orangeburst

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

mrtvi kut
sumorna stvarnost ne tako normalnog uma
iz sasvim obicne perspektive gledista


online



LIGA ZA BORBU PROTIV MEME ŠTAFETE
Image Hosted by ImageShack.us

fotografi i oni drugi
FLAIRE
Mrkvica
Isadora
Ramirez
f.serenade



Free Hit Counter
Free Hit Counter

21.02.2007., srijeda

black attack on tuesday night


Image Hosted by ImageShack.us
- 19:30 - Komentari (4) - Isprintaj - #

wanted.....death or alive...


Image Hosted by ImageShack.us

-nesluzbeno doznajemo kako je M.M. jucer nesto oko 19 sati pobjegao iz splitskog zatvora Bilice. Jos se ne zna kako je pobjegao, da li je imao pomagace i da li je sam. Samo znamo da je jako opasan i da je pocinuo veliki broj ubojstava, vjerojatno je i naoruzan, zato pazite!!!!
O daljnjem toku potrage cemo vas obavjestavati...pratite nas.
(hm....da mi je znat samo....)










- 18:00 - Komentari (1) - Isprintaj - #

17.02.2007., subota

jos jedan...


Image Hosted by ImageShack.us


"I often tell myself
That we could be more than just friends
I know you think that if we move to soon
It would all end
I live in misery when you're not around
And I won't be satisfied 'till we're taking those vows
There'll be some lovemaking, heartbreaking, soul shaking
Oh, lovemaking, heartbreaking, soul shaking
"


E.V.





- 19:07 - Komentari (1) - Isprintaj - #

15.02.2007., četvrtak

pogled....


Image Hosted by ImageShack.us

She
May be the face I can't forget
The trace of pleasure or regret
May be my treasure or the price I have to pay
She
May be the song that summer sings
May be the chill that autumn brings
May be a hundred different things
Within the measure of a day

She
May be the beauty or the beast
May be the famine or the feast
May turn each day into a heaven or a hell
She may be the mirror of my dreams
The smile reflected in a stream
She may not be what she may seem
Inside her shell

She
Who always seems so happy in a crowd
Whose eyes can be so private and so proud
No one's allowed to see them when they cry
She
May be the love that cannot hope to last
May come to me from shadows of the past
That I'll remember till the day I die

She
May be the reason I survive
The why and wherefore I'm alive
The one I'll care for through the rough in ready years
Me
I'll take her laughter and her tears
And make them all my souvenirs
For where she goes I've got to be
The meaning of my life is

She
She, oh she



E.C.





- 17:24 - Komentari (1) - Isprintaj - #

05.02.2007., ponedjeljak

kako je lijepo...


Image Hosted by ImageShack.us


pozeli noc dati cu ti zvijezde
pozeli dan dati cu ti sunce
pozeli toplinu dajem ti sebe
pozeli sve sto zelis
kako je lijepo zeljeti nesto
a znas da ce ti se to ostvariti
kako je lijepo kad volis zar ne
zelis li more, pozeli ga
znas li da ja pozelim tebe kraj sebe
tvoje ruke na mojim ramenima
tvoje usne na mojima
tvoju snagu volju....
kako je lijepo zeljeti nesto
a znas da ce ti se to ostvariti
kako je lijepo voljeti...tebe






- 00:51 - Komentari (5) - Isprintaj - #

01.02.2007., četvrtak

sun up in the sky

Image Hosted by ImageShack.us


"YOU'RE MY ANGEL
MY SUN UP IN THE SKY
WE'VE BEEN THROUGHT HELL
AND BACK TOGETHER
WHY YOU WANNA LEAVE ME NOW
ONLY YOU CAN EASE THE PAIN I FEEL
AND WIPE MY TEARS AWAY
WON'T YOU FLY BACK HOME
AND MAKE ME WHOLE AGAIN"


D.H.


Image Hosted by ImageShack.us
- 17:13 - Komentari (1) - Isprintaj - #