ze I WELCOME YOU AGAIN! - WHERE THE CURTAINS FALL! - Blog.hr

WHERE THE CURTAINS FALL!

08.04.2005., petak

I WELCOME YOU AGAIN!

welcome to overlord!!!!ja sam na slici,ti me nadi!ugodno igranje!

nista posebno novo kod mene.osim kaj od danas putujem autom do skole.
i da,cekam da me netko usreci sa kakvom kavicom.to se pogotovo odnosi na Tajanu i Martinu (s vama je uvijek gust,one way or another).
kak su ljudi cudni.....ponasaju se prema nekima na jedan nacin i ti upoznaju samo jednu stranu medalje..a sa druge strane čući jedna potpuno drugacija osoba za koju se potpuno iznenadimo..ponekad pozitivno,a ponekad (i cesce) negativno.zato,zapitajte se tko je vaš prijatelj/ica i sa druge strane.jedino tako mozete saznati nekog boga o njima.ja sam se na srecu ugodno iznenadio za nekoga i jos uvijek mi nije jasno da je to ista osoba.no nazalost je pod losim utjecajima okolnih "frendica"!
i da par rijeci posvetim prijatelju kojem su danas "mojom" krivicom pukle hlace na malo nezgodnom mjestu.mislim,stari,na krivog si se razmaho papcima.gledaj to s vedrije strane,bar imas ventilaciju extra!
E,ljudi koji ste pali voznju..ŠALIO sam se s onim,niste me trebali slusat!
Cujemo se,vidimo se!
- 22:27 - Slobodno reci (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ovdje će padati zavijese i vela tajne. Ma bolje rečeno: muke i razmisljanja jedne plavuse!

Linkovi

Said, if you want to call me baby
(Just go ahead, now)
An' if you'd like to tell me maybe
(Just go ahead, now)
If you wanna buy me flowers
(Just go ahead, now)
And if you'd like to talk for hours
(Just go ahead, now)
And if you want to call me baby
(Just go ahead, now)
An' if you'd like to tell me maybe
(Just go ahead, now)
If you'd like buy me flowers
(Just go ahead, now)
And if you'd like to talk for hours
(Just go ahead, now)

pokupljena fora:



How to make an overlord
Ingredients:

3 parts pride

3 parts silliness

3 parts beauty
Method:
Blend at a low speed for 30 seconds. Add emotion to taste! Do not overindulge!