< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

NEKOLIKO BLOGOVA:
moj blog...
angie...
beštijica...
kiss...
...T i n a A...
...jedna mala garava...
...!w0//©h@™...
sailor moon...

NEKOLIKO BLOGOVA KOJI PIŠU PRIČE:
mishka-cura koja piše predobru(ODLIČNU!!!)priču.
mishkina 2. knjiga...
lianne-cura koja piše svoju izmišljenu priču kao dnevnik.
inspiracija-iako je cura tek počela pisati knjigu super je...jako tužna,ali super.
lindsay kill-cura koja jako dugo piše također priču o magiji.
zvrka...
sailor moon piše knjigu...
Ashley & Summer








...OPIS KNJIGE...

NASLOV:Youban Sophie
MJESTO RADNJE:Latha
VRIJEME RADNJE:21.stoljeće
TEMA:Tinejđerski život:prijateljstvo,obitelj,
ljubav...

ŠKOLA:Youban Sophie
NAJGLAVNIJI LIKOVI:
-Alicia Barkler
-Patty Farrell
-Eri Lydon
-Stella Duns




*ALICIA BARKLER*
-Alicia je dosta sramežljiva cura.
Ima 15 godina i rođena je 18.07. u znaku Raka.
Romantična je.Nakon što će joj dečko poginuti bit će izgubljena.Visoka je 167 cm.Ima psa haskya Bellu kojeg je dobila za 13. rođendan.
-Pohađa 1.b gimnazije Youban Sophie.U razredu je sa Patty,Stellom,Eri,Nickom,
Ryanom
.
Iako joj se ne da učiti previše dobro prolazi razred jer sluša na satovima,zato se profesori nikad ne brinu za nju.
-Živi sa mamom Jennifer,tatom Robertom i mlađom sestrom Marricom.
Mama joj radi kao dizajnerica,a tata kao odvjetnik.Dosta se slaže sa roditeljima,ali sestra joj ponekad ide na živce.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



*PATTY FARRELL*
-Za razliku od Alicie,ona nije sramežljiva.Vrlo je otvorena i uvijek je sprema uzvratiti.
Ima 15 godina.Rođena je 15.05. u znaku Bika.
Od nedavno je u vezi sa Charliem i jako ga voli.
Visoka je 166 cm.Ima mačkicu Lunu.
-Pohađa 1.b. gimnazije Youban Sophie.U razredu je s Aliciom,Stellom,Eri,Nickom,
Ryanom.
Odlična je učenica,ali nije štreberica.Samo prati nastavu i to joj pomaže sa profesorima jer je dosta aktivna.
-Živi sa mamom Manuel i tatom Williamom.
Mama radi kao zubarica,a tata je vlasnik tvrtke za odjeću.Više se slaže sa tatom nego sa mamom.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




*ERI LYDON*
-Kad se radi o dečkima sramežljiva je,a u upoznavanju osoba onda je vrlo otvorena.
Ima 15 godina.Rođen je 25.08. u znaku Djevice.
Nema dečka,ali zaljubljena je u nekoga.
Visoka je 166 cm.Ima zečića Biancu.
-Pohađa 1. b gimnazije Youban Sophie.U razredu je s Aliciom,Patty,Nickom,
Ryanom.
U školi je aktivna,pa lako dobije dobre ocjene.
-Živi sa mamom Joey i starijim bratom Paulom.Tata ih je napustio kad je ona imala 3 godine.
Mama radi u banci,a brat pohađa 2. razred Youban Sophie škole.Slaže se s bratom samo kad se on ne upucava nekoj njenoj prijateljici.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us





*STELLA DUNS*
-Draga i druželjubljiva je.
Ima 15 godina.Rođena je 18.10. u znaku Vage.
Nema dečka.
Visoka je 165 cm.Ima mačkicu Fluffy.
-Pohađa 1.a.gimjazije Youban Sophie.U razredu je s Aliciom,Patty,Eri,Nickom i Ryanom.
Voli učiti,ali školu apsolutno ne voli.Profesori dosta očekuju od nje,ali ona ponekad ne može dati što oni žele.
-Živi sa mamom Silviom i tatom Rexom.
Mama radi kao psihologica u vlastitom uredu,a tata kao doktor u ''Općoj bolnici''.
Slaže se jako dobro s roditeljima.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us





*NICK GAGE*
-Otvoren je sa svima i voli se zezati.
Ima 15 godina.Rođen je 20.03. u znaku Ribe.
Visok je 170 cm.Nema curu.U slobono vrijeme bavi se surfanjem.
-Pohađa 1.b gimnazije Youban Sophie.Ide u razredu s Ryanom,Aliciom,Stellom,Eri i Patty.
Dobar je ućenik i zbog svog humora slaže sa svim profesorima.
-Živi sa mamom Allison i tatom Christianom.
Mama radi kao dizajnerica,a tata kao odvjetnik.
Image Hosted by ImageShack.us





