bili smo nekad pokretaci svijeta, a sada smo ljudi propalog ljeta

srijeda, 30.08.2006.

bio si izazov mog zivota,a sada si moja najveca sramota

razmisljala sam o tebi svakog dana
uhodila te nebi li nasla vrata tvoga stana,
sanjala sam te svake noci
pitajuci se hoces li ti uopce ikada doci.
nikad nisam mislila da bi moglo biti nesto izmedu nas dvoje,
ali ti si u svojoj glavi ionako imao nesto svoje.
znala sam da se ne mozes samo tako promjeniti
i da si morao nesto od mene kriti.
patila sam dosta da bi shvatila da si bjednik,
a sada si vidio tko je zapravo pobjednik.
svakog dana se sramim sto sam te ikad pogledala
ali svi su napokon shvatili koja si ti budala.

30.08.2006. u 16:34 • 7 KomentaraPrint#

ima jedna pjesma koja u meni budi lose uspomene
i tada suza mi krene.
sjetim se svakog trena,
a tuga me prati kao sjena.
tvoje rijeci me zbunjuju,
tvoji poljupci me truju.
tiho i sama u sebi
tada razmisjam o tebi,
ponovim pjesmu nekoliko puta,
a tuzna misao mi po glavi luta.
mislim kako smo jos uvijek mogli biti zajedno,
al' zapravo mi je sad svejedno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

30.08.2006. u 16:24 • 0 KomentaraPrint#

bolna istina

imas pravo bila sam djevojka bez iskustva
i u pocetku mi je bilo lose od tvog prisustva.
tada sam potegla pivu
i shvatila da sam bila u krivu
jer nisam se htjela zaljubiti,
ali nazalost sam pocela za tobom luda biti.
nisam prestajala piti,
a suze su nastavile liti.
na kraju sam shvatila da mi ne koristi plakanje
jer mi ono napravi uvik neko sranje,
od njega sam svaki put deprimirana
i to potraje nekoliko dana.
cijelo vrijeme mi se mjenjaju stanja duse,
a ja se nadam da mi se snovi zasad ne ruse...........

30.08.2006. u 16:09 • 0 KomentaraPrint#

bolest bez pokrica

dosla sam u grad kasno u noci
i nisam znala da cu i ja to moci
sreca mi se dogodila iznenada,
a u meni kao da srce vlada.
ali bio je to samo prolazan san
i jos jedan uzaludno potroseni dan.
ne treba mi nitko da mi drustvo pravi
jer mi ne moze pomoci u ovoj stravi,
ne treba mi nitko da na mene pazi
jer me svijet odavno gazi,
ali ne trpim nicije nagovaranje da odustanem od pica
jer moja je dusa bolest bez pokrica.
moje srce odavno je prestalo da kuca
jer sada samo puca.
ja sam sama kriva za moju tugu
ja sam kriva sto sam sama zatvorena u tom mracnom krugu................

30.08.2006. u 01:26 • 0 KomentaraPrint#

utorak, 29.08.2006.

prolazno stanje koje se cesto vraca

vrijeme sto krade uspomene,
ljubav sto reze vene,
sjene sto prate te cijeli vijek,
bol sto ostaje zauvijek,
sve su to ruzna iskustva
koja sam prosla jer nisam znala upustva,
ali sada kad mi je ljubav poznata
zatvoriti cu stara vrata
i krenuti u novi pocetak dana
trazeci ideje novog plana..................

29.08.2006. u 16:43 • 2 KomentaraPrint#

utorak, 22.08.2006.

znam

znam plakat cu kad sjetim se tebe,
ali mogu rastuziti samo sebe
jer tvoje srce je tvrdo kao stijena,
a ja cu se sjetiti svih lijepih uspomena
one lose bacit cu sa strane
sve dok lijepih ne ponestane.

znam plakat cu do kraja dana
jer na kraju uvijek ostanem sama
i kad pomislim da smo jos uvijek mogli biti skupa
u mom srcu nastane praznina i rupa
jer to je davno izgubljeno
i nikad vise nece biti vraceno.

znam suze cu liti,
al' nemogu ih vise u sebi kriti
sjetit cu se mjesta sto trazili smo ih zajedno,
a tebi ce biti svejedno
kad me vidis kako tuzno molim,
a moje ti oci govore koliko te ludo volim.

znam plakat cu do kraja zivota
znam bit' ce bolno kad dode godina stota
jer cu se sjetiti onih nasih dana
i otvoriti ce se stara rana
jer mi je tako dobro bilo,
a sada je sve tako tuzno zavrsilo.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

