< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

NEKOLIKO BLOGOVA:
moj blog...
angie...
beštijica...
kiss...
...T i n a A...
...jedna mala garava...
...!w0//©h@™...
sailor moon...

NEKOLIKO BLOGOVA KOJI PIŠU PRIČE:
mishka-cura koja piše predobru(ODLIČNU!!!)priču.
mishkina 2. knjiga...
lianne-cura koja piše svoju izmišljenu priču kao dnevnik.
inspiracija-iako je cura tek počela pisati knjigu super je...jako tužna,ali super.
lindsay kill-cura koja jako dugo piše također priču o magiji.
zvrka...
sailor moon piše knjigu...
Ashley & Summer








...OPIS KNJIGE...

NASLOV:Youban Sophie
MJESTO RADNJE:Latha
VRIJEME RADNJE:21.stoljeće
TEMA:Tinejđerski život:prijateljstvo,obitelj,
ljubav...

ŠKOLA:Youban Sophie
NAJGLAVNIJI LIKOVI:
-Alicia Barkler
-Patty Farrell
-Eri Lydon
-Stella Duns




*ALICIA BARKLER*
-Alicia je dosta sramežljiva cura.
Ima 15 godina i rođena je 18.07. u znaku Raka.
Romantična je.Nakon što će joj dečko poginuti bit će izgubljena.Visoka je 167 cm.Ima psa haskya Bellu kojeg je dobila za 13. rođendan.
-Pohađa 1.b gimnazije Youban Sophie.U razredu je sa Patty,Stellom,Eri,Nickom,
Ryanom
.
Iako joj se ne da učiti previše dobro prolazi razred jer sluša na satovima,zato se profesori nikad ne brinu za nju.
-Živi sa mamom Jennifer,tatom Robertom i mlađom sestrom Marricom.
Mama joj radi kao dizajnerica,a tata kao odvjetnik.Dosta se slaže sa roditeljima,ali sestra joj ponekad ide na živce.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



*PATTY FARRELL*
-Za razliku od Alicie,ona nije sramežljiva.Vrlo je otvorena i uvijek je sprema uzvratiti.
Ima 15 godina.Rođena je 15.05. u znaku Bika.
Od nedavno je u vezi sa Charliem i jako ga voli.
Visoka je 166 cm.Ima mačkicu Lunu.
-Pohađa 1.b. gimnazije Youban Sophie.U razredu je s Aliciom,Stellom,Eri,Nickom,
Ryanom.
Odlična je učenica,ali nije štreberica.Samo prati nastavu i to joj pomaže sa profesorima jer je dosta aktivna.
-Živi sa mamom Manuel i tatom Williamom.
Mama radi kao zubarica,a tata je vlasnik tvrtke za odjeću.Više se slaže sa tatom nego sa mamom.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




*ERI LYDON*
-Kad se radi o dečkima sramežljiva je,a u upoznavanju osoba onda je vrlo otvorena.
Ima 15 godina.Rođen je 25.08. u znaku Djevice.
Nema dečka,ali zaljubljena je u nekoga.
Visoka je 166 cm.Ima zečića Biancu.
-Pohađa 1. b gimnazije Youban Sophie.U razredu je s Aliciom,Patty,Nickom,
Ryanom.
U školi je aktivna,pa lako dobije dobre ocjene.
-Živi sa mamom Joey i starijim bratom Paulom.Tata ih je napustio kad je ona imala 3 godine.
Mama radi u banci,a brat pohađa 2. razred Youban Sophie škole.Slaže se s bratom samo kad se on ne upucava nekoj njenoj prijateljici.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us





*STELLA DUNS*
-Draga i druželjubljiva je.
Ima 15 godina.Rođena je 18.10. u znaku Vage.
Nema dečka.
Visoka je 165 cm.Ima mačkicu Fluffy.
-Pohađa 1.a.gimjazije Youban Sophie.U razredu je s Aliciom,Patty,Eri,Nickom i Ryanom.
Voli učiti,ali školu apsolutno ne voli.Profesori dosta očekuju od nje,ali ona ponekad ne može dati što oni žele.
-Živi sa mamom Silviom i tatom Rexom.
Mama radi kao psihologica u vlastitom uredu,a tata kao doktor u ''Općoj bolnici''.
Slaže se jako dobro s roditeljima.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us





*NICK GAGE*
-Otvoren je sa svima i voli se zezati.
Ima 15 godina.Rođen je 20.03. u znaku Ribe.
Visok je 170 cm.Nema curu.U slobono vrijeme bavi se surfanjem.
-Pohađa 1.b gimnazije Youban Sophie.Ide u razredu s Ryanom,Aliciom,Stellom,Eri i Patty.
Dobar je ućenik i zbog svog humora slaže sa svim profesorima.
-Živi sa mamom Allison i tatom Christianom.
Mama radi kao dizajnerica,a tata kao odvjetnik.
Image Hosted by ImageShack.us





