Oxygen girl

30.08.2005., utorak

pozdraw!

E,kak je šugavo vrijeme!Svi me živciraju doma i najrađe bi odmaglila od njih!
Dobro da nisam zaboravila!Hvala na komentarima!u nedjelju nisam išla van jer me stara
nije pustila,ali,kolko sam čula,nije bil posebno osim kaj je mojem frendu bil roćkas!!!
Ne znam više kaj bi pisala jer se nije ništ posebno događalo,a nemam ni inspiracije.
Nemoj te mi zamjerit,nadoknadit ću.

pozdraw.....

- 16:28 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Pisat ću o svemu sviđalo se to vama ili ne.....

NICK NAME:Oxy
Born:05.08.1989.
TECHNO IS MY LIFE,but there is
Coldplay,
Hladno pivo,Bijelo dugme,Let 3...... i još puno toga jer sve je više-manje dobro,osim teških narodnjaka,sorry
HOBI:Izlaziti s frendicama
(kad izađeš s njima uvijek se vraćaš pijan ili pijana,
zato se nemojte čudit ako pišem o svojem pijanstvu,ONE SU KRIVE),
DOBRO PROVESTI OVAJ ŽIVOT KOJI IMAM...
jer samo jednom se živi....
ZA ONE KOJE JE STRAH OSTAVIT KOMENTAR NA BLOGU MOŽE GA POSLAT NA:tea.oxygen@gmail.com