da pušim,rekla bi vam!!
Stara:No ne moraš se odma ljutit samo pitamo!
Ja:Već ste me i prije za to pitali pa sam vam isto odgovorila!Svi puše
osim dany,nine,eme,marthe i mene!(i one si znaju zapušit,a ja...)

Ja sam se pokupila u krevet jer je nakon moje izjave nastalo zatišje!
Jebiga,danas sam saznala da je to moja sestra rekla starom tj. izmislila jer ja nisam pušila pred kioskom prije 4-5 dana!Sestra je ovo ljeto tolko lagala starom za mene kaj je to nemoguće.Tolko me mrzi a ja ne znam zašt,a nije mi ni htjela objasnit,a tek joj je 10......

Uglavnom ja sam se izvukla,a za nju me baš boli!!Ne kužim kaj sam joj napravila da se tak ponaša???Ništ u tome je štos!!
Ma neću se bedirat zbog te balavke koja mi oće uništit još ovaj OK odnos sa starcima!

P.S.little green bez brige znam ja sve danijeline face.Zombijka budemo se čule najvjerojatnije u ponadjeljak,u nedjelju nepemo van!

pozdraw...

- 18:46 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Pisat ću o svemu sviđalo se to vama ili ne.....

NICK NAME:Oxy
Born:05.08.1989.
TECHNO IS MY LIFE,but there is
Coldplay,
Hladno pivo,Bijelo dugme,Let 3...... i još puno toga jer sve je više-manje dobro,osim teških narodnjaka,sorry
HOBI:Izlaziti s frendicama
(kad izađeš s njima uvijek se vraćaš pijan ili pijana,
zato se nemojte čudit ako pišem o svojem pijanstvu,ONE SU KRIVE),
DOBRO PROVESTI OVAJ ŽIVOT KOJI IMAM...
jer samo jednom se živi....
ZA ONE KOJE JE STRAH OSTAVIT KOMENTAR NA BLOGU MOŽE GA POSLAT NA:tea.oxygen@gmail.com