*RYAN BROWN*
-Voli se smijati i zezati.
Ima 15 godina.Rođen je 15.01. u znaku Jarca.
Visok je 170 cm.Nema curu,a u slobodno vrijeme surfa s Nickom.
-Pohađa 1.b gimnazije Youban Sophie.U razredu je s Nickom,Stellom,Aliciom,Eri i Patty.
Slaže se sa svim profesorima.
-Živi sa mamom Carlom,očuhom Peterom i mlađom polusestrom Polly.Tata mu je poginuo kad je imao samo godinu dana.
Mama ima vlastitu trgovinu odjeće,a očuh radi u banci.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us






*PAUL LYDON*
-Otvoren je i ne boji se reći nekome šta misli o njemu.
Ima 16 godina.Rođen je 21.04. u znaku Bika.
Visok je 172 cm.Nema curu,ali voli se upucavati svakoj zgodnoj curi.Voli surfati.
-Pohađa 2.b. gimnazije Youban Sophie.Ide u razred s Charliem.
Dobar je učenik.
-Živi sa mamom Joey i sestrom Eri. Tata ga je napustio kad je imao 4 godine.
Mama radi u banci.
Image Hosted by ImageShack.us





*CHARLIE VANDOM*
-Na prvi pogled izgleda ozbiljan,ali on se obožava šaliti.
Ima 16 godina.Rođen je 15.02 u znaku Vodenjaka.
Visok je 172 cm.Ima curu Patty s kojom je već 3 mjeseca.Voli surfanje.
-Pohađa 2.b. gimnazije Youban Sophie.Ide u razred s Paulom.
Profesori ga vole,ali on njih ne podnosi.
-Živi s mamom Jerry i tatom Leonom.
Mama radi kao tajnica,a tata kao mehaničar.
Image Hosted by ImageShack.us

...ARHIVA...

...1. POGLAVLJE...
...2. POGLAVLJE...
...3. POGLAVLJE...
...4. POGLAVLJE...
...5. POGLAVLJE...
...6. POGLAVLJE...
...7. POGLAVLJE...
...8. POGLAVLJE...
...9. POGLAVLJE...
...10. POGLAVLJE...
....11. POGLAVLJE...
...12. POGLAVLJE...

utorak, 31.10.2006.

14. POGLAVLJE

Eri se probudila. Već neko vrijeme nije pričala s mamom. Nije joj mogla oprostiti što joj je tajila i lagala da je sve u redu. S bratom se pomirila uz pomoć Ryana. Nije da previše pričaju, ali svako toliko razgovaraju.
Bila je sama doma i spremila si je doručak. Napravila je topli sendvič i sjela je ispred televizije. Pozvonili su na vrata i morala se dići da otvori. Bio je to njen tata.
-Što radite ovdje?! –upitala ga je.
-Došao sam po tebe. –odgovorio je. –Oblači se i spremi torbu jer istog treba ideš sa mnom! Jasno?!
Djevojka je brzo zatvorila vrata i zaključala se. Uzela je telefon i nazvala je brata da odmah dođe doma. Kad se on vratio nikoga nije bilo ispred kuće.
-Eri, je li sve u redu? –naglo je otvorio vrata.
-Paul! –zagrlila ga je. –Tata me htio odvesti!
-Smiri se. Sad sam ja ovdje!
Onda su došli Erina mama i Alicin tata. Smijali su se i veselili, ali ostali su kad su vidjeli Erino uplašeno lice.
-Što se dogodilo? –začudila se mama.
-Tata je htio odvesti Eri, ali se uspjeli zaključati i nazvala me! –rekao je sin.
-Trebala sam si i misliti da će to htjeti napraviti. –zanijekala je. –Pobjedili smo ga i sudac mu ne da da vam se približava godinu dana! Ako to učini ide u zatvor.
-Nazvat ću policiju. –g. Barkler nazvao je policijsku stanicu.
Djevojka je bila preplašena. U jednom trenutku pomislila je da će izgubiti obitelj, sve prijatelje i dečka do kojeg joj je stalo. Mama ju je snažno zagrlila i ponavljala joj je da neće dopustiti da joj tata nešto napravi.
Policija je došla i odlučili su da bi bilo najbolje da netko neprimjetno čuva stražu kako bi uhvatili g. Lydona na dijelu.
Navečer su Erina mama i njen brat morali negdje otići, pa je cura morala ostati sama doma na neko vrijeme. Netko je opet pokucao na vrata. Uplašeno je provirila kroz prozor i vidjela je da se radi o Ryanau. Sretno je otvorila vrata.
-Ryan!!! –nasmiješila se.
-Paul me zvao i ispričao je što se dogodilo. Zamolio me da pripazim na tebe dok se tvoja mama ili on ne vrate! –uzvratio je.
-Uđi! –zaključala je vrata. –Hvala što si došao!
-Ne moraš mi zahvaljivati! Uvijek ću ti pomagati.
Tek je tada shvatila kakav je on zapravo dečko. Ryan je bio zabavan, a pogotovo sladak. Na njegovim smiješkovima srce bi joj kucalo sve brže i brže, a još brže kad bi mu bila blizu. Zabavljali su se cijelu večer i ona je na kraju zaspala dok su gledali film. Ryan ju je pokrio dekom da joj ne bude hladno i nastavio je gledati televiziju. Svako toliko gledao bi u nju. Počela mu se sviđati, a da to nije htio. Godila mu je njena blizina i jedva bi čekao da ju vidi.

