< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (9)
Rujan 2007 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
Yes or no?

Opis bloga

INA & JA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

JA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

IVA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

TINA I JA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

INA I FIĆO
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ŠAMEC & INA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MIŠIĆKA I MARTINA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

TINA & ANJA
Image Hosted by ImageShack.us


SILVIJA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

NELLA & TINA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

CLARA & ANA & JA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

DARIO
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

INA I MARTINA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MARTINA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

INA & REBIĆ
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

INA & ANA & REBIĆ
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

BARBARA I TINA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

TINA & BARBARA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

DUDO
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

DUDIN MOTOR
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MARTIN & KARLO (BURAZI)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

NAJ BOLJE KOKETIRANJE S DECKIMAAAA......
1) USPOSTAVI KONTAKT POGLEDOM...
...kod koketiranja je vazan i prvi kontakt pogledom. Vecina decki voli djevojke koje ne skrenu odmah pogled. Savjet za hrabre: nasmjesi mu se samouvjereno i pozdravi ga imenom u prolazu...to ce ga zainteresirati...!
2) POSTAVLJAJ MU PITANJA...!
...tako ce stalo morat biti aktivan: ako ga, na primjer, sretnes u sopingu, postavi mu dvije majce pod nos i pitaj ga: to mislis koja majca ce mi bolje stajat? ili uzmi muski dzemper i zamoli ga da ga proba za tebe je, kao, upravo biras rodendanski poklon za brata...
3) DAJ MU KOMPLIMENT...!
...komplimenti izazivaju bliskost. Reci mu to sto ti se svida kod njega. ''Ta tetovaza super ti stoji''! Ali, uvjek budi iskrena u tome...
3)PROBUDI ZANIMANJE...
... Uvjek se kao, iznenada i neplanirano, pojavi na njegovima omiljenim mjestima za izlazak. Al-ne svakog dana i ne previse napadno...
4)NAVEDI GA DA TE POZOVE NA SPOJ...!
...zelis ga ponovo vidjeti? Onda iskoristi svaku priliku: ''volis voziti bicikl''? I ja'' Ili: ''mozes li mi pomoci oko matematike''

Linkovi

Blog.hr
Blog servis


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Ime: Katarina

Nadimci: hm…ne znam ponekad Kata(to me živcira)

Godine: rođena sam 06.08.1992.…pa računajte…

Škola: 18. gimnazija…1.a…

Friends: Iva,Ivana(Ina),Antonella,Martina,Martina(druga),Valentina,Anja,Šamec,Rebić,Dudo,Darko….a sad iz srednje….Clarissa,Ana U,Tamara,Ana Š,..i ostale cure iz razreda,sve su super….Filip,Matia,marko,Krešo,Nino,Tomek,Tomi…..i svi odstali…

Narav: …… sami zaključite……

Ljubav: hehehe...zaljubljena….(uvijek)

Živim u najboljem kvartu- Oporovec - DUBRAVA!!!

Hoby: obožavam čitati,bicikl(obožavam voziti ga al sad je hladno…šmrc), kino, šetnja…komp,tv…GLAZBA…

Mjuzika: uglavnom sve…hip hop, r’n,b, ‘’malo’’ cajke,sve osim metala…

Pjevači: Timbaland…Rihanna…..Akon…Alicia Keys…Enrique Iglesias….Justin Timberlake…50 Cent…Sugababes…Kanye West…Pussycat Dolls…Nelly Furtado…Omarion…Sean Paul…Maroon 5...P.Diddy….Ciara…James Blunt…

Najvažnije mi je:...PRIJATELJI DEFINITVNO! ONDA LJUBAV…OBITELJ…ZDRAVLJE..SREĆA…








Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
DIJEVOJKE GRIJESE...
-pokusavaju biti ono sto nisu...
-prerano traze ozbiljnu vezu...
-misle da su decki glupi...
-prerano kazu ''da'' sexsu....
-piju, puse, drogiraju se...
-poigravaju se ozbiljnom vezom...
-boje se decka pozvat vani...
-vole decka koji je grup prema njima...
-varaju decka...
-nisu spremnee...








adopt your own virtual pet!


