.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid #fff;border-right: 6px solid #cccccc;color: #fff;} -->
< prosinac, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (32)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Opis bloga

moj život, događaji, sve i svašta..
Image Hosted by ImageShack.us

cmok


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

skidrow4everNika


perfectstranger666Sara

makako14Nikolina

lutalica14Ana Marija

mala lennonkaBruna

virgilioTonka

INFO...

ZOVEN SE:Petra Ana
FROM:sT
GODINE:13, UsKOrO 14
IDEM:8.raz
SLUŠAN: MaMu tAtU BraTa pjeva(ha,ha moš mislit))uglavnon rOckcool
VOLIN:svoju oBiteLj,TOŠU,rock,dućane,torcidu...cerek
NEVOLIN:laŽi,umiŠlJenosT,baš i ne cajke i narodnjaKe
tOkio hOTel(ko voli nek izvoli):D
OBLAČIN SE:KakO MI DOĐE,AL voLIn OtKAČEnoST I cRNu,A
NAj VIšE zAJedNO
LJUBAV:sretnolaze slobodnaheadbang
...
bLa,blA,
A tO Je tO...
Click here to get avatars like this!

j@ SaM
*NEsAvRšeNo SavRšEna
*DovOLJNo PRoBlEmAtIĆnA
*sREtNa
*NEsrEtNA
*LUdA
*dObRa
*ĆUdNA
*ZAmiŠljeNA
....



love



Myspace Countdown or Myspace Layouts


darijina baza


Free Music

Free Music



Free Music
Free Website Counters
Get a Free Website Counters
Click here to get avatars like this!

POzDRaV ŽEnsKoM DJeLU razrEda:
bRuNi,sArI,ToNkI,AnaAmARiJi,bErNi,
nIkI,MaRiNI,nIkOlnI,MaTeI,aNtONii,AnD-
rEI,aNI,pEtRi,IvAni,MaRiJAnI
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like >this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
pozdravi muškom djelu razreda:
ANtOnU,ViTi,nIĐi,AnTi,iVi,pEtRu,
šImI,StIpI,IvAnU,VuLJkU,kIKi,JoPi,gUgIćU,.,.

Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!

1. Poljubac u ruku - PRIJATELJSTVO
2. Poljubac u obraz - POŠTOVANJE
3. Poljubac u čelo - ČEŽNJA
4. Poljubac u rame - POHLEPA
5. Poljubac u vrat - STRAST
6. Poljubac u usta - LJUBAV
7. Tuče li djevojka mladića - IMA JU PRAVO POLJUBITI

8. Ugasi li djevojka mladiću šibicu - ŽELI BITI VOLJENA
9. Baci li djevojka nešto mladiću - KAZNA OD 10 PUSICA
10. Prije ljubljenja - ZABRANJENO PUŠENJE
11. Ako se sjedi - DJEVOJKA SJEDI NA KOLJENU MLADIĆA
12. Ako se leži - DJEVOJKINA GLAVA LEŽI U RUCI MLADIĆA
13. Tapšanje na rastanku - SANJAJ ME
14. Poljubac zatvorenih očiju - ISKRENA LJUBAV

15. Stisak ruke - ŽELIM BITI SAMO S TOBOM
16. Stati na nogu - IZJAVA LJUBAVI
17. Čeprkati po kosi - NE MOGU BEZ TEBE
18. Nakašljucati se - VOLIM TE
19. Staviti kažiprst u suta - ZAGRLI ME
21. Staviti palac u usta - POLJUBI ME
22. Igrati se prstenom - SANJALA SAM TE

23. Gledati u oči - VOLIM TE, VOLIM TE
24. Šaka kao odgovor - DA
25. Čelo kao odgovor - NE
26. Pucketati prstima - DANAS DOBRO IZGLEDAŠ
27. Uzme li djevojka nešto mladiću - NA RASPOLAGANJU
28. Grickati usne - LJUBOMORA
29. Štipanje - ŽELIM TI NEŠTO REĆI
30. Šmrcanje - SASTANAK U ISTO VRIJEME
31. Stati na pete - VOLIM SAMO TEBE
32. Tuče li mladić djevojku - ŽELI DA BUDE NJEGOVA
33. Plaziti jezikom - POLJUBI ME ODMAH
34. Poljubac od 60 pusica - NIJE DOZVOLJEN
35. Lagani pol
jubac - PRIJATELJSTVO