Nick je išao provjeriti da li Michelle spava jer je htio ići do Alicie. Na svu sreću, ona je spavala, pa je mogao izaći iz kuće na nekih pola sata. Djevojka se probudila i vidjela ga je kako izlazi iz kuće. Obukla se i odlučila ga je slijediti. Kad je došao kod Alciine kuće bacio joj je kamenčiće na prozor.
-Tko je to? –otvorila je prozor.
-Ja sam, Nick! –stajao je ispod njenog prozora. –Molim te, dođi dole jer moramo pričati!
-Dolazim! –zatvorila je prozor i izašla vani.
Michelle se sakrila iza stabla kako ju ne bi vidjeli. Alicia se približila Nicku.
-Što mi moraš reći?
-Znam da ti je Michelle rekla za njenu bolest i da me užasno voli. Mi nismo skupa! Ona to misli i možda je najbolje da i dalje misli, ali jedno moraš znati. Zavolio sam te otkad smo se družili poslije Eddyeve smrti! Teško mi je gledati te ovakvu zbog mene. Vidim da si tužna! Ako osjećaš nešto prema meni nemoj se bojati.
-Mislila sam da sam i tebe izgubila! –oči su joj bile pune suza.
-Kako ste samo licemjerni!!! –proderala se Michelle.
-Michelle?! –začudili su se oboje.
-Rekao si da ti se ona ne sviđa! Da voliš mene! Kako si mogao lagati?!
-Smiri se! Nemoj se previše ljutiti jer bi ti moglo naškoditi.
-Umukni!!! A ti? Smatrala sam te prijateljicom! Kako si se mogla umiješati u našu vezu?!
-Michelle, pokušaj se smiriti, molim te! –govorila je ona.
-Znaći, Nick je dečko o kojem si mi pričala! Baš ste... –u onom trenutku pala je u nesvijest.
-Ne!! Michelle! –Nick i Alicia potrčali su k njoj.

„Opća bolnica“...
Michelleino se stanje pogoršalo. Ležala je u krevetu i teško disala. Nick je sjedio kraj njenog kreveta. Osjećao se krivim za njeno stanje.
-Nemoj umrijeti, molim te! –držao joj je ruku. –Za sve sam ja kriv! Morao sam se uvjeriti da spavaš.
Alicia je ušla i približila mu se.
-Kako je?
-Stanje joj se pogoršalo.
-Za sve sam ja kriva!
-Ne, ti nemaš veze s tim! Da ja nisam došao k tebi to se ne bi dogodilo.
-Zato je najbolje da me više ne tražiš!
-Što?
-Odustajem od tebe, Nick! Ne želim te kraj sebe jer ćemo inaće samo pomoći Michelle da što prije umre!
-Ne, nemoj mi to raditi! Molim te!
-Zbogom, Nick! –uplakano je izašla iz sobe.
Htio je otići za njom, ali ga je Michelle uhvatila za ruku.
-Ne ostavljaj me, molim te!!!
-Michelle... –s jakim bolom u srcu sjeo je kraj nje, ali razmišljao je o Alicii.
Ryan je imao pravo. Morao je prije reći šta se događa jer ju je sada izgubio. Michelle je plakala. Nick ju je promatrao. Nije znao što da napravi u onom trenutku.

Alicia nije znala gdje ići, pa je otišla kod Patty pošto je znala da je sama doma. Pokuzala je na vrata i djevojka joj je otvorila.
-Alicia, što radiš ovdje? Zašto plačeš?! Daj, molim te, uđi! –pozvala ju je prijateljica.
Vidjela je da je Charlie kod nje.
-Bok, Alicia. Kako si?
-Loše! Patty, idem ja. Ne želim vam smetati!
-Ne smetaš! Jelda, ljubavi?
-Naravno da ne smetaš. Ispričaj nam što se dogodilo!
Nije im mogla ispričati jer je cijelo vrijeme plakala. Srce joj je ovaj put bilo slomljeno do kraja i znala je da ne može pronaći ostale komadiće da ih opet spoji. Charlie i Patty su je tužno promatrali.
-Odrekla sam ga se. –progovorila.
-Nicka? Zašto?! –zanijekao je Charlie. –On te voli!
-Da, znam! Došao je kod mene večeras i rekao mi je, ali nažalost nas je Michelle pratila. Nakon što nam je rekla grozne stvari pala je u nesvijest i stanje joj se pogoršalo! Pa sam mu ja rekla da je odustajem od njega i da me ne traži više!
-Žao mi je, malena! –Patty ju je zagrlila.
-Ne ću vam smetati, pa idem doma.
-Želiš li da te prebacim? Ovako i onako i ja moram doma. –poljubio je curu i izašli su iz kuće.
Alicia je cijelim putem plakala. Charliea je bolilo gledati ju kako pati. Zahvalila mu se na prijevozu i kad je došla doma zaspala je u plaču.

<< Arhiva >>