< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (9)
Rujan 2007 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
Yes or no?

Opis bloga

INA & JA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

JA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

IVA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

TINA I JA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

INA I FIĆO
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ŠAMEC & INA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MIŠIĆKA I MARTINA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

TINA & ANJA
Image Hosted by ImageShack.us


SILVIJA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

NELLA & TINA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

CLARA & ANA & JA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

DARIO
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

INA I MARTINA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MARTINA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

INA & REBIĆ
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

INA & ANA & REBIĆ
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

BARBARA I TINA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

TINA & BARBARA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

DUDO
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

DUDIN MOTOR
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MARTIN & KARLO (BURAZI)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

NAJ BOLJE KOKETIRANJE S DECKIMAAAA......
1) USPOSTAVI KONTAKT POGLEDOM...
...kod koketiranja je vazan i prvi kontakt pogledom. Vecina decki voli djevojke koje ne skrenu odmah pogled. Savjet za hrabre: nasmjesi mu se samouvjereno i pozdravi ga imenom u prolazu...to ce ga zainteresirati...!
2) POSTAVLJAJ MU PITANJA...!
...tako ce stalo morat biti aktivan: ako ga, na primjer, sretnes u sopingu, postavi mu dvije majce pod nos i pitaj ga: to mislis koja majca ce mi bolje stajat? ili uzmi muski dzemper i zamoli ga da ga proba za tebe je, kao, upravo biras rodendanski poklon za brata...
3) DAJ MU KOMPLIMENT...!
...komplimenti izazivaju bliskost. Reci mu to sto ti se svida kod njega. ''Ta tetovaza super ti stoji''! Ali, uvjek budi iskrena u tome...
3)PROBUDI ZANIMANJE...
... Uvjek se kao, iznenada i neplanirano, pojavi na njegovima omiljenim mjestima za izlazak. Al-ne svakog dana i ne previse napadno...
4)NAVEDI GA DA TE POZOVE NA SPOJ...!
...zelis ga ponovo vidjeti? Onda iskoristi svaku priliku: ''volis voziti bicikl''? I ja'' Ili: ''mozes li mi pomoci oko matematike''

Linkovi

Blog.hr
Blog servis


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Ime: Katarina

Nadimci: hm…ne znam ponekad Kata(to me živcira)

Godine: rođena sam 06.08.1992.…pa računajte…

Škola: 18. gimnazija…1.a…

Friends: Iva,Ivana(Ina),Antonella,Martina,Martina(druga),Valentina,Anja,Šamec,Rebić,Dudo,Darko….a sad iz srednje….Clarissa,Ana U,Tamara,Ana Š,..i ostale cure iz razreda,sve su super….Filip,Matia,marko,Krešo,Nino,Tomek,Tomi…..i svi odstali…

Narav: …… sami zaključite……

Ljubav: hehehe...zaljubljena….(uvijek)

Živim u najboljem kvartu- Oporovec - DUBRAVA!!!

Hoby: obožavam čitati,bicikl(obožavam voziti ga al sad je hladno…šmrc), kino, šetnja…komp,tv…GLAZBA…

Mjuzika: uglavnom sve…hip hop, r’n,b, ‘’malo’’ cajke,sve osim metala…

Pjevači: Timbaland…Rihanna…..Akon…Alicia Keys…Enrique Iglesias….Justin Timberlake…50 Cent…Sugababes…Kanye West…Pussycat Dolls…Nelly Furtado…Omarion…Sean Paul…Maroon 5...P.Diddy….Ciara…James Blunt…

Najvažnije mi je:...PRIJATELJI DEFINITVNO! ONDA LJUBAV…OBITELJ…ZDRAVLJE..SREĆA…








Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
DIJEVOJKE GRIJESE...
-pokusavaju biti ono sto nisu...
-prerano traze ozbiljnu vezu...
-misle da su decki glupi...
-prerano kazu ''da'' sexsu....
-piju, puse, drogiraju se...
-poigravaju se ozbiljnom vezom...
-boje se decka pozvat vani...
-vole decka koji je grup prema njima...
-varaju decka...
-nisu spremnee...








adopt your own virtual pet!


Image Hosted by ImageShack.us




Djevojka pita svog dečka:
"da li si zaljubljen u mene?"
ON ODGOVORI:NE
Ona ga pita:
"misliš li da sam lijepa?"
ON ODGOVORI:NE
Ona ga pita:
"da li sam ja u tvom srcu?"
ON ODGOVORI:NE
Na kraju ga pita:
"da te napustim, da li bi plakao za mnom?"
A ON ODGOVORI:NE
Okrene se i veoma tužna odluči otići od njega...
On ju na to zagrli i kaze:
"JA NISAM ZALJUBLJEN U TEBE,JA TE VOLIM.
JA MISLIM DA TI NISI LIJEPA - JA JEDNOSTAVNO MISLIM DA SI TI PREKRASNA.
TI NISI U MOM SRCU,TI SI MOJE SRCE.
JA NE BIH PLAKAO DA ME NAPUSTIŠ,JA BIH UMRO ZBOG TEBE!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



















































srijeda, 31.10.2007.

