Svi se nadaju da ce bolje biti, mi cemo i dalje alkohol piti, jer ko jebe godinu Novu, kad jedva prezivesmo i smrdljivu ovu.

Nova godina nam ne donosi nista,
To je noc kao i svaka druga,
Umorna od svega lezem da spavam,
Sutra me ceka stara tuga.

Pff... Nova godina. Osecam se kao da moram da je slavim. Osecam se lepo iz razloga sto cu je slaviti sa njim, ali i ne oseca se ona novogodisnja euforija, nekako... da l' smo odrasli, ili sta je u pitanju, ne znam, ali... kao da je bilo koji petak, bilo koji izlazak veceras.. Osim sto cu ostati duze. Ne znam, trebala bih mozda da napisem svoje zeljice...hm? :) Pa hajde... Ali pisacu ih ponovo za rodjendan, jer nekako, ipak je to moja nova godina, kad udjem u osamnaestu, skoro ce to.. Al' hajde, napisacu.. Mada ih i nemam mnogo...

Zelim da ozdravim, da se otarasim ove bolestine sto me prati ceo zivot vec... To zelim najvise od svega.

Zelim da ga zavolim jos vise nego do sad, i da se ne pokajem.

Zelim da on bude sto zdraviji, jer je njegovo zdravlje u ocajnom stanju. A moji...hehe..oni su zdravi svi. :)

Zelim da mi prvi seks bude obelezen nekim meni bitnim datumom, i da ne bude skorije, rano je. :)

Zelim da prestanem da grickam nokte.

Zelim da sto vise putujem.

I jos da zadrzim uspeh u skoli kakav je do sad bio. :)

I mozda da steknem neke radne navike, iako je meni i ovako lepo, ali govore mi stariji da ce mi biti mnogo tesko kasnije..

Pa i nije to mnogo zeljica..Volim sto nemam nekakvih zelja posebnih.. A cak i da se ne ostvari sve ostalo, bila bih zadovoljna samo prva kad bi se ostvarila...

Prosla sam sever i jug, sirom pa u krug, i cega sam ostala zeljna? Pa ne bas mnogo tog, brsljana s jednog zida visokog...

31.12.2010. u 13:09 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  prosinac, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Siječanj 2011 (3)
Prosinac 2010 (6)

Opis bloga

I dalje pokusavam da se pronadjem u tudjim licima, stanovnicima nekih drugih svetova, gde je nas?

Lažem svojim slatkim jezikom kurve svetice.

Sve što kažem, lažem. Lažem i sad kad kažem da lažem.

Sa osmehom sve je mnogo lakše.

Smej se. Možda sutra bude gore.

Žorž Sand pisala Balzaku

"Vi uzimate čoveka onakvim kako ga sami vidite, a ja osećam u sebi potrebu da ga prikažem onakvim kakvim bih želela da ga vidim."