22.08.2006. u 23:19 • 3 KomentaraPrint#

my immortal

i'm so tired of being here
suppressed by all of my childish fears
and if you have to leave
i wish that you would just leave
because your presence still lingers here
and it won't leave me alone

these wounds won't seem to heal
this pain is just too real
there's just too much that time cannot erase

when you cried i'd wipe away all of your tears
when you scream i'd fight away all of your fears
and i've held your hand trough all of these years
but you still have all of me

you used to captivate me
by your resonating light
but now i'm bound by the life you left behind
your face it haunts my once pleasant dreams
your voice it chased away all the sainty in me

these wounds won't seem to heal
this pain is just too real
there's just too much that time cannot erase

when you cried i'd wipe away all of your tears
when you'd scream i'd fight away all of your fears
and i've held your hand trough all of these years
but you still have all of me

i've tried so hard to tell myself that you're gone
and though you're still with me
i've been alone all along

22.08.2006. u 01:46 • 4 KomentaraPrint#

izgubio si

neznam ni ja kako je to pocelo,
i kad pogledam na sto se sad svelo
jesam li ja kriva ili prokleta sudbina
jesam li ja nesto ucinila ili je to bolna istina
stvarno htjela sam da ostanemo zajedno
i da nas svi gledaju kao da smo jedno
mislila sam da cemo pobjediti sve probleme
i biti skupa cijelo vrijeme
steta sto sam ti ja bila samo jos jedna prolazna tema
steta sto za nas vise spasa nema
znam da biti ce tesko izdrzati bez tebe,
ali plakati za tobom vise nema potrebe
samo bi htjela da odes iz mog srca i duse
i da ne dolazis svaki put kad vjetar puse,
znam vratiti ces se kad shvatis da si napravio nepromisljenu glupost,
ali ne znam hocu li ti moci oprostiti tu nepromisljenost..........

zadnji put smo se culi prije par godina
nasao si curu,a ja sam mislila da vec imas i sina
za mene si postao samo decko iz proslosti
i ne znam kako si imao hrabrosti
vratio si se sam bez ikoga i pitao me jesm li sama
mislio si da sam jos uvijek ona stara i da cu se opet ponasati kao dama,
ali ja sam se promjenila i rekla sam ti da za nas vise nema nade,
a ti si pitao tko mi te iz srca krade,
zao mi je sto se toga prije sjetio nisi
jer vise me uopce ne zanima di si..........................

22.08.2006. u 00:04 • 0 KomentaraPrint#

subota, 19.08.2006.

NETKO U SVOM VLASTITOM SVIJETU

netko u svom vlastitom svijetu-
that is how the story begin

poceti cu s pjesmama,a ovako jedna glasi:

Lutala sam u vremenu
I nisam imala nikakvu tremu
Jer htjela sam se vratiti na taj dan
Kad mi se ispunio dugoocekivani san.
Tada sam shvatila da se svijet mijenja cesto
I da je sad postao borba za bolje mjesto........

IDECI OD MJESTA DO MJESTA
SHVATILA SAM DA TO NIJE TA CESTA.
IZGUBILA SAM TE ZAUVIJEK
JER BILO JE TESKO SLIJEDITI STARI TIJEK
I SAD SAM SIGURNA DA SAM ZA TOBOM LUDA,
A OD LJUBAVI NEZNAM KUDA

Trazila sam te svuda po svijetu
I prevrnula cijelu planetu.
Nisam te nasla ni na dnu oceana
Pa sam pokusala doci do stana.
Nazalost prekrila me je tama
I ostala sam potpuno sama........

IDECI OD MJESTA DO MJESTA
SHVATILA SAM DA TO NIJE TA CESTA
IZGUBILA SAM TE ZAUVIJEK
JER BILO JE TESKO SLIJEDITI STARI TIJEK
I SAD SAM SIGURNA DA MI NIKAD NISTA NISI ZNACIO U ZIVOTU
VEC SI MI PREDSTAVLJAO SAMO RUGLO I SRAMOTU

I konacno kad sam shvatla da si mi bio glavna inspiracija
I izlaz iz nepozeljnih situacija
Mogu ti reci samo jos par rijeci
Da ce i tebi jednog dana doci kraj sreci.............

19.08.2006. u 00:51 • 2 KomentaraPrint#

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (1)
Listopad 2006 (1)
Rujan 2006 (16)
Kolovoz 2006 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

sad by nature

Linkovi

no links

skorpion

28.10.1990.

welcome to my life

Counters