36. Prije ljubljenja - GLEDAJ U OČI
37. Ne smije se iskorištavati - LJUBAV DJEVOJKE
38. Djevojku ne pitaj za poljubac - ODMAH POSTUPAJ
39. Milovanje tijela djevojke - SAMO UZ DOZVOLU
40. Mladić ima pravo poljubiti - DJEVOJKU OD 13 GODINA
41. Poljubac jezikom - DOZVOLJEN
42. Gleda li mladić djevojku duže od 3 minute - LJUBOMORA
43. Puhne li mladić djevojci dim u lice - ŽELI SEX
44. Pokloni li djevojka mladiću zakon mladih - LJUBAV

45. Pokloni li mladić djevojci zakon mladih - LJUBAV
46. Tko posjeduje zakon mladih- DAJE GA DRUGIMA

love

together love



yum that bubblegum

ponedjeljak, 24.12.2007.

BOLESNA KMEE,I PRIĆE OVIH DANA..

ewo mene za kompjuteron na Badnjak,mislim na tošu,pišem post,dosadno mi je,,nekidan smo ja ,tonka,antonija,bruna ,berna,nikola i vito išli na klizanje.to nan je sredila niđina mater jer je ona nešto za keruma za odnose s javnošću..pa smo mi besplatno klizali dvi ure..bilo je pre cool,berna je i naućila ,ono ok,vito je mislija da nezna,al mu je išlo dobro,a niđo se u b i j a, ono totalno, al se ono baš stvarno trudija.cilo mu je kolino bilo doslovno modro skrooooz.posli smo morali ić jer smo imale folklor ja ,toto i bruna,a anamarija je posli došla,,išli smo u megića,ja i bruna dilile hamburger šta nan je dala tonka..milostiva,.bili smo ja, toto ,bruna,niđo i vito,a tu blizu je sidija neki tip,,bAš jE BiJa CuTe..on nas posli pita -cure koji ste vi razred-,mi zavarile i onda kažemo 8,a on :a koja škola? a mi kažemo skalice,,on nama kaže a ja san iša na blatine pa san onda iša u školu u drnišu..pita njega nđo:a koji si ti razred? kaže on treća godina vatrogasne škole u zagrebu,,..posli njemu niđo kretenčina kaže a šta nisi iša na kornate??a ovi kaže tu mi je prijatelj poginija,,šmrc,znaš kako mi ga je bilo žaj,,jadan,.posli došla ana marija došla,i bla bla,,krenili mi na folklor i sa rali na bocu istine cidili na gumama i umjetnoj travii zezali se raadili gluparije ,a vito mora otić tamo iza mriže u drugi teren trćat kraj nekih tamo starijih ,,a oni ga blido gledaju,al on trći briga njega (a mi još priskoćili ogradu jer se to plaća,,)onda otišli kraj škole ja ,toto,anam i niđo pa prićali šta za novu,,ajme a zadnji dan škole ja kasnin na tehnički ka uvik ,žurin trćin ka luđakinja sa hrpu stvaei u rukama i odvezanon starkon..vidin ja martinu(za one koji neznaju (najpopularnija ženska u školi,,)inaće se samo nekad javimo jedna drugoj,,e i trćin ja i kažen ono usput ej, a ona meni eeeejj!!pa di žuriš?? a ja kažen pa u školu,na tehnićki,, a ona ma ajde nemoraš nigdi žurit,,kaže:pa ja i onako nikad neiden prvi sat,uvik ga prespavan,,i tako mi malo čavrljale a ona je pala predmeta a na tjelesni nije došla niti jedan put pa joj piše

