:-p
[ # ]

Image hosted by TinyPic.com Ok ljudi, delam nocnu, pa i nisam bas raspolozen za neka pisanja, a i osjecam se kao da je prek mene presla cijela mehanizacija od "Zagorja D.O.O.". No htel sam napisati sljedece. Imam 29 godina, ali u tih 29 nisam shvatil jos neke stvari, a to je zenski mozak. Naime, ponekad se prek poruka zna javit moja ex, s kojom sam bil prije nekoliko godina (5-6), nije to bas bil neki dug period hodanja i sve to,ali eto....spada u kategoriju ex-girlfriend! Ko i svaki put, tako je bilo i danas:"kak sam,gdje sam, tko sam, imam koju...bla, bla". Mislim...WFT??? Zenska koja me znogirala s osmjehom na licu, i to ne u 4 oka, vec nekim djecjim izvlacenjem i bjezanjem iz situacije, i to pazi sad razlog, jer njene frendice nemaju prijevoz za subotu van, a ona jedina moze dobit auto od staraca, ima mene pitat kak sam i sta radim???? Zalosno je , kaj je to u biti i bil pravi razlog, makar ja u to dugo jos posle nisam vjeroval, jer mi je bil prebedasti da bi vjeroval.Jos zalosnije od toga je, kaj su se njene frendice seksale s deckima u "njenom" autu, dok je ona stajala ili vani ili za sankom s coca-colom u ruci.Kad sam joj htel skrenut pozornost na to, obicno je sve zavrsilo u svađi ili pak da ja nju ne razumijem.Bwhahahah.... A nista, kulturno odgovorim na poruku, da se ne bi zabrinula za mene sto joj ne odgovaram (jednom sam zaboravil odgovorit, pa se jadna zabrinula da mi se nekaj dogodilo). Usto, pitam ju kako su njene frendice! Odgovara da se vecina vec poudavala, a neke imaju ozbiljne veze, pa slobodno vrijeme provode s deckima, a ona "jadna" salta po teletextu kad ce koji film na TV-u.
E "moja" XXX, kasno Marko na Kosovo stize, a u tvoju pamet jos kasnije od Kosova.Jedino mi je zao sto joj nisam napisao da nek uzme auto od staraca, pa nek napravi par pocasnih krugova oko VZ-a, za mene i svoje prijateljice.
Neka mi samo salje poruke, bar se nasmijem ponekad!

P.S.

Bwt....za tu vezicu mi nije zal,ali mi je zal XXX.Zgodna je zenska,ali...bedasta!

/kiss svima

14.09.2005....03:16 [ Komentari (5) ] Isprintaj

Moby
[ # ]

Image hosted by TinyPic.com







Hmmm....popis svih mobitela koje sam imal do sada:

1.Siemens S-10 (Cronet) 1999

2.Siemens c-25 (Vipnet) 2000

3.Ericsson T-9 (Vipnet) 2001

4.Nokia 3310 (Vipnet) 2001

5.Ericsson T-29 (Vipnet) 2002

6.Samsung SGH-?? (Vipnet) *Nazalost, nemogu se sjetit tocnog modela* 2002

7.Siemens c-55 (Vipnet) 2003

8.Siemens M-55 (Vipnet) 2003

9.Sony-Ericsson T-610 (Vipnet) 2004

10. Samsung SGH-E330 (Cronet ili T-Mobile) 2005


Hmmm...pa i nije bas neka impresivna brojka. Nekak sam bil uvjeren da sam ih imal vise. :-(((


06.09.2005....11:27 [ Komentari (6) ] Isprintaj

Wild West
[ # ]

Jedan zaštitar ubijen, drugi ranjen u pljački Fine


U pljački Fine u Zvonimirovoj ulici u Zagrebu poslijepodne je ubijen zaštitar, drugi je teško ranjen, a trojica razbojnika pobjegli s još neutvrđenim plijenom. Prema prvim policijskim informacijama, jedan je razbojnik ostao ispred poslovnice Fine u Zvonimirovoj 54, a dvojica su oko 14,50 sati upala unutra i odmah, bez upozorenja, počeli pucati iz dugog vatrenog oružja. Pritom su ubili jednog zaštitara tvrtke "Sokol Marić", a drugog teško ranili. Tada su s još neutvrđenim iznosom opljačkanog novca pobjegli u passatu karavanu koji je naknadno pronađen zapaljen u Rapskoj ulici u naselju Sigečica. Prema izjavama očevidaca, stanara susjednih zgrada, trojica mlađih razbojnika parkirali su automobil u Tuškanovoj ulici, odakle su i pobjegli nakon pljačke. Svjedoci kažu da su čuli nekoliko rafalnih pucnjeva iz automatskog oružja.



Dobrodosli u demokratsku i zapadnu civilizaciju!

...11:02 [ Komentari (0) ] Isprintaj

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>