subota, 10.05.2008.

"Ne bježim od prošlosti il od onog što će se tek zbiti."

"Kazaljke su se spojile, možda netko misli na mene,
Prvo se sjetim tebe, jesi još slobodan, pitam se…
Na križanju gledam noćnu urotu semafora
Svako crveno gađam, baš i nije neka fora.
Ulice se ljeskaju i uživaju u kiši."


....Svo jebeno povjerenje tad sam ti dala,
i svaki put kad su mi ljudi pricali protiv tebe
ja sam ko vjerni pas isla za tobom.Svaku tvoju rijec
...uvjek sam ti vjerovala...al ne nisi to znao cjenit...

"Više sam voljela ono kad si me vozio kući
Često je šutnja rekla više od 1000 riječi.
Svako crveno bi značilo da smo skupa dulje
Sad jurim kroz njih, što dalje, što dalje…"


...I tisucu suza sam prolila...
...I svaki put je bilo jer nisam bila sigurna dali ti
trebam vjerovat,svaki put opet i opet...
Pravila sam se glupa,jer sam znala da je tako bilo najbolje...
Iako sam znala i vise nego sto si mislio...

"Sad bježim od križanja, volim otvorenu cestu
Jer imam feeling da jedino tad ne stojim na mjestu.
Ne gledam znakove, ne zanima me što će biti
Ne bježim od prošlosti il od onog što će se tek zbiti.
Ne želim piti, jer onda misli tutnjaju
I pogled se muti od suza što obrazom putuju.
I mrzim se jer nisam sve u glavi raščistila
Ne bi bilo milo kad bi te vidjela."


...I sad me boli kurac za tebe,stvarno da...
...Mogu ti jedino rec bok,ti si svoje dokazao...
...To kaj je bilo bilo je,vise nikad nece...
...Nije mi zao vremena...
...Al mi je zao sta sam ti vjerovala...
...I necu vise slusat tvoje probleme s njom...
...Niti ti savjete davat...
...Snalazi se kako znas,radi sta hoces...
...Briga me...



18:08 | Komentari (21) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.