Image Hosted by ImageShack.us

neocjenjeno,a Bože moj,,posli škole smo išli na klizanje ja ,toto,ana.m ,antonia,bex,niđo,vito,ivo,anton,šime,vuljak,..opet mi išli besplatno,,baš bilo ludnica,, i pala san jedan put,,a nikad nepadnen,,previše san stegla desnu klizaljku prije tog kruga koji je iša u desnu stranu pa san proklizala na guzicu,,onda smo posli ja ,toto,bex čavrljale sa martinon ,mrvon,ovon jelenon,ona ne ide u našu školu al je prije išla,,uglavnon i sa mrvon,onda s svratile dijana i rina,,one su sad prvi,ist so popul u našoj školi , mislin dok su išle ,,popadale su neznan ni ja koliko predmeta,rina ja mislin osan,,uglavnon,navećer je bila priredba ka Božićna i bla ,bla .bilo je najluđe kad je ravnatelj upa -_e i ovaj i ja zato onaj vas jeli ¨zamoljavam¨ da idemo dalje!! ajme da zamoljavam,i onda hdz,,o Bože..a kad se mali stane, brat od vite iz big brothera zadera klišti jer je ona vodila priredbu sa begon -nisi popila ćaj za dobar glas!!a kako se je ćulo!a nika i ja stojimo sa marijanon tamo među nastavnicima zada,a ona ima jednu cajku na mobitelu aspirin,glava boli od vina nigdje aspirina,,i ona je pustila al je odma ugasila jer se slabo ćulo a nije se više moglo pojaćat..ajme ,,onda je posli po ženskih otišlo u grad al se meni i totu nije dalo ić pa smo išle ispri škole tamo su bile martina ,jele i matko..pa smo prićali i bla i bla i cila san smrdila pi cigaretama,, i tako,,onda je dena razbija dva prozora na školi,,veee i takkoo,bla ..sutra smo ja i toto išle u mastersa sile u oni međuulaz i dolazi neki čovik i kaže št vi cure tu radit kaže tonka pa čekamo da počme,onda je on nešto eka a toto kaže šta ,a ovi kako ti meni mžeš govorit šta?! a ona pa nisan te razumila!! a on aa i bubne se toto po ćelu i mi ljute krenemo sa gripa priko grada,,vidimo idu još neke ženske u minicama u mastersa doli u parking..a ja s braton žurila ka luđak po super konzumu,,mi s kolicima kroz tolku gužvu ljudi s punih kolica,u 35 minuta smo uspili napunit prazna kolica i i doć na red od jednog ipo kilometra.onda smo došle isprid škole tu su bile matea i marina,onda su otišle za deset minuta ,pa smo vidile niku i galića..onda smo s njima otišle iza škole na skale ,tamo su bile jele,mrva,matea i tomić,,tako smo se tamo smijali,derali ,,pokušali otvorit prozor od glazbenog jer su oni tamo prije ulazili,mrva je razbija prozor u tehničkom i u kotlovnici..i bla bla.. dan posli božića san se razbolila ,totalno,al san ipak išla na aerodrom,jer mi je mama išla u zagreb a doma mi je bilo dosadno..i bla i poletila je prije sva srića šta nismo zakasnili,,onda san ležala cili dan ,pa i sutra,pa kmeee ,,pogledala 9 serija jedan film i oprah..onda mi je došla antonia a taj dan san od dosade ućila prićat paćiji jezik..pa san rekla antonii i onda smo se uživile i prićale tako sto godina i parile dvi luđakinje..a eto..ha ha ..he ..ajme malo san luuda vee kmee,,danas san bila kod doktorice, brunine ujne,koju ona mrzi i kad je bila mala rekla joj je da je vještica,,nije ni ćudo ,žena ima oko pedeset i nešto godina ko zna možda i šezdeset,,plavu kosu s onin ogromnin kovrćama -ekstenzije do guzice, onako zavezana kosa u rep ,skoreni rimel,tuš ,(skoren),nema obrve ,pa ih crta al tako ih ružno nacrta i tamnon olovkon iscrtana usta al više nego šta zapravo jesu i unutra neka žnj boja,biserje i tona kićavog zlata oko vrata i na rukama,,
i malo je ovaj debela i govori kao pepeljugica,,however..i svima govori da su anoreksićni..i tako i bla i bla i onda san došla bratu u stan i probudila ga ,mislin još na parlafon,,i tako malo prije se posvađala s bakon i to kako ajmeeee kako san ljuta ajmeeeee..eto i tako i prije dvi minute je došla antonia,evo sad je ispravila jer se piše antonia a ne antonija ka šta ja skoro uvik pišen ,,al ne bule nego bratićka, skraćeno, ajme mama u zg, a tata u ri na putu za lošinj il di već, brat u stanu ,a ja s bakon i svađamo se, o bože etto!!kIsSaM WaS I OsTaViTe mI PuNo kOmEnTarA!!

Image Hosted by ImageShack.us



| - 19:55 - ...komentiraj.... (100) | print.... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.