Image Hosted by ImageShack.us




Djevojka pita svog dečka:
"da li si zaljubljen u mene?"
ON ODGOVORI:NE
Ona ga pita:
"misliš li da sam lijepa?"
ON ODGOVORI:NE
Ona ga pita:
"da li sam ja u tvom srcu?"
ON ODGOVORI:NE
Na kraju ga pita:
"da te napustim, da li bi plakao za mnom?"
A ON ODGOVORI:NE
Okrene se i veoma tužna odluči otići od njega...
On ju na to zagrli i kaze:
"JA NISAM ZALJUBLJEN U TEBE,JA TE VOLIM.
JA MISLIM DA TI NISI LIJEPA - JA JEDNOSTAVNO MISLIM DA SI TI PREKRASNA.
TI NISI U MOM SRCU,TI SI MOJE SRCE.
JA NE BIH PLAKAO DA ME NAPUSTIŠ,JA BIH UMRO ZBOG TEBE!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



















































subota, 20.10.2007.

zanimljivosti......:))


1) Nemoguce je sisati vlastiti lakat.

2) Coca Cola originalno bila zelena.

3) American Airlines ustedio $40,000 1987. godine vadeci po jednu maslinu iz svake salate koja je sluzena u prvoj klasi.

4) Kvakanje patke ne pravi eho i niko ne zna zbog cega.

5) Svaki kralj u kartama predstavlja jednog velikog kralja iz povjesti:

Pik: Kralj David. Tref: Aleksandar Veliki. Herc: Karlo Veliki. Karo: Julije Cezar.

6) Pomnozi 111,111,111 x 111,111,111 = 12,345,678,987,654,321

7) - Ako statua neke osobe na konju koja se nalazi u parku ima obje prednje noge u zraku, osoba je poginula u borbi

- Ako je konju samo jedna prednja noga podignuta, osoba je umrla od rana zadobijenih u borbi.

- Ako su konju sve cetiri noge na zemlji, osoba je umrla prirodnom smrcu.

8) Ime Jeep dolazi od jedne americke vojne kratice "General Purpose" vehicle, G.P..

9) U Pentagonu ima duplo vise wc-a nego sto je potrebno. Kada su ga gradili, zakon je zahtijevao odvojene wc-e za crnce i bijelce.

10) Nemoguce je kihnuti otvorenih ociju.

11) Desnjaci u prosijeku zive 9 godina duze nego ljevaci.

12) Bubasvaba moze zivjeti devet dana bez glave, prije nego sto umre OD GLADI.

13) Slonovi su jedine zivotinje koje ne mogu skakati (srecom).

14) Jedna prosjecna osoba se smije 15 puta dnevno.(ja pet puta više hahanaha)

15) Komarci imaju zube.(vampiri bježii!!!)

16) Miguel de Cervantes i William Shakespeare koji se smatraju najvecim piscima u svojim zemljama, obojica su umrli 23. travnja 1616...

17) Trebalo je 22 stoljeca da se izracuna udaljenost izmedju Zemlje i Sunca (149,400,000 km). To bismo puno ranije znali da se netko sjetio
pomnoziti s 1,000,000,000 visinu Keopsove piramide u Gizi, koja je izgradjena 30 stoljeca prije Krista.

18) U staroj Engleskoj ljudi nisu smjeli upraznjavati seks bez

odobrenja kralja (pogotovo ako se radilo o clanu kraljevske obitelji).

Kada bi par htio imati djecu, morao je zatraziti dozvolu monarha, koji bi im predao plocicu koju su kacili na vrata sobe dok su imali odnose.
Na plocici je pisalo: "Fornication Under Consent of the King" (F.U.C.K.). Ovo je i porijeklo rijeci koju ste upravo procitali.

19) Za vrijeme secesijskog rata, kada su se trupe vracale u svoje kartele bez gubitaka, pisali su na jednoj velikoj tabli "0 Killed" (nula poginulih). Odatle izraz "O.K." da bi rekli da je sve dobro.

|Say... 11| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.