*RYAN BROWN*
-Voli se smijati i zezati.
Ima 15 godina.Rođen je 15.01. u znaku Jarca.
Visok je 170 cm.Nema curu,a u slobodno vrijeme surfa s Nickom.
-Pohađa 1.b gimnazije Youban Sophie.U razredu je s Nickom,Stellom,Aliciom,Eri i Patty.
Slaže se sa svim profesorima.
-Živi sa mamom Carlom,očuhom Peterom i mlađom polusestrom Polly.Tata mu je poginuo kad je imao samo godinu dana.
Mama ima vlastitu trgovinu odjeće,a očuh radi u banci.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us






*PAUL LYDON*
-Otvoren je i ne boji se reći nekome šta misli o njemu.
Ima 16 godina.Rođen je 21.04. u znaku Bika.
Visok je 172 cm.Nema curu,ali voli se upucavati svakoj zgodnoj curi.Voli surfati.
-Pohađa 2.b. gimnazije Youban Sophie.Ide u razred s Charliem.
Dobar je učenik.
-Živi sa mamom Joey i sestrom Eri. Tata ga je napustio kad je imao 4 godine.
Mama radi u banci.
Image Hosted by ImageShack.us





*CHARLIE VANDOM*
-Na prvi pogled izgleda ozbiljan,ali on se obožava šaliti.
Ima 16 godina.Rođen je 15.02 u znaku Vodenjaka.
Visok je 172 cm.Ima curu Patty s kojom je već 3 mjeseca.Voli surfanje.
-Pohađa 2.b. gimnazije Youban Sophie.Ide u razred s Paulom.
Profesori ga vole,ali on njih ne podnosi.
-Živi s mamom Jerry i tatom Leonom.
Mama radi kao tajnica,a tata kao mehaničar.
Image Hosted by ImageShack.us

...ARHIVA...

...1. POGLAVLJE...
...2. POGLAVLJE...
...3. POGLAVLJE...
...4. POGLAVLJE...
...5. POGLAVLJE...
...6. POGLAVLJE...
...7. POGLAVLJE...
...8. POGLAVLJE...
...9. POGLAVLJE...
...10. POGLAVLJE...
....11. POGLAVLJE...
...12. POGLAVLJE...

utorak, 03.10.2006.

23. POGLAVLJE

Erica se onaj dan našla s Rickom protiv svoje volje.Cijelo vrijeme je razmišljala o Joelu i o njegovom ponašanju u zadnje vrijeme.Rick joj je nešto pričao i pričao,ali nije ga slušala.
-I?Šta misliš o tome?-okrenuo se prema njoj.
-Molim?-zbunjeno će ona.
-Jesi li me ti slušala?
-Sorry,ali nisam.Zamislila sam se!
-Šta je tebi da cijelo vrijeme razmišljaš o Joelu?
-O Joelu?!Otkud ti to?
Rick ju je uhvatio za grlo.
-Nećeš me valjda pustiti zbog njega?
-Pusti me!To me boli,budalo!Rick,pusti me!!!
-Ubit ću i tebe i njega ako me pokušaš ostaviti.Nek ti to bude jasno!!!-udaljavao se.-Da,super!!!Kako će me sad ostaviti nakon ovoga što sam joj rekao?!
Erica se uhvatila za grlo.
-Nikad prije nije bio takav prema meni!Možda me previše voli,pa ne želi da ga ostavim!Rick,čekaj!
-Što sad hoće?!-zaustavio se.
-Volim te!Nikad te ne bih mogla ostaviti zbog Joela!Sad kad bolje gledam...Toliko su slični!
-Sorry što sam ono sve rekao.Nisam htio!-poljubio ju je on.-Bljak!Do kad ću ovo morati trpiti!?

Vila obitelji Bellow i Beechkam...

Chiara je ležala u krevetu i razmišljala.
-Prekinuli smo prije dva tjedana,a ja ga još ne mogu zaboraviti!-gledala je prema stropu.-Kako ga mogu voljeti nakon što znam za sve što mi je radio?!Zašto si to morao napraviti,Adam?Sve je bilo super!!!Bili smo tako sretni!
Netko je kuca na vratima sobe.
-Chiara,jesi li budna?-upitala je Daisy.
-Jesam.Što želiš?
-Jesi li dobro?U zadnje vrijeme jedva jedeš,niti ne izlaziš više puno s nama.
-Ma dobro sam!Za mene se nitko ne treba brinuti!
-Adam nije vrijedan toga,Chiara!
-Molim te,ne spominji mi Adama!Ne želim ništa više znati o njemu.
-Oke,ne ću više.Obečajem!Ae,sad se lijepo digni i idi doručkovati.-nasmiješila se i zatvorila je vrata.

Blue cafe...
-Još ti nisam stigla reći da mi je drago što si onaj dan vjerovao meni,a ne Theresi i ostalim curama.-nasmiješila se Mina.
-Naravno da ću vjerovati tebi kad te volim!-uhvatio ju je za ruku.
-I ja tebe!Žao mi je Chiare.
-Da,mislio sam da ju Adam voli,ali čini se da je sve to glumio.
-Slušaj,ona je nama rekla da joj je on pokušaoa objasniti kako stvari stoje i rekao je da se zaljubio u nju.Da mu nije stalo do nje ne bi potrčao za njom i molio ju da mu vjeruje!
-A i to što kažeš,da!Ali Chiara će napraviti što je najbolje za nju,tako da se nitko ne treba mješati u to.
-Rekla mi je Eri da je vidjela neku masnicu na Joelovo lice.
-Masnicu?Ništa mi nije rekao.
Unutra dođu Lucas,Kitty,Jenna i Max.
-Ejla,ljudi!Kako ste?-Kitty sjedne kraj njih.-Nadam se da vam ne smetamo!
-Ne,ne!
-Bilo nam je dosadno doma,pa smo došli ovdje!-nastavi Jenna.
-A gdje je Joel?-upita Lucas.-Prije nekih pola sata smo ga zvali i reko je da je u Blue cafeu!
-Mi ga nismo vidjeli kako dolazi,a već dosta dugo smo ovdje.-začudio se Jay.
-Trebali bismo popričati s njim jer u zadnje vrijeme nije baš nešto super raspoložen!-uzdahne Max.

Tennis club...
Miky je trenirala s Kevinovom mamom.Nakon treninga išle su prema svlačionici.
-Kevin mi je rekao.
-Što je Kevin rekao?-blokirala se Miky.
-Da ste skupa!
-Aha...To je rekao!
-Drago mi je što je tako dobra cura s njim!
-Hvala vam!
Ispred cluba čekao ju je Kevin.
-Ti!!!-ljutito ga je pogledala.
-Što sam sad napravio?-napravio je korak naprijed.
-Rekao si mami za nas!!!-vikne ona.
-Aha,to!!!Nema veze.
-Zašto si joj reko?!Nismo se tako dogovorili.
-Čula je razgovor kad sam pričao s tobom.Šta se odmah ljutiš!?Morala je jednom saznati.
-Da,ali ne sada.Lijepo smo se dogovoriti da još nećemo reći našim roditeljima!!!
-Zašto se odmah svađaš?!
-Maaah!Zaboravi!-ljutito se udaljavala.
-Miky...-zanijekao je i potrčao je za njom.-Sorry,oke?!Nisam htio.
-Ma u redu je!Ne ljutim se.Samo sam malo umorna i to je to!Oprosti ti meni!-poljubila ga je.

Blue cafe...
Ostali su bili još tamo.Tada su došli Filip i Haley.
-I vi ste ovdje?Kako to?-pogledala ih je Haley.
-A bilo nam je dosadno doma,pa smo došli ovdje.-odgovori Kitty.
-Kako to da ste vas dvoje u zadnje vrijeme stalno skupa?-zezao ih je Lucas.
-Ha-ha,Lucas!-pogleda ga poluotvorenih očiju Filip.-Ako misliš na ono što ja mislim onda si stvarno glup jer smo samo frendovi!
Ostali se počnu smijati.
-A čemu se vi smijete?-dolazio je Mike.
-Ae,ae!Recite i nama da se smijemo skupa s vama.-uzvratila je Daisy.

Centar park...
-Zašto si me doveo ovdje?-upita Brooke.
-Vidjet ćeš!-odgovori joj Sebastian.-Sjedni ovdje!
Ona sjedne na klupici,a on klekne pred njom i izvadi kutijicu.Unutra je bio zlatni prsten sa dijamantićima.
-Želiš li se udati za mene?
Brooke je zbunjeno i otvorenih ustiju sjedila ispred njega.
-Aaaaa!!!!-zagrlila ga je.-Naravno!Volim te,volim te,volim te!!!
-Volim i ja tebe!-poljubio ju je.

Joel je,kao i uvijek,šetao sam po gradu sve dok ga ostali nisu zvali da dođe u Blue cafe jer su ih Sebastian i Brooke htjeli iznenaditi.Kad su čuli
da su zaručeni svi su bili presretni.

<< Arhiva >>