TRICK OR TREAT!!!!!!!!!

Danas je 31.10,noć vještica!!!! Nastava nam je trajala samo pola sata tako da nismo stigli ni trepnut već smo išli doma....hehe,prvi sat smo ''imali'' zemljopis,iz likovnog smo trebali napravit neki debilni rad u kojem opisujemo neku sliku koja nam se najviše sviđa.....tak da smo pod zemljopisom pisali taj rad...onda smo imali glazbeni,pitala me dobila sam 4-5 hehe nisam niš učila...pa fizika malo smo si prilegli i zzzzzzzz...pa DSD Herr Arndt nas je zajebavo,doveo je nekog ''eksperta'' za prehranu koji je došo iz bugarske...a to je bio neki profesor u našoj školi...al samo da zna NISMO NASJELI !!!!!!!!

MATIA SRETAN 16. ROĐENDAN!!!!! Clarissa i ja smo se dosjetile da iznenadimo Matiju,danas ujutro Clarissa Ana Š. Lovro i ja išli smo mu nekaj kupit....kupili smo mu cd 50 Centa...neku lopticu koja svijetli....i još ''svašta'' hehe...
Taj poklon je cijeli dan bio kod mene tak da sam se morala skrivat svaki put kad bi vadila i spremala knjige da ovaj ne vidi...na kraju dana dali smo mu taj poklon baš se iznenadio...trebali smo i ić u kino al niko na kraju nije mogo ić...pa su : Clarissa,Ana S.,Lovro,Marko,Krešo,Valentina,Antonela,Filip i ja išli u McDonald's....i eto tak krivo mi je kaj nismo mogli u kino....fakat bezveze...ehh sad četri dana uživancije...jeee...napokon malo odmora...






NOĆ VJEŠTICA


Image Hosted by ImageShack.us



Halloween Kids

Danas Amerikanci slave vjerojatno najneobičniji praznik u godini – Halloween, Noć vještica. Večeras će gotovo svaka ulica u Americi biti u znaku duhova, vilenjaka i vještica te likova iz filmova strave i užasa…
Slavljenja Halloweena potiče od Kelta koji su prije dvije tisuće godina naseljavali područja zapadne i središnje Europe. Prema njihovom paganskom vjerovanju duhovi umrlih lutaju zemljom baš danas navečer - 31.listopada. Kako bi se zaštitili od duhova, Kelti se maskiraju te im nude hranu i piće.

Image Hosted by ImageShack.us


U prvom stoljeću prije Krista, Kelte i njihovu zemlju okupirali su Rimljani koji su svoje vlastite paganske običaje kombinirali s keltskim tradicijama. 800-te godine papa Bonifacije IV proglašava 1. studeni Danom svih svetih, kada se odaje počast svecima i umrlima.
Djeca u Americi, a sve više i u drugim zemljama, vole ovaj praznik jer je on prilika za maskiranje te sakupljanje slatkiša od susjeda i prijatelja. Ovaj običaj u Americi prati izreka - "trick or treat", što znači – ili nam dajte neku poslasticu ili ćemo vas dobro nasamariti, a poslasticu dobiti na prijevaru!
Zločeste su šale stvar prošlosti, ali sakupljanje slatkiša po susjedstvu za djecu je i dalje najljepši dio Halloweena. Ukoliko ljudi ne žele da ih večeras “ometaju” maškare, ova se poruka šalje na jednostavan način - vrata stana ili trijem kuće ne ukrašava se u stilu Noći vještica, prije svega nema izrezbarene bundeve sa svijećom.
Halloween ne slave samo djeca. U Americi s dosta entuzijazma slave ga i odrasli. Neki čak na prikladnom kostimu rade cijelu godinu! Većina pak kostim ili masku kupuje u specijaliziranim trgovinama. "Najpopularniji kostimi i maske ove godine su Spiderman, koji je jako uzbudljiv za djecu, ali, naravno i Drakula te drugi likova iz horror filmova poput – Krika…Ima svega i svačega..." - rekao nam je vlasnik jedne trgovine maskama u okolici Washingtona.

Image Hosted by ImageShack.us


Što je to posebno u Halloweenu? Možda to što je svatko u prilici da nakratko pobjegne od stvarnosti? Ili – u slučaju najmlađih - da te noći ne bude pod paskom starijih?
U Noći vještica često čak i vaši najdivljiviji snovi i fantazije postaju stvarnost. Tako se žene često preoblače u muškarce, dok neki muškarci možda ostvaruju svoje snove navlačeći cipele s visokom petom, pretvarajući se tako u prave ljepotice! Za one koji večeras žele okušati takav novi identitet, u Washingtonu se čak i organizira utrka muškaraca na visokim potpeticama….
Uglavnom, Halloween je praznik mašte čija je svrha - dobro se zabaviti. Pri tome nije bitno jeste li se obukli u neki smiješni kostim ili vam je na licu maska kojoj je cilj preplašiti; nije bitno da li ste dijete ili odrasla osoba….
Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us





|Say... 6| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.