Linkovi

Postani zvijezda(u pokusaju)

petak, 25.09.2020.

U pokušaju

Pozdrav dragi moji, za početak da se predstavim.

Moje ime je Sara,da da sada će većina vas pomisliti "još jedan neradnik" istina je puno gora...imam 19 godina i tek se pronalazim.Mogla bi sada do sutra pisati o pokušajima svog pronalaženja.Inače planiram u vojsku ali trenutno nisam u mogućnosti kao većina mladih radi ubojitog Covida-19.
Što sam naslov kaže u pokušaju to ti je prijatelju moj trenutni život sve je nešto u pokušaju.Pokušala sam raditi nema posla,u pokušaju nađem posao naravno poslodavac u pokušaju da isplati plaću haha nije baš za smijati ali Bože moj ljudi smo.Inače sam od malena htjela postati zvijezda,pa makar 10 ljudi znalo za mene.Bili su tu pokušaji pisanja bloga ali sam odustajala jer naravno dolazim iz grada gdje je sramota biti drugačiji.Vjerujem da je tako većini.Iskreno nisam ja netko tko će soliti pamet ali svi smo mi drugačiji nije nas ista mati rodila.
Zato sam se odvažila pa započela nešto pisati...

Oznake: zemlja čuda


- 13:22 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  rujan, 2020  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Rujan 2020 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga