ze Ususret kolokvijima - WHERE THE CURTAINS FALL! - Blog.hr

WHERE THE CURTAINS FALL!

22.11.2005., utorak

Ususret kolokvijima

Prepustit cu veceras svom kolegi rijec nakon jedne njegove konkluzije dana: ZNACI, VEGETARIJANCI SU KRIVI ZA OZONSKE RUPE!" dokaz ovog teorema je na njemu.... Bok ekipo! to sam zaključil matemeatčkom indukcijom i to tako što sam , razgovaravši s jednom kolegicom o vegetarijancima shvatio da oni jedu biljke i da nam tako jedu i potencijalni kisik! U slijedećih nekoliko trenutaka primit ćemo se u koštac s našom milom analizicom! I da btw. Ivan, the srcolovac, Ivec se navodno ženi! -Ak je za vjerovat našim nasljednicima iz 3. c!

Kaj sad velite? Srcolovka se je ipak isplatila- postao je popularan i našao potencijalnu žrtvu u domu za hendikepirane!

Kako vaši kolokvići?

Pozdrav svima od dick longa (prolupalog pmf-ovca)
*napomena korisnika ovog bloga: ...vise "ovca" nego pmf...
- 22:21 - Slobodno reci (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ovdje će padati zavijese i vela tajne. Ma bolje rečeno: muke i razmisljanja jedne plavuse!

Linkovi

Said, if you want to call me baby
(Just go ahead, now)
An' if you'd like to tell me maybe
(Just go ahead, now)
If you wanna buy me flowers
(Just go ahead, now)
And if you'd like to talk for hours
(Just go ahead, now)
And if you want to call me baby
(Just go ahead, now)
An' if you'd like to tell me maybe
(Just go ahead, now)
If you'd like buy me flowers
(Just go ahead, now)
And if you'd like to talk for hours
(Just go ahead, now)

pokupljena fora:



How to make an overlord
Ingredients:

3 parts pride

3 parts silliness

3 parts beauty
Method:
Blend at a low speed for 30 seconds. Add emotion to taste! Do not overindulge!